'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Επιστρέφουν τα "φρουτάκια"


Σε όλους του χώρους, εκτός των καζίνο, επιστρέφουν τα "φρουτάκια" μετά από την απόσυρσή τους 11 χρόνια πριν, μια και είχε θεωρηθεί πως προκαλούσαν κοινωνικά προβλήματα. Με μέτρα για την προστασία των παικτών το νομοσχέδιο. Η συμφωνία δείχνει ΙΝΤΡΑΛΟΤ του Σωκράτη Κόκκαλη.
Νομοσχέδιο με είκοσι δύο άρθρα εισάγει η κυβέρνηση για την επιστροφή 50.000 τερματικών μηχανών, βιντεολόττο με σκοπό την είσπραξη 550 εκατ .ευρώ και ετήσιο τζίρο 3,5 δις.
Μετά την απόσυρση των μηχανών τζόγου, από την κυβέρνηση Σημίτη το 1999 , τα περίφημα φρουτάκια επανέρχονται έντεκα χρόνια μετά, στους χώρους από τους οποίους είχαν απομακρυνθεί (καφενεία, λέσχες, καταστήματα ψιλικών, ακόμη και ταβέρνες) καθώς είχαν θεωρηθεί κοινωνική μάστιγα λόγω των μεγάλων ποσών που παίζονταν από καθημερινούς ανθρώπους. Μάλιστα εο θόρυβος που είχε προκληθεί από περιπτώσεις αυτοκτονιών, ήταν ο κρίσιμος παράγοντας που οδήγησε την κυβέρνηση Σημίτη στην απόσυρσή τους.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, στο νέο νομοσχέδιο προβλέπεται η τοποθέτηση 50.000 τερματικών μηχανών ανά 250 κατοίκους και την εγκατάστασή τους ακόμη και σε πλοία που εκτελούν δρομολόγια στο εσωτερικό.
Μεταξύ άλλων, σκοπός του νομοσχεδίου είναι να διατηρηθεί σε ελεγχόμενο επίπεδο η συμμετοχή των πολιτών στα τυχερά και στα ψυχαγωγικά τεχνικά παίγνια και να διασφαλιστεί ότι τα παίγνια δεν γίνονται αντικείμενο αισχροκέρδειας.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο διαγωνισμός για την ανάθεση της λειτουργίας των μηχανημάτων "φωτογραφίζει" τον ΟΠΑΠ και τον βασικό του προμηθευτή στα συστήματα διαχείρισης τέτοιων συστημάτων, την Intralot του Σ.Κόκαλλη , η οποία επιδιώκει τη σύμβαση για την πλατφόρμα που θα "τρέξει" το σύστημα, δεδομένης και της μακροχρόνιας συνεργασίας του ημικρατικού ΟΠΑΠ με την Intralot.
Οι βασικότερες διατάξεις
*Μετά από ανοιχτό διαγωνισμό το υπουργείο Οικονομικών θα χορηγήσει 3 άδειες, με διάρκεια 10 ετών και δυνατότητα 5ετούς παράτασης. Ο πρώτος ανάδοχος θα λάβει άδεια 25.000 τερματικά, ο δεύτερος 15.000 και ο τρίτος 10.000.
*Για κάθε τερματικό το Δημόσιο θα λάβει τουλάχιστον 10.000 για κάθε μηχάνημα που θα κατοχυρωθεί και 1.000 ευρώ εφάπαξ για τη χορήγηση αδείας, ενώ θα έχει ετήσιο έσοδο στο 4% του μικτού κέρδους ανά μηχάνημα.
*Είναι αδύνατο άλλος φορέας πλην του ΟΠΑΠ να πάρει πιστοποίηση για άδεια όταν απαιτούνται ακόμα και κατόψεις χώρων, πιστοποιητικά πυρασφάλειας και δήλωση απόστασης του χώρου 500 μέτρα από σχολείο, εκκλησία κ.τ.λ.
*Στους χώρους που θα εγκατασταθούν οι τερματικές μηχανές απαγορεύεται το κάπνισμα, η είσοδος ατόμων κάτω των 18 και η πώληση και κατανάλωση αλκοόλ. Οι παραβάτες θα τιμωρούνται με ένα χρόνο φυλάκιση και πρόστιμο 20.000 ευρώ. Έτσι, καθίσταται σαφές ότι τα καζίνα αποκλείονται.
*Κάθε παίκτης θα μπορεί να παίζει με μάρκες αξίας ένας ευρώ και το μέγιστο ποσό πονταρίσματος δεν θα μπορεί να ξεπερνά τις δέκα μάρκες. Το ανώτατο ποσό κέρδους ανά μάρκα δεν θα μπορεί να ξεπερνά τα 2.000 ευρώ.
*Θα συσταθεί 7ετής Επιτροπή Εποπτείας Παιγνίων, με τριετή θητεία υπέρ της οποίας θα περιέρχονται τα έσοδα από το 4% του τέλους εγκατάστασης και το 1% από το τέλος διενέργειας τεχνικών παιγνίων। Οι ανάδοχοι υποχρεούνται να εγκαταστήσουν διασύνδεση με κεντρικό πληροφοριακό σύστημα με έδρα την Επιτροπή.

ΠΗΓΗ: http://news247.gr
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://listonplace.blogspot.com

Ναι, υπάρχουν λεφτά, πολλά λεφτά!!!

Στα ταμεία δεν υπάρχει σάλιο, η χώρα βρίσκεται υπό οικονομική κατοχή, κόβουν τους μισθούς και τις συντάξεις, σπρώχνουν την κοινωνία να επιστρέψει στην 10ετία του ΄60 και την ίδια στιγμή, οι άθλιοι, αφήνουν να βαλτώνουν 65 δισ. ευρώ, όπως γράφουν σήμερα «Τα Νέα». Τα 33 δισ. εκκρεμούν στα δικαστήρια, ενώ άλλα 32 δισ είναι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές. Αστρονομικά τα ποσά!!

Θεωρητικά από τα 33 δισ. ευρώ των χρεών που εκκρεμούν στα δικαστήρια, το 10% (δηλαδή, 3,3 δισεκ.) θα έπρεπε ήδη να είχε εισπραχθεί, με βάση τον ισχύοντα μέχρι πρότινος νόμο. Με τον τελευταίο φορολογικό νόμο, το ποσό που καταβάλλεται με την άσκηση προσφυγής αυξάνεται στο 25%.

Στα 33 δισ. ευρώ των καταλογισθέντων και εκκρεμών στα δικαστήρια φόρων προστίθενται 32 δισ. ληξιπρόθεσμων οφειλών, εκ των .......
οποίων αν αφαιρεθούν φτωχοί οφειλέτες και ΔΕΚΟ υποχωρούν στα 23 δισ.

Επιπρόσθετα, κάθε χρόνο το κράτος χάνει έσοδα 25 με 30 δισ. από τη φοροδιαφυγή, ενώ η παραοικονομία, όπως εκτίμησε χθες ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Οικονομικών Δ. Γεωργακόπουλος, αγγίζει το 40% του ΑΕΠ προσεγγίζοντας τα 95 δισ. ετησίως!!!

Να, λοιπόν, που υπάρχουν τα λεφτά!!! Και είναι πολλά, πάρα πολλά…

Γιατί δεν εισπράττονται;

Απλά, επειδή είναι σάπιο το σύστημα, που αφορά την πολιτική εξουσία, τους (διαλυμένους) μηχανισμούς οικονομικού ελέγχου και τις διασυνδέσεις, που έχουν οι ποικιλώνυμοι μεγαλόσχημοι με τους ισχυρούς της εξουσίας.

Αύριο στις διαδηλώσεις φωνάζουμε με όλη τη δύναμη της ψυχής μας: Λεφτά υπάρχουν। Η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να τα εισπράξει

Γράφει ο Καφενόβιος
ΠΗΓΗ: http://kafeneio-gr.blogspot.com

Mr Bundesbank: Η Ελλάδα θα φύγει από το ευρώ!

Την ώρα που το ευρώ καταρρέει στα χαμηλότερα επίπεδα από τον Απρίλιο του 2006 και η γερμανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς εσπευσμένα επιβάλλει νέες απαγορεύσεις στο short selling μετοχών και στα «γυμνά» CDS, ο Mr Bundesbank, Καρλ Ότο Πελ, με μια βαρυσήμαντη συνέντευξη στο “Spiegel” προφητεύει ακόμη χειρότερες ημέρες για το κοινό νόμισμα, αλλά και την έξοδο της Ελλάδας από την Ευρωζώνη!

Η εμβληματική μορφή του γερμανικού τραπεζικού συστήματος, που ηγήθηκε της BuBa στην κρίσιμη περίοδο από το 1980 έως το 1991 και είχε μαζί με τον Χέλμουτ Κολ το γενικό πρόσταγμα στη διαδικασία πολιτικής και νομισματικής ενοποίησης της Δυτικής με την Ανατολική Γερμανία, χωρίς περιστροφές λέει όσα θα ήθελαν να πουν δημόσια οι περισσότεροι Γερμανοί κεντρικοί τραπεζίτες:

- «Υπάρχει κίνδυνος το ευρώ να γίνει ασθενές νόμισμα. Τα θεμέλια του ευρώ μετακινήθηκαν, όταν αποφασίσθηκε από τις κυβερνήσεις να μετατρέψουν τη νομισματική ένωση σε μια ένωση μεταβιβαστικών πληρωμών (σ.σ: εννοεί από τα ισχυρότερα κράτη στα ασθενέστερα, με το «πακέτο» των 750 δις. ευρώ). Παραβιάζονται όλοι οι κανόνες… Αντίθετα με όλες τις δεσμεύσεις της και παρά τη ρητή απαγόρευση στο καταστατικό της, η ΕΚΤ έχει εμπλακεί στη χρηματοδότηση των κρατών. Προφανώς, όλα αυτά θα έχουν επιπτώσεις (σ.σ.: στην ισοτιμία του ευρώ).

- Το ευρώ έχει ήδη βυθισθεί και αυτή η τάση θα μπορούσε να συνεχισθεί, διότι έχουμε εγγυηθεί μια μακρά σειρά αδύναμων νομισμάτων, που ποτέ δεν θα έπρεπε να έχουν ενταχθεί στην Ευρωζώνη.

- Δεν έπρεπε σε καμία περίπτωση να έχουμε επιτρέψει την είσοδο της Ελλάδας στη ζώνη του Ευρώ…. Θα περίμενα από την Κομισιόν και την ΕΚΤ να έχουν παρέμβει νωρίτερα (σ.σ.: για το ελληνικό πρόβλημα). Έπρεπε να είχαν καταλάβει, ότι μια μικρή χώρα όπως η Ελλάδα, χωρίς βιομηχανική βάση, δεν θα μπορούσε ποτέ να πληρώσει τα 350 δις. ευρώ του χρέους της».

- Χωρίς ένα “κούρεμα”, μια μερική διαγραφή χρεών, δεν μπορεί και δεν πρόκειται ποτέ να καταφέρει η Ελλάδα να εξυπηρετήσει το χρέος της. Γιατί δεν το έκαναν αυτό αμέσως; Η Ευρωπαϊκή Ένωση έπρεπε να έχει διακηρύξει έξι μήνες πριν, ή και νωρίτερα, ότι απαιτείται αναδιάρθρωση χρέους για την Ελλάδα.

Ο Πελ ευθέως διαψεύδει τους ισχυρισμούς της Μέρκελ, ότι η διάσωση της Ελλάδας ήταν επιβεβλημένη για να αποφευχθεί ένα ντόμινο στην Ευρωζώνη. Η πραγματική σκοπιμότητα του «πακέτου» διάσωσης, όπως τονίζει, «ήταν να προστατευθούν οι γερμανικές και, πολύ περισσότερο, οι γαλλικές τράπεζες από τις διαγραφές χρεών. Την ημέρα που ανακοινώθηκε το σχέδιο, οι μετοχές των γαλλικών τραπεζών κέρδισαν 24%. Βλέποντας όλα αυτά, καταλαβαίνουμε γιατί επινοήθηκε το σχέδιο διάσωσης: για να διασωθούν οι τράπεζες και ορισμένοι πλούσιοι Έλληνες»!

Ο Πελ λέει ευθέως, ότι έπρεπε να είχε διαγραφεί έξι μήνες νωρίτερα το ένα τρίτο του ελληνικού χρέους –περισσότερα από 100 δις. ευρώ!- και στην επισήμανση του δημοσιογράφου, ότι σε αυτή την περίπτωση μπορεί να αποκλειόταν η Ελλάδα από την αγορά, απαντά: «Πιστεύω ακριβώς το αντίθετο. Οι επενδυτές γρήγορα θα καταλάβαιναν ότι πλέον η Ελλάδα έχει ένα χρέος που μπορεί να το διαχειριστεί. Η εμπιστοσύνη θα είχε αποκατασταθεί πολύ γρήγορα. Τώρα αυτή η ευκαιρία χάθηκε και είμαστε αντιμέτωποι με αυτό το τρομερό μπλέξιμο».

Όπως τονίζει ο Πελ, ακόμη και με την προσπάθεια διεθνούς διάσωσης, η Ελλάδα δεν θα καταφέρει να αποφύγει την αναδιάρθρωση του χρέους και μοιραία θα φύγει από την Ευρωζώνη. Στην ερώτηση του δημοσιογράφου, αν θα άρχιζε σήμερα να τυπώνει μάρκα, αν βρισκόταν στο πόστο του κεντρικού τραπεζίτη, ο Πελ απαντά ευθέως «όχι» και εξηγεί, ότι το ευρώ δεν κινδυνεύει, απλώς μια από τις μικρότερες χώρες θα χρειασθεί να φύγει από την Ευρωζώνη. «Η Ελλάδα θα επαναφέρει την δραχμή», προβλέπει ο Πελ, και στην επισήμανση του δημοσιογράφου, ότι η Ελλάδα δεν έχει λόγο να φύγει από την Ευρωζώνη όσο λαμβάνει βοήθεια, ο πρώην διοικητής της BuBa απαντά με νόημα ότι μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα η Ελλάδα θα έχει λόγους για να φύγει.

Προφανώς, αυτή η αινιγματική απάντηση αναφέρεται στο γνωστό σενάριο που αποτελεί σήμερα τη βάση όλης της διεθνούς κερδοσκοπίας κατά του ευρώ: ότι η Ελλάδα κάποτε θα αποτύχει να εφαρμόσει με συνέπεια το πρόγραμμα σταθεροποίησης και αυτό θα οδηγήσει στο «πάγωμα» της διεθνούς χρηματοδότησης। Αν και όταν συμβεί αυτό, προφανώς η Ελλάδα θα έχει αρκετούς λόγους για να επανεξετάσει τη συμμετοχή της στην Ευρωζώνη…


ΠΗΓΗ: http://www.sofokleous10.gr

Νέο ασφαλιστικό καθεστώς για τους ένστολους


Την υπαγωγή των ένστολων στα βαρέα κι ανθυγιεινά επαγγέλματα μελετά η κυβέρνηση ώστε να μη συνταξιοδοτούνται με ευνοϊκές προϋποθέσεις, όπως οι σημερινές, και να παραμένουν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στην υπηρεσία τους!!!

Ταυτόχρονα, όμως, η ένταξή τους σε καθεστώς βαρέων και ανθυγιεινών θα σηματοδοτήσει τη συνταξιοδότησή τους νωρίτερα και με λιγότερα χρόνια υπηρεσίας από τους λοιπούς δημοσίους υπαλλήλους. Μάλιστα, φαίνεται να εξετάζεται μία πρόταση που θα κατοχυρώνει όλους όσοι έχουν θεμελιώσει ώριμα ασφαλιστικά δικαιώματα και να προκρίνεται μια λύση που θα προβλέπει το νέο ασφαλιστικό καθεστώς των ένστολων να συνδυάζεται με τη νέα λίστα που θα εφαρμοστεί για τα βαρέα και ανθυγιεινά από το 2011.
Το ασφαλιστικό καθεστώς των ένστολων χειρίζεται διακριτικά το υπουργείο Οικονομικών σε συνεργασία με τα υπουργεία Εθνικής Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη, αφού θεωρείται ιδιαίτερα ευαίσθητο ζήτημα. Και αυτό διότι αφενός μεν έχουν προκληθεί έντονες αντιδράσεις από την εξαίρεση των ένστολων από την ασφαλιστική μεταρρύθμιση αφετέρου δε πρόκειται για επαγγέλματα με ιδιομορφία.
Ωστόσο, ερωτηθείς σχετικά ο υφυπουργός Εργασίας Γιώργος Κουτρουμάνης από τη ΝΕΤ επισήμανε: «Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι ένας άνθρωπος που μπαίνει στα 18 του στην εργασία, στα 42 του χρόνια να παίρνει σύνταξη γήρατος. Γιατί αυτό είναι άδικο για όλους τους υπόλοιπους που δουλεύουν πολύ περισσότερα χρόνια για να εξασφαλίσουν τη σύνταξη».
Ο υφυπουργός παραδέχθηκε πως οι ένστολοι έχουν λόγους να αξιώνουν τη συνταξιοδότησή τους σε μικρότερες ηλικίες, αλλά σημείωσε χαρακτηριστικά: «Μπορώ να σας βρω χίλιες δικαιολογίες για τον κάθε κλάδο που θέλει την εξαίρεσή του».
Σήμερα οι ένστολοι συνταξιοδοτούνται με 24,5 χρόνια υπηρεσίας χωρίς όριο ηλικίας, συμπεριλαμβανομένων και των ετών φοίτησης στη σχολή. Αν ενταχθούν στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα θα μπορούν ή να συνταξιοδοτούνται στα 55 τους χρόνια ή χωρίς όριο ηλικίας με 35 χρόνια υπηρεσίας.
Την ίδια ώρα καταγράφεται κατακόρυφη αύξηση των συνταξιοδοτήσεων στο δημόσιο τομέα, παρά τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης για διασφάλιση των συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων όσων μπορούν να συνταξιοδοτηθούν έως το τέλος του έτους.
Σύμφωνα με στελέχη της ΑΔΕΔΥ, ολόκληρη την περσινή χρονιά, υπεβλήθησαν 12.000 αιτήσεις για συνταξιοδότηση. Φέτος, μόνο το πρώτο τετράμηνο, οι αιτήσεις έφτασαν τις 5.000 και αυξήθηκαν κατά 44,6% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα του 2009.
Ταυτόχρονα, στο Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων καταγράφεται ουσιαστικά οικονομικό αδιέξοδο. Σήμερα, παραμένουν σε εκκρεμότητα περίπου 19.000 αιτήσεις που για να εξυπηρετηθούν χρειάζονται πάνω από 850 εκατομμύρια €. Η καθυστέρηση για την απονομή του εφάπαξ σήμερα ξεπερνάει τα 2 χρόνια και η τάση είναι ανοδική.
Ο ΟΠΑΔ για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του μέχρι το τέλος του χρόνου θα χρειαστεί επιπλέον της τακτικής επιχορήγησης 350 εκατομμύρια ευρώ.
Σε χθεσινή συνέντευξη τύπου της ΓΣΕΕ για το ασφαλιστικό, ο πρόεδρος της συνομοσπονδίας ανέφερε ότι στο υψηλό περιθώριο κέρδους των επιχειρήσεων και όχι στους μισθούς των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα οφείλεται το έλλειμμα ανταγωνιστικότητας της χώρας μας.
Ο κ। Παναγόπουλος, απαντώντας στις απαιτήσεις στελεχών του ΔΝΤ και της ΕΚΤ, περί ανάγκης μείωσης μισθών, τόνισε ότι την τελευταία 15ετία το κόστος εργασίας αυξήθηκε μόλις κατά 1%, ενώ η ανταγωνιστικότητα παρουσίασε μείωση της τάξης του 27%.

Διαβάστε σχετικό άρθρο: Βόμβα από τον υφυπουργό Εργασίας

ΠΗΓΗ: http://armyalert.blogspot.com

Αλλάζει ο πληθυσμιακός χάρτης της Γης εξαιτίας του φαινομένου του θερμοκηπίου!

Ακριβείς αριθμούς ουδείς γνωρίζει, πλην όμως, το μόνο βέβαιο προς το παρόν είναι ότι ο πληθυσμιακός χάρτης της Γης θα αλλάξει σημαντικά μέσα στα επόμενα χρόνια. Αιτία, όπως επισημαίνεται σε δημοσίευμα της ιστοσελίδας της Ντόιτσε Βέλε («ΝΒ»), το φαινόμενο του θερμοκηπίου και οι κάθε είδους κλιματικές αλλαγές, που αυτό προκαλεί.

Όπως και να ΄χει, όμως, οι προβλέψεις των ειδικών είναι ανατριχιαστικές: περίπου 200 με 500 εκατομμύρια άνθρωποι σ’ όλον τον κόσμο θα αναγκαστούν να εγκαταλείψουν τις πατρίδες τους έως το 2050, εξαιτίας των κλιματικών αλλαγών. Αγρότες θα αφήσουν τα χωράφια τους, νησιά θα εξαφανιστούν κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, κυκλώνες και τσουνάμι θα κάνουν κόλαση τη ζωή των κατοίκων σε παράκτιες περιοχές.

Ένα τέτοιο κύμα μετανάστευσης θα ήταν πρωτοφανές στην ιστορία της ανθρωπότητας. Για τον λόγο αυτόν, πάρα πολλοί επιστήμονες ζητούν επίμονα να επαναπροσδιοριστεί η έννοια του μετανάστη και των δικαιωμάτων του, που απορρέουν από τις διεθνείς συνθήκες. Υπάρχει, όμως, και η άλλη άποψη: να μην αγγίξει κανείς τη Σύμβαση της Γενεύης του 1951, διότι αν γινόταν κάτι τέτοιο θα μπορούσε να υποβαθμιστεί η έννοια του μετανάστη.

Στα χαρτιά, πάντως, υπάρχει ένα σχέδιο για τους πρόσφυγες των κλιματικών αλλαγών - όπως αυτοί αποκαλούνται σε διεθνές επίπεδο - αλλά παραμένει ασαφές το νομικό του πλαίσιο. Τουλάχιστον, αυτό υποστηρίζει ο εκπρόσωπος του Γερμανικού Ινστιτούτου για την Αναπτυξιακή Πολιτική, Στέφεν Μπάουερ.

«Αυτό που υπάρχει ως βάση για συζήτηση - είπε ο κ. Μπάουερ, μιλώντας στη «ΝΒ» - είναι μια κοινή πρόταση της Διεθνούς Οργάνωσης για τους Πρόσφυγες και της Ύπατης Αρμοστείας των Ηνωμένων Εθνών για τους Πρόσφυγες. Όλα, όμως, είναι ακόμα υπό αμφισβήτηση και δεν είναι σαφή. Θα πρέπει να ασχοληθούμε ακόμα πολύ σε διεθνές επίπεδο».

Σε τι θα χρησίμευε, όμως, ένα τέτοιο νομικό πλαίσιο για τους πρόσφυγες των κλιματικών αλλαγών; «Εάν εγώ, ως κάτοικος ενός νησιού, το οποίο επηρεάζεται από την αύξηση της στάθμης της θάλασσας, θα είχα το δικαίωμα να πάω σε πιο ασφαλείς χώρες και εκεί να ενταχθώ στο νομικό καθεστώς της χώρας που αφορά τους μετανάστες και να έχω τα αντίστοιχα δικαιώματα, καταλαβαίνετε πως αυτό είναι μια πολύ σημαντική διαφορά», απάντησε από την πλευρά του ο ειδικός του γερμανικού ινστιτούτου.

Φυσικά, η συζήτηση στον ΟΗΕ περιστρέφεται και γύρω από τους πολιτικούς πρόσφυγες και αυτό που τονίζουν οι ειδικοί είναι ότι θα πρέπει να υπάρξει ένας σαφής διαχωρισμός. Για παράδειγμα, ο δόκτωρ Ταμέρ Αφίφι, από το Ινστιτούτο για το Περιβάλλον και την Ανθρώπινη Ασφάλεια, εργάζεται σε ένα πρόγραμμα της ΕΕ, το οποίο έρχεται σε επαφή με ανθρώπους, οι οποίοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους λόγω των κλιματικών αλλαγών.

«Μίλησα με πολλούς ανθρώπους που έχουν πληγεί από τις κλιματικές αλλαγές। Οι περισσότεροι από αυτούς, όμως, δε συνειδητοποιούν καν το πρόβλημα. Λένε, «φύγαμε επειδή είμαστε φτωχοί και έχουμε προβλήματα». Αν ψάξει όμως κάποιος καλύτερα, θα καταλάβει ότι οι αιτίες είναι πολύ βαθιές και το πρόβλημα είναι οι κλιματικές αλλαγές», τόνισε ο δόκτωρ Αφίφι.

ΠΗΓΗ: http://apolitistosteki.blogspot.com/

Εθνική Τράπεζα... χωρίς Ελλάδος!

Όταν μας το είπαν, κατ’ αρχήν δυσκολευτήκαμε να το πιστέψουμε. Όσο για τη σκοπιμότητα; Απλά, δεν την κατανοούμε. Θεώρησαν κάποιοι από εμάς όμως ότι ήρθε η στιγμή να προμηθευτούν ένα αεροπορικό εισιτήριο one-way για οπουδήποτε. Αυτό, γιατί η Ελλάδα, μάλλον δεν γουστάρει πια τον ίδιο τον εαυτό της. Η Εθνική Τράπεζα αφαιρεί από την ονομασία, το λογότυπο και τις πινακίδες των υποκαταστημάτων της το «… της Ελλάδος». Η σχετική διαδικασία έχει ξεκινήσει, μας λένε υπάλληλοι της ιστορικής τράπεζας. Θα είναι σκέτα-νέτα, Εθνική Τράπεζα.

Εθνική ποιανού έθνους; Πολλοί θα αναρωτηθούν στη διεθνή κεφαλαιαγορά, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για κάποιους που έχουν καταστήσει τον εθνομηδενισμό κυρίαρχη αξία τους.

Έχουν πάρει φόρα λοιπόν οι του ΠΑΣΟΚ και δεν θα σταματήσουν, αν δεν εξαλείψουν όλα τα συστατικά στοιχεία της εθνικής μας ταυτότητας. Τόσο μίσος και τόση χολή κατά όσων συνιστούν την ιδιοπροσωπία μας, είναι όντως πρωτοφανή και ανεξήγητα, ακόμα και με τους πλέον διεθνιστικούς και μηδενιστικούς όρους.

Δεν θυμάμαι αν είχε καταργηθεί ο όρος Ρωσία επί Στάλιν στην ΕΣΣΔ. Θυμάμαι όμως ότι στις δύσκολες ώρες που ακολούθησαν την εισβολή του Άξονα, ο αιμοσταγής «πατερούλης» θυμήθηκε την ρωσική Εκκλησία και ό,τι άλλο από την Αγία Ρωσία άγγιζε την ψυχή του μέσου πολίτη. Απλά, για να τον εμψυχώσει. Εδώ στις δύσκολες στιγμές που περνάει η χώρα, κάποιος θα περίμενε να μην αποδομούνται τα εθνικά μας σύμβολα, αλλά αντίθετα να χρησιμοποιούνται και να λειτουργούν συσπειρωτικά. Όμως, φευ… Για το ΠΑΣΟΚ μιλάμε άλλωστε.

Στην Ελλάδα, έχουμε την «ικανότητα» να κάνουμε πάντα το αντίθετο απ’ ό,τι απαιτούν οι συγκυρίες, απ’ ό,τι πρέπει. Η στενοκεφαλιά μας ώρες-ώρες, δεν έχει όρια. Γιατί στη ζωή πολλές φορές, παραμερίζονται δόγματα και ιδεοληψίες και υπάρχουν και πρέπει. Και μάλιστα, κάνουμε το λάθος πεισματικά και δογματικά.

Η Εθνική Τράπεζα είναι ένας κολοσσός, ακόμα και για τα παγκόσμια πρότυπα, που στηρίζει τον οικονομικό βίο της χώρας. Ο συνειδητός αφελληνισμός του, δεν θα προσφέρει τίποτα σε κανέναν, αλλά αντίθετα, θα του στοιχίσει πολύ σε κύρος, αξιοπιστία και κοινωνικό κεφάλαιο. Όσοι προέβησαν στην απάλειψη του όρου «…της Ελλάδος» από την ονομασία της τράπεζας, πρόσφεραν πολύ κακή υπηρεσία στην πατρίδα, στην κοινωνία και στον οικονομικό μας βίο.

Έτσι λοιπόν, μετά το «Εθνικής Παιδείας» που έγινε «Παιδείας», το Μακεδονίας-Θράκης που υποβιβάστηκε σε ένα απλό υφυπουργείο, το σίριαλ της εθνομηδενιστικής επίθεσης στα σύμβολα, συνεχίζεται. Το «Εθνικής Άμυνας» γλίτωσε προς το παρόν… Στις άλλες χώρες της Ευρώπης, η εθνική ταυτότητα ενισχύεται. Εδώ βάλλεται και δη από αυτούς που θα έπρεπε να την προστατεύουν ως κόρη οφθαλμού.

Δεν τα έχουμε δει φυσικά όλα τα επεισόδια ακόμα। Πολλά, χάνονται μέσα στην επικαιρότητα, στις κατηγορίες κατά επωνύμων για φοροδιαφυγή και στα περί κρίσης. Όμως εμείς είμαστε εδώ, παρακολουθούμε και θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις. Και δεν σκοπεύουμε να το βουλώσουμε.


ΠΗΓΗ: http://www.elora.gr

O A. Χίτλερ παζάρευε το Αιγαίο!!!!!!!!

Το Αιγαίο και τα νησιά του, αυτό το πανάρχαιο λίκνο του Ελληνικού πολιτισμού διαπραγματευόταν ο Α. Χίτλερ με την Τουρκία.
Θα το παραχωρούσε με τα νησιά του «για το ενδεχόμενο που αυτή θα έβγαινε στον πόλεμο με το μέρος του».
Ανάμεσα στα παραχωρούμενα νησιά μας ήταν: Χίος, Σάμος, Μυτιλήνη για τους Τούρκους και οι Κυκλάδες στους Ιταλούς (την είδηση αυτή, την τόσο ανατριχιαστική μεταφέρω από την αντιστασιακή εφημερία της Κατοχής «ΔΟΞΑ» (φ. αριθ. 9 του Αυγούστου 1942) που ήταν όργανο της αντιστασιακής ΠΕΑΝ, με αρχηγό τον Κώστα Περίκο, ο οποίος εκτελέστηκε μαζί με την ομάδα του, από τους Γερμανούς το 1943 (βλ. τα φύλλα της «ΔΟΞΑΣ» στην έκδ. «Ιστορικά Τεκμήρια» («Διογένης», με τίτλο: ΠΕΑΝ: «Μυστικός Τύπος της Κατοχής», σελ. 56).
Όμως οι Ιστορικές εξελίξεις δεν επέτρεψαν στον Χίτλερ και τους Τούρκους να ολοκληρώσουν αυτό το σχέδιό τους, το οποίο αποπειρώνται μεθοδικά να πραγματώσουν οι «Έλληνες» κυβερνήτες της μεταπολιτευτικής περιόδου.
Τρανό παράδειγμα τα όσα μυστικά γίνονται πίσω από την πλάτη του «κυρίαρχου» λαού και τα όσα φανερά περιέχονται στην κατάπτυστη Συμφωνία της Μαδρίτης. Πρόκειται για την Ιουλιανή Συμφωνία του 1997, με την οποία αναγνωρίστηκαν Ζωτικά συμφέροντα της Τουρκίας στο Αιγαίο (Για την εθνομειοδοτική αυτή Συμφωνία βλ. στο έργο μου: «Το χρονικό της εθνικής μειοδοσίας του ονόματος της Μακεδονίας κ.λπ.», από τις εκδ. «Γεωργιάδη», 2005, σελ. 297 επ.).
Να, λοιπόν, που ό,τι δεν μπόρεσε ο Χίτλερ το μπόρεσαν οι σοσιαλ-φιλελεύθεροι κυβερνήτες ετούτων των χρόνων με την έγκριση του εθνομειοδότη λαού που τους στηρίζει και τους ψηφίζει! Ένα Γουδί προβάλλει εθνικά αναγκαίο.


Του πολίτη
Παναγιώτη Παπαγαρυφάλλου


ΠΗΓΗ: ksipnistere.blogspot.com

Λιγότερα στο χέρι από Μάιο

Αυξημένη παρακράτηση φόρου θα έχουν αναδρομικά από τον Μάιο, οι μισθωτοί και συνταξιούχοι με μηνιαίες αποδοχές πάνω από 2.000 ευρώ, ενώ μικρές μειώσεις θα έχουν στην παρακρατούμενο φόρο οι αμειβόμενοι με ποσά χαμηλότερα των 2.000 ευρώ.

Με εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών καλούνται τα λογιστήρια των δημοσίων υπηρεσιών και των ιδιωτικών επιχειρήσεων να υπολογίζουν τον παρακρατούμενο φόρο με τη νέα κλίμακα, από την 1η Μαΐου.

Όσες υπηρεσίες έχουν ήδη εκκαθαρίσει τη μισθοδοσία με βάση την παλαιά κλίμακα, θα συμψηφίσουν το φόρο με την εκκαθάριση του μηνός Ιουνίου, ενώ δεν γίνεται αναδρομικός υπολογισμός του παρακρατούμενου φόρου για τους μήνες Ιανουάριο έως Απρίλιο, που έχει υπολογιστεί με την παλαιά κλίμακα.

Το αφορολόγητο είναι 12.000 ευρώ, το οποίο αυξάνεται για τους φορολογούμενους που έχουν παιδιά. Το αφορολόγητο όριο των 12.000 ευρώ αυξάνεται κατά 1.500 ευρώ για κάθε ένα και μέχρι τα δύο πρώτα παιδιά, κατά 11.500 ευρώ εάν έχει τρία τέκνα που τους βαρύνουν, ενώ το ποσό των 11.500 ευρώ προσαυξάνεται κατά 2.000 ευρώ, για κάθε τέκνο πέραν του τρίτου που τους βαρύνουν.

Για τους αμειβόμενους με ετήσιες αποδοχές από 13.000 ευρώ μέχρι και 26.000 ευρώ προκύπτει μηνιαία μείωση της παρακράτησης από 4 έως 17 ευρώ.

Για τους έχοντες υψηλότερες αποδοχές προκύπτει επιβάρυνση από 6 ευρώ μέχρι και 34 ευρώ το μήνα για ετήσιες αποδοχές 50.000 ευρώ.

Η εγκύκλιος λαμβάνει υπόψη και την περικοπή των δώρων. Ειδικότερα, σε όσους μισθωτούς δεν περικόπηκαν τα δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα και αδείας, η αναγωγή των μηνιαίων καθαρών αποδοχών, σε ετήσια βάση, θα γίνεται με τον πολλαπλασιασμό επί 12, ενώ στους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα που δεν περικόπηκαν τα δώρα, η αναγωγή των αποδοχών σε ετήσια βάση θα γίνεται με τον πολλαπλασιασμό επί 14.
Μετά θα υπολογίζεται ο φόρος που αναλογεί με τη νέα κλίμακα, θα διαιρείται με το 14 ή το 12, από το ποσό που θα προκύπτει θα αφαιρείται το 1,5% και το υπόλοιπο αποτελεί τον παρακρατούμενο φόρο.

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά σε μισθωτούς και συνταξιούχους στους οποίους γίνεται περικοπή δώρου Χριστουγέννων, δώρου Πάσχα και επιδόματος αδείας, ο υπολογισμός του φόρου που αναλογεί στο ποσό που καταβάλλεται στο δικαιούχο ως δώρο Χριστουγέννων, δώρο Πάσχα και επιδόματος αδείας, γίνεται αναλογικά με βάση τα δεδομένα του φόρου που αναλογεί στις αποδοχές του μήνα στον οποίο καταβάλλεται το εκάστοτε δώρο Χριστουγέννων-Πάσχα ή επίδομα αδείας.

Παράδειγμα:

Έστω ότι άγαμος μισθωτός του Δημοσίου λαμβάνει για παράδειγμα καθαρές μηνιαίες αποδοχές 1.850 ευρώ, καθαρό δώρο Χριστουγέννων 450 ευρώ, δώρο Πάσχα 230 ευρώ και επίδομα αδείας 230 ευρώ.
Ετήσιο καθαρό εισόδημα: 12*1.850=22.200 ευρώ
Ετήσιος φόρος κλίμακας: 2.212 ευρώ
Μείωση φόρου λόγω παρακράτησης: 2.212*1,5%=33,18 ευρώ
Φόρος που πρέπει να παρακρατείται κάθε μήνα: 2.212-33,18=2.178,82/12=181,57 ευρώ
Φόρος που πρέπει να παρακρατηθεί κατά την καταβολή του δώρου Χριστουγέννων:181,57*(450/1.850)=44,16 ευρώ
Φόρος που πρέπει να παρακρατηθεί κατά την καταβολή του δώρου Πάσχα:181,57*(230/1.850)=22,57 ευρώ
Φόρος που πρέπει να παρακρατηθεί κατά την καταβολή του επιδόματος αδείας:181,57*(230/1.850)=22,57 ευρώ.

ΠΗΓΗ: http://www.apogevmatini.gr

ΙΧ: Στο σφυρί 2.000 κατασχεμένα. Lotus με 15.000 €

Περισσότερα από 2.000 κατασχεμένα αυτοκίνητα βγήκαν στο σφυρί από τις τράπεζες τον προηγούμενο μήνα χωρίς όμως να αποκτήσουν και νέο ιδιοκτήτη τα περισσότερα από αυτά εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας που διακρίνει τους εμπόρους αλλά και τις υψηλές τιμές εκκίνησης που έχουν πλέον τα μικρά και εμπορικά μοντέλα.

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν στην «Η» στελέχη της αγοράς οι τράπεζες έχουν στην κατοχή τους αυτή τη στιγμή περισσότερα από 15.000 αυτοκίνητα ενώ χιλιάδες αυτοκίνητα βρίσκονται στην διαδικασία εκκαθάρισης από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα ώστε να παραληφθούν από τους ιδιώτες καταναλωτές που επιχείρησαν να τα αγοράσουν αλλά αδυνατούν να αποπληρώσουν τις δόσεις των δανείων τους.

Από την άλλη μεριά στα παραπάνω θα πρέπει να προστεθούν και περίπου 10.000 αυτοκίνητα που προέρχονται από εταιρείες χρονομίσθωσης ή ενοικίασης τα οποία
διαθέτουν επίσης οι τράπεζες μέσω πλειστηριασμών σε εμπόρους ΙΧ.

Ωστόσο η έλλειψη ρευστότητας από τους εμπόρους που συμμετέχουν στις εκποιήσεις κατασχεμένων ΙΧ σε συνδυασμό με την επιβολή τεκμηρίων αλλά και την απίστευτη αύξηση στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων έχει μειώσει στο ελάχιστο την απορρόφησή τους στην αγορά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός πως μεγάλο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα πραγματοποίησε δημοπρασία με 350 αυτοκίνητο ενημερώνοντας περισσότερους από 500 εμπόρους σε όλη την Ελλάδα και μόνο οι 35 έδειξαν κάποιο ενδιαφέρον μόνο για τα μοντέλα πόλης ενώ τα υπόλοιπα που ήταν με κινητήρες από 2.000 κ.εκ. και άνω δεν χτυπήθηκαν από κανέναν?

«Κόκκινη» κάρτα από την ΕΕ για τους φόρους στα μεταχειρισμένα ΙΧ

Φθηνότερα αναμένεται να είναι προσεχώς τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που εισάγονται στην Ελλάδα από άλλες χώρες της ΕΕ καθώς η Επιτροπή ζητά για ακόμη μία φορά την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού της φορολόγησής τους και μάλιστα ζητά από την χώρα μας «να σεβαστεί την απόφαση του Δικαστηρίου σχετικά με την φορολόγηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων?».

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να δώσει συνέχεια στη διαδικασία παράβασης κατά της Ελλάδας σχετικά με το εφαρμοζόμενο σύστημα ταξινόμησης αυτοκινήτων, με το οποίο συνεχίζονται οι διακρίσεις εις βάρος των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που έχουν αγοραστεί σε άλλα κράτη μέλη, παρά τις κάποιες τροποποιήσεις της νομοθεσίας.

Η Επιτροπή ζήτησε επομένως από την Ελλάδα, εκ νέου, να τροποποιήσει τους κανόνες απομείωσης της αξίας που χρησιμοποιούνται στον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Στην απόφασή του στην υπόθεση C-74/06, το Δικαστήριο έκρινε ότι η Ελλάδα είχε παραβεί το άρθρο 90 της συνθήκης ΕΚ με την επιβολή βαρύτερης φορολογίας στα μεταχειρισμένα οχήματα που προέρχονται από άλλα κράτη μέλη, απ’ όσο στα όμοια αυτοκίνητα που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Η Ελλάδα άλλαξε τη νομοθεσία της εισάγοντας κλίμακες ταχύτερης απόσβεσης και ένα ακόμη κριτήριο απομείωσης της αξίας ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο. Ωστόσο, βασιζόμενη στην ανάλυση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτων που διεξήγαγε, η Επιτροπή επιμένει ότι οι ελληνικοί συντελεστές απόσβεσης εξακολουθούν να ευνοούν τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που διατίθενται στην εγχώρια αγορά. Αποτέλεσμα αυτού είναι η υπέρμετρη φορολόγηση των αυτοκινήτων που αγοράζονται σε άλλα κράτη μέλη, κατά παράβαση του άρθρου 110 της ΣΛΕΕ (πρώην άρθρο 90 της συνθήκης ΕΚ).

Χρηματικό πρόστιμο

Το αίτημα είχε διατυπωθεί με συμπληρωματική επίσημη προειδοποιητική επιστολή δυνάμει του άρθρου 260 της ΣΛΕΕ. Βάσει νέας διατάξεως στην ΣΛΕΕ (άρθρο 260 παράγραφος 2), εάν η Ελλάδα δεν συμμορφωθεί προς τη συμπληρωματική αυτή επιστολή, η Επιτροπή έχει τη δυνατότητα να παραπέμψει πάραυτα την Ελλάδα στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ) ζητώντας την επιβολή χρηματικού προστίμου.

Ο αριθμός αναφοράς της υπόθεσης της Επιτροπής είναι 2002/2098.

Χάος στην αγορά

Μετά την άμεση επιβολή των υψηλότερων συντελεστών στο Φόρο Πολυτελείας αλλά και της αύξησης του ΦΠΑ κατά 2 μονάδες από την 1η Ιουλίου «πάγωσε» για ακόμη μία φορά η αγορά αυτοκινήτου.

Οι πελάτες που έχουν ήδη παραγγείλει τα καινούρια τους αυτοκίνητα επικοινωνούν συνεχώς με τους αντιπροσώπους και τους διαμηνύουν πως δεν πρόκειται να καταβάλουν ούτε ένα ευρώ ενώ από την άλλη μεριά εισαγωγείς και έμποροι για ακόμη μία φορά αναμένεται να επωμιστούν την χρηματική διαφορά για να μην χάσουν τους πελάτες τους.

Παράλληλα οι λιγοστές πωλήσεις που πραγματοποιούνται αφορούν αποκλειστικά και μόνο σε μοντέλα πόλης τα οποία αποδίδουν πολύ χαμηλό περιθώριο κέρδους στους εισαγωγείς αλλά και τους αντιπροσώπους ενώ από την άλλη μεριά μειώνουν στο ελάχιστο τα έσοδα που εισρέουν στα Δημόσια Ταμεία από το Τέλος Ταξινόμησης αλλά και τον ΦΠΑ?

ΣΕΑΑ: «Εκτεταμένη ύφεση»

Εντονη ήταν η αντίδραση του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) για τα νέα φορολογικά μέτρα. Ειδικότερα σε ανακοίνωση του Συνδέσμου αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Οι συνεχείς αυξήσεις στη φορολογία στην αγορά και χρήση του αυτοκινήτου και η συνεχιζόμενη μείωση εισοδημάτων και κατανάλωσης έχουν οδηγήσει την αγορά αυτοκινήτου σε εκτεταμένη ύφεση, αφού οι πωλήσεις έχουν μειωθεί κατά το ήμισυ. Τα νέα φορολογικά μέτρα, ήτοι η περαιτέρω αύξηση του ΦΠΑ και η προς τα κάτω διεύρυνση της κλίμακας του Φόρου Πολυτελείας, θα επιδεινώσουν την κακή πορεία της αγοράς αυτοκινήτου.
Σημειώνεται ότι ο Φόρος Πολυτελείας επιβάλλεται σε πολλά αυτοκίνητα που δεν είναι πολυτελή και υπερφορολογεί αυτά της μεγαλύτερης αξίας, τα οποία ήδη δέχονταν σημαντική φορολογία και αποτελούσαν τη μεγαλύτερη πηγή εσόδων για το κράτος. Συγχρόνως, συνεχίζει να απουσιάζει κάθε αναπτυξιακό και περιβαλλοντικό μέτρο στήριξης της αγοράς, ενώ οι σχετικές προτάσεις του ΣΕΑΑ προς την Πολιτεία δεν προϋποθέτουν κρατική εκταμίευση, αντιθέτως προφέρουν αυξημένα δημοσιονομικά έσοδα.

Η πτώση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, που δεν αφορά μόνο τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα, αλλά όλες τις κατηγορίες (μικρά, μεσαία κλπ.), οδηγεί σε ανάλογη συρρίκνωση ένα χώρο στον οποίο ευρύτερα δραστηριοποιούνται περισσότερες από 30.000 επιχειρήσεις και απασχολούνται σχεδόν 90.000 εργαζόμενοι ανά την επικράτεια, συνεισφέροντας κατά 2,6% στο ΑΕΠ.

Οδηγεί επίσης, σε πολύ μεγάλη απώλεια εσόδων από τη φορολογία των πωλήσεων αυτοκινήτων, πλέον των πεντακοσίων εκατομμυρίων ευρώ ετησίως, σε μια περίοδο που τα δημοσιονομικά έσοδα έχουν τη μεγίστη σημασία. Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι μόνο τον περασμένο Απρίλιο, διαπιστώθηκε υστέρηση στα έσοδα Τέλους Ταξινόμησης και ΦΠΑ κατά

90 και πλέον εκατομμύρια ευρώ, αφού αυτά ανήλθαν σε 70 εκατ. ευρώ, όταν τον ίδιο μήνα το 2008 είχαν φθάσει τα 160 εκατ. ευρώ.».

Παράνοια?

Στις επάλξεις βρίσκονται εισαγωγείς και έμποροι αυτοκινήτων καθώς μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων δημιουργούνται κάποια φαινόμενα που σίγουρα δεν ευσταθούν.

Ειδικότερα σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν στην «Η» δεν μπορεί ένα καινούριο αυτοκίνητο του οποίου η εργοστασιακή αξία κυμαίνεται στις 14.900 ευρώ να μην πληρώνει φόρο πολυτελείας και ένα αντίστοιχο μοντέλο το οποίο όμως έχει κυκλοφορήσει για ένα χρόνο σε άλλο κράτος μέλος και εισάγεται στην Ελλάδα να φορολογείται με τον φόρο πολυτελείας ο οποίος κυμαίνεται μάλιστα στο 10% με αποτέλεσμα να κοστίζουν τα ίδια χρήματα!

Ένα ακόμη πιο τρανταχτό παράδειγμα αφορά σε ένα μεταχειρισμένα ΙΧ εισαγωγής των οποίων η εργοστασιακή αξία είναι έστω και ένα ευρώ κάτω από τις 20.000 ευρώ ως καινούριο και εκτελωνίζονται με το νέο καθεστώς. Ειδικότερα ένα καινούριο ΙΧ με εργοστασιακή αξία 19.999 ευρώ θα επιβαρυνθεί με 1.999 ευρώ για το φόρο πολυτελείας ανεβάζοντας το κόστος στα 21.999 ευρώ.

Αν το ίδιο αυτοκίνητο έχει κυκλοφορήσει για 5 μήνες στην ΕΕ η εργοστασιακή του αξία μειώνεται 1.300 ευρώ και υπολογίζεται σε 18.700 ευρώ. Επειδή λοιπόν η αξία του μετά την απομείωση είναι υψηλότερη από 14.000 ευρώ ο φόρος πολυτελείας ανέρχεται σε 30%. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να επιβαρυνθεί το συγκεκριμένο ΙΧ με 5.610 ευρώ το οποίο αθροιστικά εκτοξεύουν το κόστος στα 24.310 ευρώ που σημαίνει πως το μεταχειρισμένο ΙΧ στοιχίζει 2.311 ευρώ ακριβότερα από το αντίστοιχο καινούριο?

Εκποιήσεις κατασχεμένων ΙΧ Απρίλιος 2010 (ΠΙΝΑΚΑΣ)

Μάρκα 1η άδεια Τιμή Εκκίνησης
Lotus Exige S 2008 15.000
Audi A4 TQ 2005 11.000
Audi S6 2007 28.000
Audi Q7 2008 30.000
Audi A6 AllRoad 2007 20.000
BMW 325 2007 17.000
BMW X3 2006 15.000
Chevrolet Matiz 2008 6.500
Fiat 500 2009 8.000
Jeep Grand Ch 5.7 2005 14.000
Hyundai Getz 2008 6.000
Lexus RX400h 2007 18.000
Mercedes E350 2006 17.000
Mercedes R350 2008 19.000
Mercedes S350 2006 16.000
Renault Lagu 2.0T 2006 7.500
Megane CC 2005 5.000
Saab 9-5 Vec Plus 2004 5.800
Smart ForTwo 2006 3.500
Smart ForTwo 2008 6.000
Subaru Forest 2.5 2006 9.000
Volvo S40 2,4 2006 4.000
Volvo S80 2007 7.500
VW Eos 2.0TFSi 2006 12.000
BMW 525 Diesel 2007 20.000
Fiat Panda 1.2 2007 5.500
Mercedes C200 C 2005 9.500
Mazda RX8 2004 7.500
BMW X5 4.4 2002 9.000
BMW M3 SMG 2002 8.500
Suzuki Jimny 2007 8.000
BMW 330Ci 2007 14.000
BMW M5 2008 17.000
Skoda Octavia RS 2006 6.900


ΠΗΓΗ: imerisia.gr
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://allday-news.blogspot.com

Να πέσει φως στις τράπεζες , στη φωλιά του "τέρατος"

Μας λένε πως πρέπει να στερηθούμε μισθούς, συντάξεις και δικαιώματα και πρέπει να γυρίσει η κοινωνία στο μεσαίωνα, γιατί «κάποιοι πολιτικοί» έφαγαν τα λεφτά.

Δεν μπαίνουν στον κόπο να εξηγήσουν τον παραλογισμό που βγάζει μάτια:
Πως γίνεται τα πιο ανεπτυγμένα κράτη του κόσμου να είναι καταχρεωμένα;

Πως γίνεται το παγκόσμιο ΑΕΠ να πολλαπλασιάζεται σε λίγα χρόνια (από 6 τρις δολάρια το 2004 έφτασε τα 54 τρις δολάρια -9πλασιασμός- το 2007) και όμως να «μην υπάρχουν λεφτά για μισθούς και συντάξεις» και η ανεργία να έχει σκαρφαλώσει στα ύψη;


Πως γίνεται η Αμερική να εκδίδει δολάρια με τους τόνους και αντί η αξία του να μειώνεται, αυτή να παραμένει σταθερή ή και να αυξάνεται;

Πως γίνεται να υπάρχει μια φούσκα/ωρολογιακή βόμβα αξίας 57 τρις δολαρίων σε σύνθετα δομημένα χρηματιστηριακά προϊόντα, που αποτελεί στην κυριολεξία ένα κουβάρι που κανείς δεν γνωρίζει ποιος έχει ασφαλίσει ποιον, γιατί και από πού θα πληρωθεί όταν χρεοκοπήσει ο ασφαλιζόμενος πελάτης (ιδιώτες και κράτη) και απειλεί να εκραγεί ανά πάσα στιγμή και να βυθίσει την παγκόσμια οικονομία στο χάος και κανείς να μην αποφασίζει να κάνει κάτι για να την απασφαλίσει;

Πως γίνεται τα Μέσα Ενημέρωσης να είναι στα χέρια μιας χούφτας κεφαλαιοκρατών (που πληρώνουν απίστευτα ποσά τα διορισμένα παπαγαλάκια τους σ αυτά) και ο κόσμος να περιμένει αντικειμενική ενημέρωση απ αυτά (όπως θάπρεπε σε μια κοινωνία με στοιχειώδη αξιοπρέπεια) και όχι προπαγάνδα υπέρ των συμφερόντων τους;

[Μόνο ο Παπανδρέου, ο πολιτικός αρχι-απατεώνας, υποσχέθηκε εκδημοκρατισμό τους, μέσα στις πρώτες 100 μέρες της διακυβέρνησής του, αλλά το ξέχασε «λόγω άλλων προτεραιοτήτων του»].

Πως γίνεται να μην υπάρχει σάλιο για τον «κυρίαρχο λαό» και να βρίσκονται κάθε τόσο δεκάδες δις «εγγυήσεις» για τις τράπεζες;

Και τι σημαίνει «εγγυήσεις»; Ποιος εγγυάται και ποιος πληρώνει σε περίπτωση κατάρρευσης της τράπεζας;

Πως γίνεται να μην υπάρχει σάλιο για την Ελλάδα τη μια στιγμή και την άλλη να φανερώνονται και να συγκεντρώνονται 720 δις ευρώ για τη διάσωση της ευρωσυμμορίας - που όταν οι λαοί απορρίπτουν το «ευρωσύνταγμά» της, το βαφτίζει Συνθήκη της Λισαβόνας και το θέτει σε ισχύ χωρίς έγκρισή της απ τους λαούς - και της παγκόσμιας συμμορίας – που αυτοαποκαλείται «αγορές» και κανείς δεν ξέρει αν και κατά πόσο ξεχωρίζει απ τους κερδοσκόπους;

Ποιος πιστεύει σήμερα τον «μονόδρομο» του πολιτικού αρχι-απατεώνα και έπαρχου-δικτάτορα Παπανδρέου, όταν καθηγητές (Στίγκλιτς, Μητρόπουλος, Ρωμανιάς), οικονομολόγοι (Γουάϊνμπεργκ, ο επικεφαλής οικονομολόγος της μεγαλύτερης τράπεζας της Γερμανίας Deutsche Bank Τόμας Μάϊερ, Δραγασάκης, Βεργόπουλος, Βαρουφάκης, Μπ. Αϊχενγκριν), σημαντικές οικονομικές εφημερίδες, τραπεζίτες κά προτείνουν εναλλακτικές αξιόπιστες λύσεις;

Πότε διοργανώθηκε μια σοβαρή συζήτηση, όλων αυτών μπροστά στον ελληνικό λαό, τον μόνο αρμόδιο και «κυρίαρχο» ν αποφασίσει, απ τους κυβερνώντες «οπαδούς της διαβούλευσης και της διαφάνειας»;

Ποιος πιστεύει τη συμμορία, που έχει φέρει τον κόσμο στη σημερινή κατάσταση παράνοιας, τα παπαγαλάκια τους, που τη μια μέρα δηλώνουν ότι δεν θα πάρουν άλλα μέτρα και την άλλη παίρνουν τρις χειρότερα; Που τη μια δηλώνουν ότι θα τα καταφέρουμε μόνοι μας και την άλλη μιας στέλνουν στα νύχια του ΔΝΤ; Που μας υπόσχονται καλύτερες μέρες, αγκαλιασμένοι σ ένα χορό του Ζαλόγγου μ ένα σύστημα που το μόνο σίγουρο είναι οι συχνότερες, βαθύτερες και καθολικότερες κρίσεις του (αν ποτέ καταφέρει να βγει απ τα παλιρροϊκά κύματα της σημερινής;).

Για να υπάρχει η παραμικρή ελπίδα των λαών για το μέλλον, το πρώτο, το πιο επείγον καθήκον σήμερα, είναι να βγει στο φως ο πιο σκοτεινός μηχανισμός του συστήματος, απ όπου αντλεί και τη δύναμή του: το τραπεζικό σύστημα.

Η κοινωνία πρέπει να έχει τον πλήρη έλεγχο αυτής της λειτουργίας. Πλήρης διαφάνεια και λαϊκός έλεγχος σ όλο το εύρος του και σ όλες τις εκφάνσεις του.

Το τραπεζικό σύστημα είναι το κέντρο της λειτουργίας της σημερινής κοινωνίας, το κυκλοφοριακό της σύστημα, η καρδιά της, η πηγή της δύναμής της. Σήμερα η κοινωνική δύναμη έχει μεταλλαχθεί σε κεφάλαιο: ένα καρκίνωμα που ρουφά την ενέργεια της κοινωνίας και τη στρέφει εναντίον της.

Αν μια πρόταση προς την κοινωνία θέλει να έχει την πιο στοιχειώδη αξιοπιστία και προοπτική για το μέλλον, αυτό είναι το πρώτο και πιο επείγον καθήκον που πρέπει να προβάλλει.

Αντίθετα, οι πολιτικές που συνεχίζουν να συγκαλύπτουν και να υπερασπίζονται τη συνέχιση της άλωσης της καρδιάς της ισχύος της κοινωνίας απ την «ιδιωτική πρωτοβουλία», παρ όλες τις αποκαλύψεις των εγκλημάτων της και τις επιπτώσεις της εγκληματικής φύσης της, εγκληματούν οι ίδιες, οι εκπρόσωποί της και όσοι τους συγκαλύπτουν και θα πρέπει να λογοδοτήσουν γι αυτό.

Σήμερα έχει ανοίξει ένα ρήγμα σ αυτό το σημείο του συστήματος: η εμπειρία των μαζών, τ αποτελέσματα της δράσης και λειτουργίας του συστήματος, κάνουν εύκολα κατανοητή και μισητή και στα πιο καθυστερημένα στρώματα το ρόλο της «ιδιωτικής πρωτοβουλίας» στις τράπεζες. Τα ΜΜΕ δεν μπορούν να είναι «αποτελεσματικά» εδώ. Όλα τα «σφυριά» της αριστεράς και των προοδευτικών δυνάμεων πρέπει να περάσουν απ αυτό το άνοιγμα και να χτυπούν να σπάσει το κέλυφος της φωλιάς του τέρατος και να πέσει φως στις «λειτουργίες» του.

Κλείνοντας θέλω να θυμίσω τα λόγια ενός οικονομολόγου, του κ. Β. Βιλιάρδου:

«…η χρήση εκ μέρους της όποιας κυβέρνησης του «δανείου έσχατης ανάγκης» που μας ενέκρινε η Ευρωζώνη, σε συνεργασία με το ΔΝΤ, θα ήταν ποινικά κολάσιμη πράξη –ένα έγκλημα καλύτερα- κατά του συνόλου των ελεύθερων Ελλήνων πολιτών. Το ίδιο ισχύει και για οποιεσδήποτε τυχόν «ιδιωτικοποιήσεις» κερδοφόρων κοινωφελών επιχειρήσεων του δημοσίου, οι οποίες ανήκουν στους πολίτες της χώρας, ενώ δεν έχει καμιά κυβέρνηση την εξουσιοδότηση να τις «εκποιήσει».


Του Γιώργου Παπανικολάου

ΠΗΓΗ: http://tiresias-press.blogspot.com

ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ BARCODE............

Ένα νέο σύστημα για τους φορολογούμενους ετοιμάζει η κυβέρνηση προκειμένου να περιορίσει την φοροδιαφυγή. Είναι το γνωστο σύστημα barcode το οποίο θα αντικαταστήσει την απόδειξη. Τι άλλο θα σκεφτεί η κυβέρνηση άραγε για να αποφύγει την φοροδιαφυγή;; Σε λίγο θα έχει ο καθένας μας και έναν εφοριακό δίπλα του, όπου θα μας συνοδεύει στα ψώνια στις βόλτες και όπου αλλού υπάρχουν συναλλαγές.

Οι φορολογούμενοι θα εκτυπώσουν από το σύστημα ΤΑΧΙS μια ειδική κάρτα η οποία θα φέρει ειδική διαγράμμιση (barcode) και αφού την πλαστικοποιήσουν θα τη χρησιμοποιούν κάθε φορά που θα αγοράζουν προϊόντα από επιχειρήσεις που έχουν το σύστημα τιμολόγησης με.. «barcode», όπως ισχύει σήμερα για παράδειγμα στα σουπερμάρκετ, στα πολυκαταστήματα, στα είδη ηλεκτρονικών ειδών κτλ. Αυτό αναμένεται να ισχύσει για συναλλαγές που θα πραγματοποιηθούν από το 2011 και όχι από εφέτος. Αλλωστε, οι αποδείξεις που θα συγκεντρώσουν το 2010 οι φορολογούμενοι για την εξασφάλιση του αφορολόγητου ορίου θα υποβληθούν στην Εφορία σε φάκελο με συστημένη επιστολή.

Σε κάθε αγορά που θα πραγματοποιούν οι πολίτες θα επιδεικνύουν αυτή την κάρτα στο ταμείο και ο υπάλληλος του καταστήματος θα τη σκανάρει μέσω ενός ειδικού μηχανήματος. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα ενημερώνονται μέσω ηλεκτρονικού δικτύου τα αρχεία του συστήματος ΤΑΧΙS για το ύψος της συναλλαγής και τα στοιχεία του συναλλασσομένου.

Η συγκεκριμένη κάρτα δεν θα είναι κάρτα πληρωμής, δηλαδή πιστωτική ή χρεωστική, αλλά κάρτα καταγραφής της συναλλαγής. Με αυτόν τον τρόπο οι φορολογούμενοι που θα πραγματοποιήσουν αγορές με την επίδειξη της κάρτας με διαγράμμιση barcode δεν θα χρειαστεί να αναγράψουν στη φορολογική τους δήλωση το ποσό των εν λόγω συναλλαγών καθώς το σύστημα ΤΑΧΙS θα γνωρίζει στο τέλος του χρόνου το συνολικό ποσό των δαπανών που έχουν πραγματοποιηθεί.

Ομως λόγω του ότι δεν διαθέτουν όλα τα καταστήματα σύστημα barcode στα ταμεία τους, το υπουργείο Οικονομικών μελετάει όλες οι αποδείξεις που εκδίδονται από επαγγελματίες και επιχειρήσεις να φέρουν ειδική διαγράμμιση με σύστημα barcode. Οι φορολογούμενοι όταν θα αγοράζουν ένα προϊόν θα μπορούν να λάβουν την απόδειξη με τη διαγράμμιση barcode και στη συνέχεια μέσω του κινητού τους τηλεφώνου να «σκανάρεται» η απόδειξη προκειμένου να καταχωρισθούν τα δεδομένα σε πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή. Η διαδικασία αυτή, αν και ακούγεται πολύπλοκη, εκτιμούν στο υπουργείο Οικονομικών ότι θα διευκολύνει μακροπρόθεσμα τους φορολογουμένους να καταγράφουν όλες τις συναλλαγές τους με μεγάλη ακρίβεια και να μη χρειάζεται στο τέλος του έτους να περνάνε μίαμία τις αποδείξεις στις φορολογικές δηλώσεις αλλά να συνδέεται ο ηλεκτρονικός υπολογιστής με το ΤΑΧΙS και να γίνεται άμεση μεταφορά των δεδομένων στους κεντρικούς υπολογιστές του υπουργείου Οικονομικών.



ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://trelokouneli.blogspot.com