'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Η Lady Gaga σε γυμνή φωτογράφηση!!!!!!!!!!

Απασχολεί τα media ανά τον πλανήτη καθημερινά. Είναι το ίνδαλμα εκατομμυρίων γυναικών ενώ τα τραγούδια της βρίσκονται ψηλά στις λίστες των charts σε όλο τον κόσμο. Ο λόγος για τη Lady Gaga η οποία δεν σταματά να προκαλεί, επιθυμώντας να συντηρήσει το «μύθο» της.
Τελευταίο της «κτύπημα»; Η γυμνή φωτογράφηση για το νέο τεύχος του Vanity Fair όπου η Lady Gaga, εκτός από το να δείχνει τα κάλλη της, μιλάει για sex, drugs και rock ‘n’ roll και δηλώνει ότι αποφεύγει να κάνει σεξ επειδή « φοβάται ότι θα την κουράσει και της πάρει την ενέργεια και την έμπνευση»!
Ο Lady Gaga δηλώνει ότι σκοπίμως προσπαθεί να απέχει από το σεξ και ότι δεν εμπιστεύεται κανέναν: «Προσπαθώ να αποφεύγω το σεξ όσο μπορώ. Θεωρώ ότι ο άλλος θα πάρει όλη μου την ενέργεια, όλη μου την έμπνευση μέσα από τη σεξουαλική πράξη. Γενικότερα είμαι μόναχικός άνθρωπος, νιώθω μόνη ακόμη και όταν είμαι σε σχέση. Από το πως είμαι στις σχέσεις μου εμπνεύστηκα και το τελευταίο μου hit “Bad Romance”».
Ωστόσο, αυτό που πραγματικά σοκάρει είναι η ομολογία της ότι παίρνει ενίοτε και καμια… τζουρίτσα ναρκωτικά: «Δε θα πω ψέματα.Ναι, περιστασιακά κάνω ναρκωτικά. Όταν λέω περιστασιακά εννοώ λίγες φορές το χρόνο και όχι κοκα ΐνη»!
Όσο για το πώς νιώθει ως παγκόσμια σταρ; Η ίδια -ισχυρίζεται- ότι δεν το έχει συνειδητοποιήσει ακόμη: «Μέχρι και πριν από δύο βδομάδες, δεν είχα συνειδητοποιήσει τι ακριβώς συνέβη στη ζωή μου και έγινα τόσο διάσημη. Είδα περίπου 5.000 ανθρώπους να περιμένουν για ένα αυτόγραφο και ένιωσα περίεργα. Σχεδόν εύχομαι να μην είχε συμβεί απότομα αυτή η αναγνωρισιμότητα αλλά να ερχόταν πιο σταδιακά, πιο ομαλά».











star.gr

ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ:   http://www.ierosagon.org 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου