'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Πρώην υπουργός αποκαλύπτει: γιατί εγκατέλειψα την πολιτική

Eίναι από τους ελάχιστους πολιτικούς που, παρότι είχε πλούσια βουλευτική και κυβερνητική θητεία, επέλεξε να γυρίσει την πλάτη στους υπουργικούς θώκους και τα βουλευτικά έδρανα, απογοητευμένος από το κόμμα που υπηρέτησε με πάθος και συνέπεια.

Σήμερα, ακριβώς τρία χρόνια μετά την απόφασή του να αποσυρθεί από την πολιτική, o Απόστολος Ανδρεουλάκος μιλά αποκλειστικά στο “newsbomb.gr” για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα και για τους πολιτικούς αρχηγούς, ενώ αποκαλύπτει το γιατί δεν μετάνιωσε ποτέ που εγκατέλειψε την πολιτική για τη δικηγορία.
Τι κάνετε; Σας έχουμε χάσει.
Δικηγορώ και είμαι ευτυχής. Έχω αποσυρθεί από την πολιτική εδώ και τρία χρόνια. Βέβαια, παρακολουθώ κι εγώ σαν πολίτης με αγωνία όλα αυτά που συμβαίνουν στον τόπο μας.


Δεν υπήρξε στιγμή που μετανιώσατε για την απόφασή σας;

Όχι, δεν μετάνιωσα για την απόφασή μου. Είμαι μια χαρά. Έχω εμπλακεί με τη δουλειά μου που πάντα μου άρεσε και την αγαπούσα. Δεν είμαι αργόσχολος. Εγώ νιώθω πολύ δυνατός και χρήσιμος για την οικογένειά μου και την κοινωνία. Παλεύω. Δεν σκέφτηκα να εμπλακώ και πάλι με την πολιτική γιατί δεν υπάρχει κάτι να με εξιτάρει.
Αυτός ήταν ο λόγος που αποφασίσατε να αποσυρθείτε;
Κοιτάξτε. Αυτά που συμβαίνουν, αργά η γρήγορα θα ερχόντουσαν. Το έβλεπα γιατί μια λαθεμένη πορεία 35 χρόνων κάποια στιγμή θα οδηγούσε σε αδιέξοδο. Βάζω και τις περιόδους της ΝΔ μέσα. Το κόμπλεξ του… πεζοδρομίου την απέτρεψε από το να εφαρμόσει πολιτικές που ήταν σύμφωνες με τις αξίες και τις αρχές της. Όταν είσαι στην εξουσία και δεν εφαρμόζεις τις αρχές σου επειδή φοβάσαι τι θα πει το πεζοδρόμιο ή ο αντίπαλος δεν πετυχαίνεις τους στόχους σου. Ο τόπος εδώ και 35 χρόνια κυβερνάται τρόπον τινά από αριστερές πολιτικές. Η ΝΔ δεν κατάφερε να εφαρμόσει τις αρχές της φοβούμενη το κόστος, την αντίδραση, τη σύγκρουση. Αυτός είναι και ο λόγος που αποσύρθηκα.
Πώς βλέπετε σήμερα τα πράγματα;
Πάρα πολύ δύσκολα. Δεν βλέπω να υπάρχει ένα εθνικό σχέδιο για να βγούμε από το βυθό που βρισκόμαστε. Δεν βλέπω διέξοδο.
Τους χειρισμούς της κυβέρνησης πώς τους σχολιάζετε;
Τα μέλη της κυβέρνησης είναι ερασιτέχνες. Δεν έχουν πείρα να καθοδηγήσουν το καράβι. Κάνουμε βήματα προς τα πίσω που δεν ξέρω που θα καταλήξουν.
Ο κ. Σαμαράς;
Τι να δω στον Σαμαρά; Δεν υπάρχει πάθος, ενεργητικότητα. Ολόκληροι τομεάρχες και δεν έχουν κάνει μια ερώτηση στη Βουλή.
Η Ντόρα Μπακογιάννη θα τα κατάφερνε καλύτερα;
Δεν μου αρέσει η Ντόρα γιατί δεν έχω κοινές πολιτικές θέσεις, ούτε και περιμένω κάτι ιδιαίτερο από το κόμμα της. Υπάρχει μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα απαξίωσης του πολιτικού συστήματος, αλλά βλέπω ότι θα μπει στη Βουλή, όπως κι ο Φώτης Κουβέλης. Η επόμενη Βουλή θα είναι πολυκομματική και η επόμενη κυβέρνηση θα είναι κυβέρνηση συνεργασίας.

Στο τέλος Φεβρουαρίου ο κ. Ανδρεουλάκος περιμένει το πρώτο του εγγονάκι. Ένα κοριτσάκι από τη μεγάλη του κόρη, που το περιμένει πως και πως ως κλασσικός… χαζοπαππούς.

Ράνια Καρατζαφέρη
http://www.newsbomb.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου