
και σε μη βίαια κινήματα, όπως το κίνημα κατά της παγκοσμιοποίησης!
Στις φωτογραφίες αναγράφονται αναλυτικά και οι κωδικοί των όπλων.
Σε διάφορες ιστοσελίδες στα ελληνικά η είδηση μεταδίδεται ως εξής :
Τουρκικά λάφυρα στα χέρια Κούρδων ανταρτών
ΤΡΙΤΗ, 29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2010
Ο Κουρδικός Απελευθερωτικός Στρατός (HPG) ανήρτησε στο διαδίκτυο φωτογραφία και τους τύπους των όπλων που κατέλαβαν οι Κούρδοι αντάρτες, κατά την επίθεσή τους στο συνοριακό φυλάκιο Γκεντίκτεπε (Gediktepe), του τάγματος Τεκελί, κοντά στο τριεθνές Τουρκίας-Ιράν-Ιράκ, την 19η Ιουνίου 2010.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση τα όπλα που πήραν οι αντάρτες, αφού κατέλαβαν το φυλάκιο, έκαναν μάχη επί πέντε ώρες με ενα ενισχυμένο τάγμα, αφήνοντας πίσω τους 12 νεκρούς και 19 τραυματίες στρατιώτες, είναι τα εξής:
-Οπλοπολυβόλο HK 33 E 5.56X4S
-Οπλοπολυβόλο MELEZ: Αριθμός Μητρώου T 0624-01, L 0019210
-Οπλοπολυβόλο MELEZ ÇİFTKOL: Αριθμός Μητρώου T 0624-02, L 00 95862
-Οπλοπολυβόλο MELEZ: Αριθμός Μητρώου T 0624-01, L 0019164
-Τυφέκιο MG3: Αριθμός Μητρώου 22726, MKE 5/982
-Τυφέκιο MG3: Αριθμός Μητρώου 11548, MKE 5/975
-Τυφέκιο MG3: Αριθμός Μητρώου 11537, MKE 5/975
Επί πλέον οι αντάρτες πήραν μαζί τους μια θερμική κάμερα προσαρμοσμένη σε Α-4, μια θερμική κάμερα σε τρίποδα και μια νυχτερινή διόπτρα. Επίσης οι αντάρτες ανακοίνωσαν ότι κατέστρεψαν επί τόπου ένα βαρύ πολυβόλο Α-4 καθώς και μεγάλες ποσότητες πυρομαχικών που δεν μπορύσαν να μεταφέρουν μαζί τους κατά την αποχώρησή τους.
Kaynak:
ANF NEWS AGENCY
www.infognomonpolitics.blogspot.com
Αποχώρησε από τα ελληνικά χωρικά ύδατα, το τουρκικό ερευνητικό σκάφος "Τσεσμέ". Από τις 8 το πρωί έλαβε ανατολική σταθερή πορεία και περίπου στις 12 επέστρεψε στα τουρκικά χωρικά ύδατα, χωρίς να μπορεί κανείς να προβλέψει αν θα κινηθεί ξανά προς τη Σαμοθράκη.
Το υπουργείο Εξωτερικών έχει προβεί σε διάβημα μέσω της ελληνικής πρεσβείας στην Άγκυρα και του ΓΓ του υπουργείου, στο οποίο η τουρκική πλευρά, απάντησε ότι "δεν πραγματοποιεί σεισμογραφικές έρευνες, αλλά υδρογραφικές και δεν γίνονται σταθερές ποντίσεις".
Το "Τσεσμέ" εμφανίστηκε στη θαλάσσια περιοχή της Σαμοθράκης την Τρίτη το απόγευμα παραμένοντας για περίπου 24 ώρες. Αποχώρησε για 6 ώρες στα τουρκικά χωρικά ύδατα, ανεφοδιάστηκε στο λιμάνι του Ένος και παρότι είχε προηγηθεί έντονο διάβημα του Υπουργείου Εξωτερικών, επανήλθε από χθες στις 10 το βράδυ, στην ίδια θαλάσσια ζώνη, πλέοντας πάντοτε στα διεθνή ύδατα αλλά εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τις 10 χθες το βράδυ, μέχρι και τις 6:30 το πρωί, το τουρκικό πλοίο, πραγματοποίησε υδρογραφικές έρευνες, στη θαλάσσια περιοχή της Σαμοθράκης.
Κατά την ενημέρωση των διπλωματικών συντακτών ο εκπρόσωπος του ΥΠΕΞ Γρηγορης Δελαβέκουρας, ανέφερε ότι "υπάρχει έλλειμμα εμπιστοσύνης, μεταξύ των δύο χωρών" και σημείωσε ότι "η Τουρκία με τέτοιου είδους ενέργειες σπαταλά, το μικρό απόθεμα εμπιστοσύνης που υπάρχει. Όφειλε να ενημερώσει ως παράκτιο κράτος για τις δραστηριότητες της, για να αποφασιστεί, εάν επηρεάζεται η ελληνική υφαλοκρηπίδα, διότι σε αυτή την περίπτωση χρειαζόταν η συναίνεση της Ελλάδας".
Επίσης ο εκπρόσωπος του υπουργείου, υπογράμμισε ότι "αν η Τουρκία επενδύει στην πολιτική των μηδενικών προβλημάτων με την Ελλάδα, πρέπει να το αποδείξει και με πράξεις, ενώ κανείς δεν πρέπει να αμφιβάλει για την υπεράσπιση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας μας".
ΠΗΓΗ: http://news247.grΣύμφωνα με τα στοιχεία για τα τροχαία δυστυχήματα που παρουσίασε ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη ο στόχος για 100 νεκρούς λιγότερους φέτος επιτυγχάνεται, καθώς στο πρώτο εξάμηνο του 2010 σε σχέση με πέρυσι το ποσοστό των θανάτων έχει μειωθεί κατά 18,5%.
Ο κ. Βούγιας επισήμανε ότι σημαντικό ρόλο στη μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων έχει παίξει η μηδενική ανοχή στο «σβήσιμο» κλήσεων, στην αλλαγή του τρόπου αστυνόμευσης σε σημεία συχνών ατυχημάτων, καθώς και στην αλλαγή οδηγικής συμπεριφοράς και συνηθειών των μετακινούμενων με ΙΧ.
Οι σημαντικότεροι παράγοντες που οδηγούν στα τροχαία ατυχήματα είναι η υπερβολική ταχύτητα, το παράνομο προσπέρασμα, η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, η παραβίαση της προτεραιότητας, η μη τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας από προπορευόμενο όχημα και η απόσπαση της προσοχής του οδηγού λόγω της χρήσης κινητού τηλεφώνου