'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''
Κυριακή 4 Ιουλίου 2010
Σε ιδιώτες τα λεωφορεία
«Μπορεί να υιοθετούμε επιλογές που στο παρελθόν απέτυχαν από την κυβέρνηση Μητσοτάκη, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να
αξιοποιήσουμε επιλογές που με ορθολογικό τρόπο μπορούν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα», υποστηρίζουν στην κυβέρνηση.
Τα χρέη της ΕΘΕΛ θα συμπεριληφθούν στο δημόσιο χρέος. Ο ΟΑΣΑ παράλληλα θα μετατραπεί σε μητροπολιτικό φορέα και θα είναι η αναθέτουσα αρχή που θα συμβάλλεται με τις υπόλοιπες εταιρείες όπως οι ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ για την εκτέλεση του κυκλοφοριακού έργου. Το υπουργείο Οικονομικών φέρεται αποφασισμένο να σταματήσει να εγγυάται τη χρηματοδότηση των προβληματικών ΔΕΚΟ που δεν μπορούν από μόνες τους να καλύψουν το 50% των δανειακών τους υποχρεώσεων, και αυτό γιατί, σύμφωνα με τη Εurostat, έτσι επιβαρύνεται το δημόσιο χρέος, την ώρα που όλες οι προσπάθειες κατατείνουν στην προσπάθεια περιορισμού του.
Σε αυτή την κατεύθυνση προγραμματίζονται συνταξιοδοτήσεις, μετατάξεις εργαζομένων, αλλά και μειώσεις μισθών ειδικά για όσους υπερβαίνουντα 6.000 ευρώ τον μήνα. Προνόμια υπερωριών θα περικοπούν, ενώ παράλληλα θα εξεταστούν και αναπροσαρμογές στις τιμές των εισιτηρίων. Οιζημίες του κλάδου που συμπεριλαμβάνουν ΟΑΣΑ, ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ, ΗΣΑΠ, ΑΜΕΛ και ΤΡΑΜ έφτασαν τα 580 εκατ. ευρώ,ενώ η αρνητική τους θέση ξεπερνά το 1,2 δισ. ευρώ. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμα και η ΑΜΕΛ, η εταιρεία που διαχειρίζεται το μετρό, γύρισε σε ζημίες ύψους 19,8 εκατ. ευρώ το 2009, αφού επιβαρύνθηκε με προσλήψεις 270 συμβασιούχων. Αντίστοιχα για την ΤΡΑΜ Α.Ε., οι ζημίες ανέβηκαν στα 37 εκατ. ευρώ από 26,6 εκατ. ευρώ, καθώς οι προσλήψεις της αυξήθηκαν κατά 250%. Σύμφωνα με τον κ. Νότη Παρασκευόπουλο, ειδικό σύμβουλο του πρωθυπουργού με αρμοδιότητα στην εποπτεία παρακολούθησης του κυβερνητικού έργου, οι ανάγκες αντιμετώπισης των συσσωρευμένων προβλημάτων στις αστικές συγκοινωνίες θα πρέπει να γίνουν αντιληπτές και
από τους συνδικαλιστές.
Οπως σημειώνει ο ίδιος: «Είναι κοινωνική αναλγησία για τους συνδικαλιστές που είχαν λάβει τη διαβεβαίωση ότι θα πληρώνονταν κανονικά το μεσημέρι της 1ης Ιουλίου, όπως και έγινε, να απεργήσουν, την ώρα που οι ίδιοι δύο φορές τον χρόνο μπλοκάρουν τις συγκοινωνίες για να πραγματοποιήσουν τις γενικές τους συνελεύσεις μέρα μεσημέρι».
Κατά το κυβερνητικό σχέδιο, ο στόχος μείωσης του κόστους χωρίς να θιγούν οι εργαζόμενοι και η αύξηση των εσόδων χωρίς να ανέβουν οι τιμές των εισιτηρίων πρέπει να είναι η πρώτη προτεραιότητα. Αλλωστε το παράδειγμα του ΟΑΣ Θεσσαλονίκης έχει ήδη αρκετά θετικά στοιχεία. Την ίδια ώρα, ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας εκφράζει τουλάχιστον τον προβληματισμό του ως προς την έλλειψη ωριμότητας για τη διαχείριση αντιμετώπισης του προβλήματος με την αρχική άρνηση του υπουργείου Οικονομικών να καταβάλει τις υποχρεώσεις του προς τους εργαζομένους, καθώς μάλιστα το ζήτημα ήταν γνωστό στους αρμόδιους φορείς 20 ημέρες πριν.
protothema
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://sarotiko.blogspot.com
9.000 άνω των 100 ετών λαμβάνουν... σύνταξη!!!
Σύμφωνα με την απογραφή της ΕΣΥΕ το 2001, οι υπεραιωνόβιοι στην Ελλάδα ήταν 1.742. Ακόμα και αν ληφθεί υπόψη όμως η εκτίμηση του 2008, αυτοί δεν πρέπει να ξεπερνούν τους 2.665. Πως γίνεται λοιπόν να υπάρχουν την ίδια ώρα σχεδόν 9.000 συνταξιούχοι άνω των 100 ετών και να πληρώνονται κανονικά κάθε μήνα, όπως αποκαλύπτει το «Έθνος της Κυριακής», είναι ένα ερώτημα που καλούνται να απαντήσουν οι αρμόδιες αρχές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των ασφαλιστικών ταμείων, η χώρα μας έχει αριθμό αιωνόβιων ίσο με αυτόν της Μεγάλης Βρετανίας, που έχει όμως εξαπλάσιο πληθυσμό από τον δικό μας. Είναι προφανές ότι εφόσον είναι αληθή τα στοιχεία, θα έπρεπε να ενταχθούμε ως Έλληνες στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες για τη μακροζωία μας.
Επειδή όμως κανένας δεν πιστεύει ότι είμαστε ο λαός που έχει ανατρέψει τους νόμους της φύσης, ο Ανδρέας Λοβέρδος έδωσε εντολή να ξεσκονιστούν αυτές οι συντάξεις. Και όχι μόνο αυτές.
Άλλοι 25.000 συνταξιούχοι εμφανίζονται να έχουν ξεπεράσει το 90 έτος της ηλικίας τους, αλλά και πάλι υπολογίζεται ότι είναι πολλαπλάσιος αριθμός από τον πραγματικό. Επίσης, πάνω από 30.000 άτομα παίρνουν αναπηρικές συντάξεις – μαϊμού. Παράλληλα, τουλάχιστον 20.000 λαμβάνοντες το ΕΚΑΣ υπολογίζεται ότι έχουν καταφέρει να παίρνουν το επίδομα αν και έχουν υψηλά εισοδήματα. Τέλος, άλλοι 20.000 υπολογίζονται ότι είναι οι διπλοσυνταξιούχοι, αυτοί δηλαδή που λαμβάνουν σύνταξη από δύο ξεχωριστά ταμεία, χωρίς φυσικά να έχουν ενημερώσει το καθένα για την ύπαρξη του άλλου, ξεπερνώντας με αυτόν τον τρόπο το πλαφόν των 3.620 ευρώ.
Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί βουλιάζουμε...
ΠΗΓΗ: http://www.star.grΧωρίς διακοπές διασκέδαση και αυτοκίνητο πλέον ο Έλληνας
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας οι πωλήσεις της βενζίνης παρουσιάζουν πτώση 25% και του πετρελαίου κίνησης 50% μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2010, σύμφωνα με τον Μιχάλη Κιούση, πρόεδρο της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος.
Επίσης, το καλάθι της νοικοκυράς αδειάζει ή γεμίζει με φθηνότερα προϊόντα. Πτώση τζίρου κατά 2% - 5% τους πρώτους μήνες του 2010 παρουσιάζει ο πυρήνας της κατανάλωσης, που αφορά είδη διατροφής και καθημερινής χρήσης.
Σύμφωνα με μετρήσεις της εταιρείας ερευνών της αγοράς IRI Hellas για το δωδεκάμηνο (2/5/2009 - 2/5/2010) οι πωλήσεις απορρυπαντικών στα σούπερ μάρκετ έχουν μειωθεί κατά 14,2% σε όγκο και κατά 3,7% σε αξία, οι πωλήσεις γάλακτος κατά 0,7% σε όγκο και κατά 6,6% σε αξία, οι πωλήσεις γιαουρτιού υποχωρούν κατά 2,8% σε όγκο και κατά 4,4% σε αξία, ενώ οι πωλήσεις ελαιολάδου μειώθηκαν 0,3% σε όγκο και 9,9% σε αξία.
Οι μετακινήσεις με ταξί έχουν μειωθεί κατά 40%, οι ιδιοκτήτες κέντρων διασκέδασης κάνουν λόγο για πτώση 30%, ενώ η πτώση τη «νύχτα» ξεπερνάει το 50%.
Ισχυρό είναι το πλήγμα και για τον τουρισμό, όπου η μείωση των κρατήσεων κυμαίνεται από 10% έως και 20%.Μείωση της τάξης του 10% καταγράφεται τους δύο τελευταίους μήνες στις διελεύσεις από τα διόδια της Αττικής Οδού, σε σχέση με την περυσινή χρονιά, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας.
Ακόμη, μείωση 8% καταγράφεται στις διελεύσεις Ι. Χ. αυτοκινήτων και από τα διόδια της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου το τελευταίο δίμηνο.
Μεγάλες είναι οι μειώσεις στην κυκλοφορία σε όλους τους σταθμούς διοδίων. Στην εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης, στο τμήμα από Μαλιακό έως Κλειδί Ημαθίας καταγράφηκε τον Μάιο πτώση που άγγιξε το 21%. Στην εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης, στο τμήμα από Μεταμόρφωση Αττικής έως Σκάρφεια, η πτώση έφτασε τον Μάιο το 8%. Στην εθνική οδό Κορίνθου - Τρίπολης το τετράμηνο Ιανουαρίου - Απριλίου υπήρξε συρρίκνωση 3%.
ΠΗΓΗ: http://cosmo.grΦαρ ουέστ στην Αμφιλοχία
Εκείνη την ώρα στο εστιατόρια βρίσκονταν περίπου 150 άτομα, όλοι Αλβανοί τουρίστες που κατευθύνονταν προς τα Τίρανα. Τα λεωφορεία που τους μετέφεραν είχαν κάνει στάση στο σημείο.
Οι άγνωστοι δράστες είχαν πυροβόλα όπλα και μόλις μπήκαν ζήτησαν από τους πελάτες να πέσουν στο πάτωμα. Στη συνέχεια άρχισαν να πυροβολούν στο ταβάνι και στους τοίχους.
Αυτό όμως είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστούν ελαφρά στα πόδια ένας 15χρονος και ένας 28χρονος αλβανικής καταγωγής, ενώ πιο άτυχη στάθηκε μια 66χρονη γυναίκα, που τραυματίστηκε στο λαιμό και νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο του Αγρινίου σε σοβαρή κατάσταση.
Η 66χρονη δεν ήταν στο εστιατόριο, αλλά σε λεωφορείο που είχε σταθμεύσει έξω. Όταν βγήκαν οι δράστες έριξαν μερικές σφαίρες στον αέρα και μία βρήκε τη γυναίκα στο λαιμό. Οι κουκουλοφόροι διέφυγαν και αναζητούνται.
Ύστερα από έρευνα που έκαναν αστυνομικοί εντός και εκτός εστιατορίου, βρήκαν φυσίγγια και κάλυκες από πυροβόλο όπλο, καθώς και θραύσματα βολίδων.
Στο σημείο όπου έγινε η ένοπλη επίθεση σταθμεύουν συχνά λεωφορεία με προορισμό την Αλβανία, ενώ αστυνομικοί της υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου πραγματοποιούν έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών, αλλά και τα κίνητρα της αιματηρής επίθεσης.
ΠΗΓΗ: http://news247.grΗ τιμή του φραπέ πάει με την θεα...
Η περίπτωση του φυσικού χυμού που πολλοί προτιμούν τους καλοκαιρινούς μήνες για να δροσιστούν είναι ενδεικτική: αρχίζει από τα 4,10 και εκτοξεύεται ώς τα 6 ευρώ: π.χ. σε καφετέρια στην Πλάκα με θέα το πράσινο και τον ναό του Ηφαίστου στο Θησείο. Ανάλογο είναι το κόστος και σε καφέ στη μαρίνα του Φλοίσβου με θέα τη θάλασσα. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος για μια τετραμελή οικογένεια μπορεί να φτάνει και τα 24 ευρώ. Να σημειωθεί ότι ένας φρεσκοστυμμένος χυμός σε καφετέρια στο Παγκράτι με θέα... τη Λεωφόρο Υμηττού είναι φτηνότερος κατά 1,50 ευρώ, κοστίζει 4,50.
Μικρές διακυμάνσεις στην τιμή ανάλογα με το υψόμετρο (;) ισχύουν στην περίπτωση του φραπέ. Σε καφετέρια που λειτουργεί μέσα στο πράσινο, στο άλσος Παπάγου, θα χρειαστεί να πληρώσει κανείς 3,90 ευρώ. Κι αν ανηφορίσει στον λόφο του Αγ. Δημητρίου στην Πετρούπολη - από εκεί έχει θέα όλη την Αθήνα έως τη θάλασσα- θα δει ότι παίρνει την... ανηφόρα και η τιμή του φραπέ: 4,20 ευρώ.
Για τον καπουτσίνο και τον κρύο καπουτσίνο η τιμή κυμαίνεται στα 4,50 ευρώ με μικρές αυξομειώσεις. Ο παραδοσιακός ελληνικός από τα 2 μπορεί να φτάσει και τα 3,50 ευρώ. Αλμυρές είναι και οι τιμές ενός κλαμπ σάντουιτς, από τα 6,40 μπορεί να φτάνουν και τα 12,50 ευρώ.
Τιμές λόγω θέας όμως σε αυτά τα καταστήματα ισχύουν και για το εμφιαλωμένο νερό, από 1,5 έως 2 ευρώ το μεγάλο μπουκάλι ενώ εάν προσφέρεται σε γυάλινο μπουκάλι φτάνει και τα 3 ευρώ.
Οσο γι΄ αυτούς που θα επιλέξουν να πιουν μια παγωμένη μπίρα κάτω απ΄ τα πεύκα ή ατενίζοντας τη θέα μάλλον θα παγώσουν από την τιμή της, αφού η μικρή φιάλη των 330 ml κοστίζει μέχρι και 5,50 ευρώ
ΠΗΓΗ: http://newscity1.blogspot.com
Πρόγραμμα λιτότητας από τους Ελληνες
Σε ρεπορτάζ της Καθημερινής της Κυριακής αναφέρεται ότι οι πωλήσεις της βενζίνης παρουσιάζουν πτώση 25% και του πετρελαίου κίνησης 50% μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2010, σύμφωνα με τον Μιχάλη Κιούση, πρόεδρο της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος.
Επίσης, το καλάθι της νοικοκυράς αδειάζει ή γεμίζει με φθηνότερα προϊόντα. Πτώση τζίρου κατά 2% - 5% τους πρώτους μήνες του 2010 παρουσιάζει ο πυρήνας της κατανάλωσης, που αφορά είδη διατροφής και καθημερινής χρήσης.
Σύμφωνα με μετρήσεις της εταιρείας ερευνών της αγοράς IRI Hellas για το δωδεκάμηνο (2/5/2009 - 2/5/2010) οι πωλήσεις απορρυπαντικών στα σούπερ μάρκετ έχουν μειωθεί κατά 14,2% σε όγκο και κατά 3,7% σε αξία, οι πωλήσεις γάλακτος κατά 0,7% σε όγκο και κατά 6,6% σε αξία, οι πωλήσεις γιαουρτιού υποχωρούν κατά 2,8% σε όγκο και κατά 4,4% σε αξία, ενώ οι πωλήσεις ελαιολάδου μειώθηκαν 0,3% σε όγκο και 9,9% σε αξία.
Το δημοσίευμα επισημαίνει ότι οι μετακινήσεις με ταξί μετατρέπονται σε είδος πολυτελείας. Παρουσιάζουν μείωση πελατείας έως και 40%.
Στη διασκέδαση, παράγοντες της αγοράς μιλούν για πτώση 30% και πάνω, ενώ τη «νύχτα» ξεπερνάει το 50%. Οπως επισημαίνεται, πολλά μαγαζιά λειτουργούν από Παρασκευή έως Κυριακή, ενώ ταβέρνες που λειτουργούσαν και μεσημέρι, σερβίρουν πλέον μόνο το βράδυ.
Στον τουρισμό η μείωση των κρατήσεων κυμαίνεται από 10% έως και 20%.
Επίσης, μείωση της τάξης του 10% καταγράφεται τους δύο τελευταίους μήνες στις διελεύσεις από τα διόδια της Αττικής Οδού, σε σχέση με την περυσινή χρονιά, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας.
Ακόμη, μείωση 8% καταγράφεται στις διελεύσεις Ι. Χ. αυτοκινήτων και από τα διόδια της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου το τελευταίο δίμηνο. Σύμφωνα με την εταιρεία «Γέφυρα Α. Ε.», η μείωση εσόδων το πρώτο εξάμηνο του 2010 είναι 2,2%.
Μεγάλες είναι οι μειώσεις στην κυκλοφορία σε όλους τους σταθμούς διοδίων. Στην εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης, στο τμήμα από Μαλιακό έως Κλειδί Ημαθίας καταγράφηκε τον Μάιο πτώση που άγγιξε το 21%. Στην εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης, στο τμήμα από Μεταμόρφωση Αττικής έως Σκάρφεια, η πτώση έφτασε τον Μάιο το 8%. Στην εθνική οδό Κορίνθου - Τρίπολης το τετράμηνο Ιανουαρίου - Απριλίου υπήρξε συρρίκνωση 3%.
ΠΗΓΗ: http://www.nooz.gr
Κατακλυσμός από αγωγές!!!
Τις επόμενες ημέρες, σύμφωνα με πληροφορίες του «Π», αναμένεται μπαράζ προσφυγών στη Δικαιοσύνη από συνδικαλιστικούς φορείς, ενώ τον χορό θα σύρει ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθήνας, που ετοιμάζει προσφυγή για το σύνολο του πακέτου: ασφαλιστικό και περικοπές σε μισθούς και συντάξεις. Ήδη η Δικαιοσύνη «μίλησε» για αντισυνταγματικότητα σε σωρεία ρυθμίσεων, όταν το Ελεγκτικό Συνέδριο κλήθηκε να γνωμοδοτήσει για το ασφαλιστικό πακέτο σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
Η ολομέλεια του Ανωτάτου Δικαστηρίου, που συνεδρίαζε μέχρι χθες το μεσημέρι, πέταξε εκτός βασικές διατάξεις του νομοσχεδίου Λοβέρδου, μεταξύ των οποίων και τη ρύθμιση για την ενοποίηση των ταμείων με την υπαγωγή στο ΙΚΑ και των δημοσίων υπαλλήλων, που κρίθηκε χωρίς περιστροφές αντισυνταγματική. Και δεν ήταν η μόνη, καθώς πολλές διατάξεις κρίθηκαν αντισυνταγματικές ή ότι προσκρούουν σε βασικές ρυθμίσεις της Ευρωπαϊκής Συνθήκης...
Κι ενώ η Δικαιοσύνη σε πρώτη φάση – γνωμοδοτώντας – έδωσε το στίγμα της ότι πολλές βασικές κυβερνητικές επιλογές δεν μπορούν να περάσουν, μόλις οι πρώτες προσφυγές κατατεθούν σε διοικητικά και πολιτικά δικαστήρια, στην κυβέρνηση οι δυνατότητες αλλαγών είναι από το μνημόνιο περιορισμένες, αυξάνοντας το άγχος στο Μέγαρο Μαξίμου για την πορεία των μέτρων εν όψει των δικαστικών εξελίξεων, που θεωρούνται δεδομένες.
Το αδιέξοδο για την κυβέρνηση επιτείνεται, αφού ο φόβος του Συμβουλίου της Επικρατείας και οι φόβοι περί αρνητικής γνωμοδότησής του για τα Προεδρικά Διατάγματα την οδήγησε στην κωλοτούμπα να πάει το θέμα στη Βουλή, όπου τώρα κινδυνεύει να μην το ψηφίσουν και άλλοι βουλευτές. Τώρα κινδυνεύει και από άλλα δικαστήρια που έχουν λόγο (Ελεγκτικό Συνέδριο) ή και από πολιτικά δικαστήρια όπου έχουν βγει αποφάσεις, και να σκεφτεί μάλιστα κανείς ότι μέχρι στιγμής δεν έχουν αρχίσει οι προσφυγές στο ΣτΕ όταν θα ψηφιστεί ο νόμος, αλλά κάποιες προσφυγές στα πολιτικά δικαστήρια, ενώ θα υπάρξουν και ασφαλιστικά μέσα...
Ποια όμως μέτρα κινδυνεύουν να «πέσουν» στα δικαστήρια δημιουργώντας προβλήματα στην εφαρμογή του μνημονίου; Όπως όλα δείχνουν, από τις πρώτες αποφάσεις, έστω και γνωμοδοτικού χαρακτήρα, της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, για σειρά αντισυνταγματικών διατάξεων, στη Δικαιοσύνη δύσκολα θα περάσουν:
● Η ενοποίηση των ταμείων, που ήδη κρίθηκε αντισυνταγματική καθώς εύρωστα ταμεία καλούνται να καλύψουν ελλείμματα άλλων.
● Η ρύθμιση που απαλλάσσει το κράτος από το 2015 και μετά από το να εγγυάται για τα ελλειμματικά επικουρικά ταμεία.
● Η περικοπή σε συντάξεις και μισθούς καθώς τα μέτρα αυτά δεν είναι προσωρινά.
● Η ρύθμιση για αναστολή πλήρως της σύνταξης για όσους συνεχίσουν να εργάζονται και μετά τη συνταξιοδότησή τους.
● Η διάταξη που κόβει τις συντάξεις σε χήρες με τις προϋποθέσεις της διαφοράς ηλικίας που θέτει ο νόμος Λοβέρδου, καθώς και δεκάδες άλλες επιμέρους διατάξεις που βασίζονται στο μνημόνιο.
Τα νομικά επιχειρήματα, όπως τονίζουν στο «Π» ανώτατοι δικαστικοί που έχουν ασχοληθεί με τα θέματα αυτά, είναι πολλά και αποτελούν «βαριά χαρτιά» κατά των μέτρων, καθώς στηρίζονται σε βασικές διατάξεις του Συντάγματος και της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Όπως δήλωνε στο «Π» ανώτατος δικαστικός, «στόχος της Δικαιοσύνης δεν είναι να τορπιλιστούν τα μέτρα της κυβέρνησης, αλλά να νομοθετήσει για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης με νομιμότητα και προσήλωση στο Σύνταγμα».
Πάντως οι δικαστές, με δεδομένο το «τσουνάμι» των προσφυγών, που ήδη ετοιμάζονται κατά των μέτρων, αναμένουν ένα καυτό νέο δικαστικό έτος από Σεπτέμβριο.
Στόχος οι δικαστές…
Ενδεικτική της κυβερνητικής ανησυχίας για τις δικαστικές εξελίξεις είναι η εντεινόμενη αρθρογραφία για τον κίνδυνο τυχόν αποφάσεις των ελληνικών δικαστηρίων να οδηγήσουν στη διακοπή της χρηματοδότησης από τον μηχανισμό «στήριξης», με σαφή παραπομπή στην αναβολή της έβδομης δόσης δανεισμού από το ΔΝΤ προς τη Ρουμανία ύστερα από τις δικαστικές αποφάσεις περί αντισυνταγματικότητας των περιοριστικών κυβερνητικών μέτρων.
Το πιο χαρακτηριστικό ίσως ήταν ένα άρθρο του Αλέξη Παπαχελά στην «Καθημερινή» στις 23 Ιουνίου, το οποίο μεταξύ άλλων σημείωνε:
«Οι δικαστές βρίσκονται οι ίδιοι σήμερα σε αναβρασμό, καθώς βλέπουν το κράτος να τους μειώνει δραστικά τις αποδοχές τους χωρίς ταυτοχρόνως να κάνει τίποτα ουσιαστικό για να λύσει τα χρόνια προβλήματα υποδομής στην απονομή δικαιοσύνης. Είναι, λοιπόν, λογικό και ανθρώπινο ένα μέρος του σημαντικού αυτού κλάδου να θελήσει κάποια στιγμή να πάρει την “εκδίκησή” του».
Μπορείτε να φανταστείτε όχι μόνο την ένταση, αλλά και το είδος των πιέσεων που θα ασκηθούν στους δικαστές. Θα ανάψουν μεγάλες φωτιές και το ζήτημα είναι ποιος θα καεί...
ΠΗΓΗ: http://www.topontiki.grΠροβλήματα στην απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων
Η πιλοτική λειτουργία της ιστοσελίδας θα διαρκέσει ως τις 5/7, για τους υπαλλήλους του υπουργείου Οικονομικών, του Γενικού Λογιστηρίου, της Γραμματείας Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, της Νομαρχίας Χαλκιδικής και του Δήμου Χαϊδαρίου.
Όλοι οι μόνιμοι υπάλληλοι, εργαζόμενοι με συμβάσεις αορίστου, ορισμένου χρόνου και με σύμβαση έργου πρέπει να δηλώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία, στοιχεία για την υπηρεσιακή τους κατάσταση και τον φορέα όπου υπηρετούν, όπως και προτιμήσεις για μετακίνηση σε άλλη υπηρεσία. Η δήλωση των στοιχείων πραγματοποιείται ανάλογα με τον λήγοντα αριθμό ΑΦΜ των εργαζομένων.
Τονίζεται ότι η απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων είναι υποχρεωτική, και μετά την 1η Νοεμβρίου δεν θα πληρώνονται όσοι δεν έχουν δηλώσει ηλεκτρονικά τα στοιχεία τους.Οι προθεσμίες απογραφής έχουν ως εξής:
ΑΦΜ Προθεσμία 1 12/7 2 13/7 3 14/7 4 15/7 5 16/7 6 19/7 7 20/7
8 21/7 9 22/7 0 23/7
Πηγή:http://news.pathfinder.gr
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://kontiloforos.blogspot.com
Ο πρώτος εξωτερικός σκληρός δίσκος 3ΤΒ στον κόσμο!
Και το καλύτερο; Ο νέος σκληρός δίσκος της Seagate υποστηρίζει USB 3.0 και FireWire 800, για δέκα φορές πιο γρήγορη μεταφορά μεγάλων αρχείων, όπως π.χ. HD ταινίες.
Ο Seagate FreeAgent GoFlex Desk κάνει αυτόματα συνεχές back-up προκειμένου να μας εξασφαλίσει ότι δεν θα χάσουμε κανένα αρχείο, διαθέτει ισχυρό software κρυπτογράφησης για maximum προστασία των δεδομένων μας, και διατίθεται μαζί με το GoFlex Desk USB 2.0 desktop adapter με φωτεινή ένδειξη για την χωρητικότητα.
Ο καινούριος σκληρός δίσκος της Seagate είναι συμβατός τόσο με PC όσο και με Mac, ενώ κοστίζει 250 δολάρια.
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://computernewsgr.blogspot.com/
Δείτε το παλάτι του προέδρου της Ζιμπάμπουε!
Δε χρειάζεται να περιγράψουμε τι συνθήκες ζωής των ανθρώπων της Ζιμπάμπουε. Ειναι μια απο τις φτωχότερες χώρες του κόσμου. Αυτός ειναι και ο λόγος που κάνει απίστευτο το μέρος που ζει ο πρόεδρος της
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://odysseaschios.blogspot.com
Πτώση στη κατανάλωση καυσίμων ...
Από τις 4 Ιανουαρίου, πριν δηλαδή ξεκινήσει το φορολογικό μπαράζ, μέχρι και σήμερα η τιμή της αμόλυβδης έχει αυξηθεί κατά...
.
45 ολόκληρα λεπτά, αφού από τα 1,08 ευρώ τότε, πωλείται σήμερα προς 1,52- 1,53 ευρώ (συνυπολογίζοντας και τα 2,5-3 λεπτά της χθεσινής αύξησης λόγω ΦΠΑ).
Τα στοιχεία παρουσίασε χθες από το βήμα συνεδρίου του Ινστιτούτου Ενέργειας Νοτιοανατολικής Ευρώπης ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΠΕ Γιάννης Κωστόπουλος, τονίζοντας πως στις 4 Ιανουαρίου οι φόροι για κάθε λίτρο βενζίνης ήταν 59 λεπτά για να φτάσουν στις 21 Ιουνίου στα 94 λεπτά. Έπειτα μάλιστα και από την χθεσινή αύξηση του ΦΠΑ, οι φόροι ανέρχονται σε 96-97 λεπτά.
Δηλαδή για κάθε λίτρο αμόλυβδης με τιμή 1,53 ευρώ, το… ένα ευρώ είναι φόροι ! Και δεν είναι τυχαίο ότι παρ' όλο που η τελική τιμή αντλίας έχει γίνει η 2η ακριβότερη της Ευρώπης, χωρίς τους φόρους παραμένει φθηνότερη έναντι αρκετών άλλων μεσογειακών κρατών της Ε. Ένωσης. Σημειωτέον ότι στο ίδιο διάστημα «τσίμπησαν», λίγο και οι διεθνείς τιμές από τα 39 στα 46 λεπτά, ενώ μειώθηκαν τα περιθώρια διυλιστηρίων, εταιρειών και πρατηριούχων, από τα 10 στα 9 λεπτά.
Βουτιά κατανάλωσης
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο επικεφαλής των ΕΛΠΕ και τα οποία συμπίπτουν με τις εκτιμήσεις και της υπόλοιπης αγοράς, η πτώση στη κατανάλωση καυσίμων μειώθηκε κατά 15% στο πρώτο τρίμηνο του έτους, τον Απρίλιο η πτώση ήταν ακόμη μεγαλύτερη και έφτασε στο 20%, για να επιδεινωθεί περαιτέρω η κατάσταση τον Μάιο. Ταυτόχρονα ο κ. Κωστόπουλος άσκησε κριτική στην κυβέρνηση για το γεγονός ότι επί χρόνια δεν επιλύονται τα μόνιμα προβλήματα της αγοράς (λαθρεμπόριο, πειρατεία, νοθεία), που παρεμπιπτόντως, έχουν ενταθεί λόγω της αύξησης των φόρων, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στον πολύ μεγάλο όγκο για τα ελληνικά δεδομένα αριθμό πρατηρίων, που για πολλούς σχετίζεται με τις υψηλές τιμές.
Και έκανε λόγο για την ελληνική ιδιομορφία των πολλών μικρών πρατηρίων σε απομακρυσμένες περιοχές με χαμηλούς όγκους πωλήσεων και υψηλό κόστος λειτουργίας. Ενδεικτικά στη Πορτογαλία (χώρα με παρόμοια μεγέθη της Ελλάδας) αναλογούν 2.264 αυτοκίνητα για κάθε πρατήριο, στην Αυστρία 1.461, στην Ιρλανδία 1.063 και στην Ελλάδα μόνο …481.
Λουκέτα και συγχωνεύσεις
Επιδημία λουκέτων στα πρατήρια καυσίμων, βλέπει από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κ. Μίχαλος, που μιλώντας στο ίδιο συνέδριο εξέφρασε την εκτίμηση ότι από τα 8.500 πρατήρια που λειτουργούν σήμερα, θα έχουν μείνει 6.000 ως το τέλος του έτους. Δηλαδή κατά τον ίδιο θα μπαίνουν λουκέτα με ρυθμό 250 το μήνα, εκτίμηση που κατά κοινή ομολογία χαρακτηρίζεται υπερβολική από την αγορά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα φέσια στην αγορά έχουν μειωθεί. Από την έναρξη πάντως της κρίσης μέχρι σήμερα τα πρατήρια που απ' ότι λέγεται έχουν βάλει λουκέτο ανέρχονται σε 500-600 πρατήρια, ενώ αρκετά ακόμη υπολειτουργούν.
greece-salonika.blogspot.com
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://ksipnistere.blogspot.com
Οι πιο νέες και οι πιο περίεργες έρευνες για το sex !!!!
Πώς να κάνεις sex με 2 γυναίκες..
Ο ΤΡΟΠΟΣ: Το αλκοόλ είναι το πολύτιμο συστατικό για την επιτυχία ενός τρίο, κυρίως για τις παρτενέρ σου και λιγότερο για σένα, κι αυτό γιατί, αν γίνεις τύφλα, δε γίνεται τίποτα. Εκείνες, πάλι, θα πιουν (με μέτρο πάντα) όχι για να τις αποπλανήσεις, αλλά για να μειωθούν αυτές οι ρημάδες οι αντιστάσεις, σύμφωνα με τις οποίες το σεξ είναι πάντα υπόθεση δύο ατόμων. Για τη συγγραφέα του μπεστ σέλερ Το σεξ σε αριθμούς Σάρα Χέντλεϊ, «σε τέτοιες περιπτώσεις, τα γυναικεία πόδια ακολουθούν την κίνηση ενός ανοιχτού μυαλού». Ο τρόπος προσέγγισης είναι γνωστός: Στην αρχή... συζητάς περί ανέμων και υδάτων, μετά το γυρίζεις στα περί αξίας της σεξουαλικής απελευθέρωσης, ρίχνετε κι ένα χορό στα τρία, κόβεις αντίδραση, αρχίζεις τα υπονοούμενα, κι αν δεις ότι το πράγμα τσουλάει, είτε περνάτε την πόρτα παρέα είτε δίνετε ραντεβού την επομένη σπίτι σου ή σπίτι τους.
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ: Να θυμηθούν το λαϊκό άσμα «καλύτερα οι δυο μας» και να σε βγάλουν εκτός παιχνιδιού / Να κολλήσουν και οι δύο με το σεξαπίλ σου και να σε διεκδικήσουν κατ’ αποκλειστικότητα μετά μαλλιοτραβηγμάτων.
kanonitv
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://alepounews.blogspot.com