'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Μαχαίρωσε τη γυναίκα του μπροστά στο παιδί της...!!

«Ο μπαμπάς μου μαχαιρώνει την μαμά μου» φώναζε επανειλημμένα η 18χρονη Ria Jumaily όταν τηλεφώνησε πανικόβλητη στην... αστυνομία.

Δύο ημέρες πριν από τα περσινά Χριστούγεννα ο πατριός της 18χρονης κοπέλας, Amad Jumaily, δολοφόνησε με τον πιο άγριο τρόπο την 46χρονη μητέρα της June, στην κουζίνα του σπιτιού τους, μπροστά στα ίδια της τα μάτια.


Στην κατάθεσή της, η νεαρή κοπέλα περιέγραψε όλο το...

σκηνικό της δολοφονίας. Στις 23 Δεκεμβρίου του περασμένου χρόνου η Ria μαζί με την μητέρα της πήγαν στο σπίτι όπου έμεναν μέχρι πρότινος με τον Jumaily καθώς το ζευγάρι είχε χωρίσει ένα μήνα πριν μετά από 10 χρόνια γάμου.

«Ήταν ήρεμος και χαλαρός και έτσι πήγα στο δωμάτιό μου για να μαζέψω μερικά ρούχα. Τους άκουγα να μιλάνε αρχικά, αλλά στη συνέχεια άρχισε να φωνάζει ο ένας στον άλλο. Όταν κατέβηκα στην κουζίνα βρήκα την μητέρα μου ξαπλωμένη να ουρλιάζει και εκείνον να κάθεται πάνω της κρατώντας ένα μαχαίρι». Στο δωμάτιο ήταν σκορπισμένες φωτογραφίες που απεικόνιζαν τη μητέρα μου να φιλιέται με έναν άλλο άνδρα».

«Κρατούσε το μαχαίρι και με απειλούσε για να φύγω μακριά. Εγώ κρατούσα μια καρέκλα και προσπάθησα να τον χτυπήσω με αυτήν. Τον τράνταξα λίγο, αλλά δεν κατάφερα να τον σταματήσω» εξομολογήθηκε με δάκρυα στα μάτια η κοπέλα.
Η δίκη του Jumaily, διεξάγεται στη Βρετανία ενώ ο ίδιος αρνείται την κατηγορία για δολοφονία, καθώς υποστηρίζει ότι έγινε εν βρασμώ ψυχής.


newsbomb.gr
http://rokakias.blogspot.com/2010/11/blog-post_8952.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου