Γιατί κάνουν σεξ οι γυναίκες; Οι απαντήσεις ποικίλουν. Για να σταματήσουν να βαριούνται, για να διατηρήσουν τις ισορροπίες στη σχέση τους, ακόμη και για να τους...
περάσει ο πονοκέφαλος.
Το πάθος και η ρομαντική διάθεση έρχονται τελευταία στη λίστα, με βάση την έρευνα που πραγματοποίησαν για το βιβλίο τους «Why Women Have Sex», οι επιστήμονες Σίντι Μέστον και Ντέιβιντ Μπας.
Τα κίνητρα των περισσοτέρων, φαίνεται πως είναι υλικά και... κυρίως, οικονομικά. Με βάση την έρευνα των καθηγητών Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Τέξας, Μέστον και Μπας, η μία στις 10 φοιτήτριες που συμμετείχαν, απάντησε πως «κάνει σεξ για τα δώρα». «Μου προσέφερε ένα θαυμάσιο δείπνο», «ξόδεψε πολλά χρήματα από την αρχή της σχέσης», ήταν ορισμένοι από τους άλλους λόγους που επικαλέστηκαν.
Ένα άλλο συμπέρασμα της έρευνας είναι πως οι γυναίκες βρίσκουν γοητευτικούς τους ψηλούς άνδρες με τη βραχνή φωνή που, όπως είπαν, μυρίζουν ωραία.
Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 1.000 γυναίκες.
ΠΗΓΗ: http://dinatos.blogspot.com
'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''
ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com
Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010
Η Ελλάδα αλλάζει νταβατζήδες αλλά όχι πόρνες!!!!
Στην Ελλάδα, όπως και στην Αργεντινή ... μπήκαν μπροστά οι "λαϊκοί ηγέτες" για να πείσουν τον κοσμάκη ότι πάμε για χρεοκοπία, ώστε να αποδεχτούμε να χάσουμε 2-3 μισθούς και τα αποθεματικά των ασφαλιστικών ταμείων, ώστε να αποδεχθούμε το μαζικό ξεπούλημα του Δημοσίου πλούτου (ΔΕΚΟ, αποθέματα λιγνίτη κλπ).
Άρχισαν να εμφανίζονται τώρα οι "πτωματοφάγοι" σπόνσορες των Ελληνικών κυβερνήσεων (βλέπε Soros) για να αγοράσουν τσάμπα όσα απαξίωσαν στην συνείδησή μας οι ρουφιάνοι δημοσιογράφοι που δουλεύουν για τους ίδιους.
Κάπως έτσι ο Soros πήρε υπό τον έλεγχό του την παραγωγή γάλακτος στην Αργεντινή που εν μέσω ΤΕΧΝΗΤΗΣ κρίσης εμφανίστηκε ως ΣΩΤΗΡΑΣ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ.
Αυτά τα κοράκια που χρηματοδοτούν τους πολιτικούς μας προκειμένου να ετοιμάσουν το έδαφος για την επιδρομή τους στο μέλλον των παιδιών μας ...
http://apneagr.blogspot.com
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://papatzides.blogspot.com/
Άρχισαν να εμφανίζονται τώρα οι "πτωματοφάγοι" σπόνσορες των Ελληνικών κυβερνήσεων (βλέπε Soros) για να αγοράσουν τσάμπα όσα απαξίωσαν στην συνείδησή μας οι ρουφιάνοι δημοσιογράφοι που δουλεύουν για τους ίδιους.
Κάπως έτσι ο Soros πήρε υπό τον έλεγχό του την παραγωγή γάλακτος στην Αργεντινή που εν μέσω ΤΕΧΝΗΤΗΣ κρίσης εμφανίστηκε ως ΣΩΤΗΡΑΣ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ.
Αυτά τα κοράκια που χρηματοδοτούν τους πολιτικούς μας προκειμένου να ετοιμάσουν το έδαφος για την επιδρομή τους στο μέλλον των παιδιών μας ...
http://apneagr.blogspot.com
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://papatzides.blogspot.com/
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:ΕΚΡΑΞΑΝ ΑΓΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟ-ΕΝΤΡΟΜΟΣ ΓΛΙΤΩΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:ΕΚΡΑΞΑΝ ΑΓΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟ-ΕΝΤΡΟΜΟΣ ΓΛΙΤΩΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ,ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ!
Φίλος αναγνώστης του ιστολογίου και Παριανός,μας έστειλε την παρακάτω πληροφορία:
"Παιδιά γράψτε κάτι για το κράξιμο που έφαγε ο Παπανδρέου στην Πάρο λίγες μέρες πριν,γιατί έχω γυρίσει όλα τα σάιτς και μπλογκς,τό'χω στείλει παντού αλλά κανείς δεν το βάζει!
Είμασταν παρόντες με τη γυναίκα μου σε ταβέρνα του νησιού ένα βράδυ,όταν εμφανίστηκε ο Γιώργος με τη γυναίκα του,την ασφάλειά του και μερικούς τοπικούς παράγοντες της Πάρου.
Μόλις τον αντιλήφθηκε ο κόσμος-στην πλειοψηφία του νεολαία-άρχισε ένα παρατεταμένο "ΟΥΟΥΟΥ" εν χορώ,ενώ εκτοξεύονταν απίστευτες βρισιές που ούτε λέγονται ούτε γράφονται!
Κάποιοι πήγαν να τον πλησιάσουν,αλλά τον φυγάδευσαν αμέσως οι άνδρες ασφαλείας του κι έφυγαν άρον-άρον!
Το περιστατικό είναι 100% αληθινό και συζητιέται πάρα πολύ στην Πάρο,με την έκδηλη και οργισμένη απορία "γιατί κανείς δεν μιλάει" γι'αυτό!
Γράψτε λοιπόν σας παρακαλώ,για να μάθει ο κόσμος πως εμείς οι Παριανοί ούτε μπάνια κάναμε μαζί με τον Παπανδρέου,ούτε τον καλωσορίζαμε όπως λένε στα κανάλια.Αντίθετα,τα άκουσε για τα καλά!"
Η ΕΙΔΗΣΗ ΑΥΤΗ ΣΥΝΙΣΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΤΩΝ "ΑΝΕΜΕΛΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ" ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ:ΔΙΟΤΙ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ,ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΟΥΧΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ!
ΦΥΣΙΚΑ,ΤΑ ΕΓΚΑΘΕΤΑ Μμε ΘΑ ΤΟ ΚΡΥΨΟΥΝ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ,ΠΑΡΟΤΙ Η ΠΑΡΟΣ "ΒΟΥΙΖΕΙ"!
ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ,ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ!
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ,ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ,ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ!
πηγή: http://hellas-orthodoxy.blogspot.com
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://eglimatikotita.blogspot.com
Φίλος αναγνώστης του ιστολογίου και Παριανός,μας έστειλε την παρακάτω πληροφορία:
"Παιδιά γράψτε κάτι για το κράξιμο που έφαγε ο Παπανδρέου στην Πάρο λίγες μέρες πριν,γιατί έχω γυρίσει όλα τα σάιτς και μπλογκς,τό'χω στείλει παντού αλλά κανείς δεν το βάζει!
Είμασταν παρόντες με τη γυναίκα μου σε ταβέρνα του νησιού ένα βράδυ,όταν εμφανίστηκε ο Γιώργος με τη γυναίκα του,την ασφάλειά του και μερικούς τοπικούς παράγοντες της Πάρου.
Μόλις τον αντιλήφθηκε ο κόσμος-στην πλειοψηφία του νεολαία-άρχισε ένα παρατεταμένο "ΟΥΟΥΟΥ" εν χορώ,ενώ εκτοξεύονταν απίστευτες βρισιές που ούτε λέγονται ούτε γράφονται!
Κάποιοι πήγαν να τον πλησιάσουν,αλλά τον φυγάδευσαν αμέσως οι άνδρες ασφαλείας του κι έφυγαν άρον-άρον!
Το περιστατικό είναι 100% αληθινό και συζητιέται πάρα πολύ στην Πάρο,με την έκδηλη και οργισμένη απορία "γιατί κανείς δεν μιλάει" γι'αυτό!
Γράψτε λοιπόν σας παρακαλώ,για να μάθει ο κόσμος πως εμείς οι Παριανοί ούτε μπάνια κάναμε μαζί με τον Παπανδρέου,ούτε τον καλωσορίζαμε όπως λένε στα κανάλια.Αντίθετα,τα άκουσε για τα καλά!"
Η ΕΙΔΗΣΗ ΑΥΤΗ ΣΥΝΙΣΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΤΩΝ "ΑΝΕΜΕΛΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ" ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ:ΔΙΟΤΙ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ,ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΟΥΧΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ!
ΦΥΣΙΚΑ,ΤΑ ΕΓΚΑΘΕΤΑ Μμε ΘΑ ΤΟ ΚΡΥΨΟΥΝ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ,ΠΑΡΟΤΙ Η ΠΑΡΟΣ "ΒΟΥΙΖΕΙ"!
ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ,ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ!
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ,ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ,ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ!
πηγή: http://hellas-orthodoxy.blogspot.com
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://eglimatikotita.blogspot.com
Tο ΔNT θεωρεί τις HΠA χώρα υπό πτώχευση!!
Ας δούμε την αλήθεια κατάματα. Οι ΗΠA έχουν πτωχεύσει και ούτε η αύξηση των φόρων ούτε η μείωση των δαπανών μπορεί να βοηθήσει. Μπορούμε όμως να αναδιαρθρώσουμε ριζικά το φορολογικό, το συνταξιοδοτικό, το σύστημα Υγείας και το χρηματοπιστωτικό, αναζωογονώντας παράλληλα την οικονομία μας.
Στη νέα, ετήσια έκθεση του ΔΝΤ για την αμερικανική οικονομία, το Ταμείο χαιρετίζει τη δέσμευση της κυβέρνησης για τη σταθεροποίηση των δημοσίων οικονομικών. Εάν διαβάσει όμως κάποιος προσεκτικά το κείμενο, ανακαλύπτει ότι το Ταμείο θεωρεί τις ΗΠΑ χώρα υπό πτώχευση: «Για να κλείσει η δημοσιονομική μαύρη τρύπα απαιτείται διαρκής, ετήσια αναπροσαρμογή ίση με το 14% του αμερικανικού ΑΕΠ». Αυτή η μαύρη τρύπα είναι η διαφορά μεταξύ των προβλεπόμενων δαπανών, συμπεριλαμβανομένης της εξυπηρέτησης του χρέους και των εσόδων. Για να γίνει αντιληπτή η απαιτούμενη «θυσία», αναφέρουμε ότι τα έσοδα του ομοσπονδιακού κράτους ανέρχονται σήμερα στο 14,9% του αμερικανικού ΑΕΠ. Για να ελεγχθεί το δημοσιονομικό έλλειμμα, θα πρέπει να διπλασιαστούν άμεσα όλοι οι φόροι που καταβάλλουν τα αμερικανικά νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις. Εάν γινόταν αυτό, οι ΗΠΑ θα είχαν το 2010 δημοσιονομικό πλεόνασμα ίσο με......... το 5% του ΑΕΠ τους, αντί ελλείμματος 9%. Αυτό το οποίο μας λέει το ΔΝΤ είναι ότι θα πρέπει από σήμερα κιόλας να εξασφαλίσουμε ένα ικανό δημοσιονομικό πλεόνασμα, για να μπορούμε να ανταποκριθούμε στις μελλοντικές υποχρεώσεις μας, συμπεριλαμβανομένων ασφαλώς των συνταξιοδοτικών. Βάσει στοιχείων της έκθεσης του γραφείου προϋπολογισμού του Κογκρέσου για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της οικονομίας, υπολογίζω ότι το δημοσιονομικό έλλειμμα θα φτάσει αθροιστικά τα επόμενα χρόνια τα 202 τρισ. δολάρια, θα είναι δηλαδή 15 και πλέον φορές μεγαλύτερο του επίσημου χρέους. Η διαφορά οφείλεται κυρίως στον τρόπο υπολογισμού των εσόδων και των δημοσίων δαπανών, καθώς το κράτος σήμερα δεν προϋπολογίζει ως δαπάνες τις μελλοντικές συνταξιοδοτικές υποχρεώσεις προς την πρώτη μεταπολεμική γενιά των 78 εκατομμυρίων εν δυνάμει συνταξιούχων. Το ετήσιο κόστος τους θα υπερβεί σε μία 20ετία τα 4 τρισ. δολάρια σε σημερινές τιμές. Αν και τα μεγέθη της οικονομίας μας θα είναι μεγαλύτερα τότε, δεν θα είναι τέτοια ώστε να μπορούν να σηκώσουν αυτά τα βάρη... Το σύστημα θα καταρρεύσει και μάλιστα πολύ άσχημα. Πιθανόν να χρειαστεί να προχωρήσουμε σε ριζικές περικοπές των συντάξεων. Ισως να απαιτηθούν αστρονομικές φορολογικές αυξήσεις, που θα καταργήσουν κάθε κίνητρο να εργάζονται και να αποταμιεύουν οι νέοι. Ισως πάλι, το κράτος να χρειαστεί να τυπώσει ποταμούς χρήματος για να καλύψει τις υποχρεώσεις του. Το πιθανότερο είναι ότι θα πρέπει να ληφθούν και τα τρία μέτρα. Αποτέλεσμα θα είναι η έκρηξη της φτώχειας, των φόρων, των επιτοκίων και του πληθωρισμού. Θα είναι επίσης τότε που οι αγορές θα μας γυρίσουν την πλάτη, όταν θα είναι πλέον ευρέως αντιληπτό ότι η δημοσιονομική κρίση στην Ελλάδα ήταν πταίσμα συγκριτικά με αυτήν των ΗΠΑ!
Tου Laurence Kotlikoff*/ Bloomberg
* Καθηγητής Οικονομικών του Boston University.
Καθημερινη
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://kafeneio-gr.blogspot.com
Στη νέα, ετήσια έκθεση του ΔΝΤ για την αμερικανική οικονομία, το Ταμείο χαιρετίζει τη δέσμευση της κυβέρνησης για τη σταθεροποίηση των δημοσίων οικονομικών. Εάν διαβάσει όμως κάποιος προσεκτικά το κείμενο, ανακαλύπτει ότι το Ταμείο θεωρεί τις ΗΠΑ χώρα υπό πτώχευση: «Για να κλείσει η δημοσιονομική μαύρη τρύπα απαιτείται διαρκής, ετήσια αναπροσαρμογή ίση με το 14% του αμερικανικού ΑΕΠ». Αυτή η μαύρη τρύπα είναι η διαφορά μεταξύ των προβλεπόμενων δαπανών, συμπεριλαμβανομένης της εξυπηρέτησης του χρέους και των εσόδων. Για να γίνει αντιληπτή η απαιτούμενη «θυσία», αναφέρουμε ότι τα έσοδα του ομοσπονδιακού κράτους ανέρχονται σήμερα στο 14,9% του αμερικανικού ΑΕΠ. Για να ελεγχθεί το δημοσιονομικό έλλειμμα, θα πρέπει να διπλασιαστούν άμεσα όλοι οι φόροι που καταβάλλουν τα αμερικανικά νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις. Εάν γινόταν αυτό, οι ΗΠΑ θα είχαν το 2010 δημοσιονομικό πλεόνασμα ίσο με......... το 5% του ΑΕΠ τους, αντί ελλείμματος 9%. Αυτό το οποίο μας λέει το ΔΝΤ είναι ότι θα πρέπει από σήμερα κιόλας να εξασφαλίσουμε ένα ικανό δημοσιονομικό πλεόνασμα, για να μπορούμε να ανταποκριθούμε στις μελλοντικές υποχρεώσεις μας, συμπεριλαμβανομένων ασφαλώς των συνταξιοδοτικών. Βάσει στοιχείων της έκθεσης του γραφείου προϋπολογισμού του Κογκρέσου για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της οικονομίας, υπολογίζω ότι το δημοσιονομικό έλλειμμα θα φτάσει αθροιστικά τα επόμενα χρόνια τα 202 τρισ. δολάρια, θα είναι δηλαδή 15 και πλέον φορές μεγαλύτερο του επίσημου χρέους. Η διαφορά οφείλεται κυρίως στον τρόπο υπολογισμού των εσόδων και των δημοσίων δαπανών, καθώς το κράτος σήμερα δεν προϋπολογίζει ως δαπάνες τις μελλοντικές συνταξιοδοτικές υποχρεώσεις προς την πρώτη μεταπολεμική γενιά των 78 εκατομμυρίων εν δυνάμει συνταξιούχων. Το ετήσιο κόστος τους θα υπερβεί σε μία 20ετία τα 4 τρισ. δολάρια σε σημερινές τιμές. Αν και τα μεγέθη της οικονομίας μας θα είναι μεγαλύτερα τότε, δεν θα είναι τέτοια ώστε να μπορούν να σηκώσουν αυτά τα βάρη... Το σύστημα θα καταρρεύσει και μάλιστα πολύ άσχημα. Πιθανόν να χρειαστεί να προχωρήσουμε σε ριζικές περικοπές των συντάξεων. Ισως να απαιτηθούν αστρονομικές φορολογικές αυξήσεις, που θα καταργήσουν κάθε κίνητρο να εργάζονται και να αποταμιεύουν οι νέοι. Ισως πάλι, το κράτος να χρειαστεί να τυπώσει ποταμούς χρήματος για να καλύψει τις υποχρεώσεις του. Το πιθανότερο είναι ότι θα πρέπει να ληφθούν και τα τρία μέτρα. Αποτέλεσμα θα είναι η έκρηξη της φτώχειας, των φόρων, των επιτοκίων και του πληθωρισμού. Θα είναι επίσης τότε που οι αγορές θα μας γυρίσουν την πλάτη, όταν θα είναι πλέον ευρέως αντιληπτό ότι η δημοσιονομική κρίση στην Ελλάδα ήταν πταίσμα συγκριτικά με αυτήν των ΗΠΑ!
Tου Laurence Kotlikoff*/ Bloomberg
* Καθηγητής Οικονομικών του Boston University.
Καθημερινη
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://kafeneio-gr.blogspot.com
Περίεργα πράγματα που ίσως δεν γνωρίζεις..!!
Το αρχαιότερο γνωστό λαχανικό είναι ο αρακάς.
* Για να μπορέσει κάποιος να δει το ουράνιο τόξο, θα πρέπει να
έχει γυρισμένη την πλάτη του στον ήλιο.
* Οι άντρες της φυλής Walibri στην κεντρική Αυστραλία χαιρετιούνται μεταξύ τους πιάνοντας ο ένας το πέος του άλλου και όχι με την κλασσική χειραψία.
* Τα σαρκοβόρα ζώα δεν τρώνε άλλο ζώο το οποίο έχει χτυπηθεί από
αστραπή.
* Τα ιγκουάνα μπορούν να αυτοκτονήσουν.
* Το νερό που πίνουμε έχει ηλικία 3 δις ετών.
* Μόνο δύο θηλυκά θηλαστικά έχουν παρθενικό υμένα: οι άνθρωποι και
τα άλογα.
* Τα μυρμήγκια δεν κοιμούνται ποτέ.
* Τα αντισυλληπτικά χάπια που παίρνουν οι γυναίκες κάνουν και για
τους θηλυκούς γορίλλες.
* Τα πρόβατα που θάβονται από χιονοστιβάδες, μπορούν να επιζήσουν
μέχρι και 2 εβδομάδες.
* Κανείς δεν γνωρίζει που είναι θαμμένος ο Μότσαρτ.
* Οι Εσκιμώοι χρησιμοποιούν ψυγεία για να προστατεύσουν το φαγητό τους από το ψύχος.
* Εκατομμύρια δέντρα φυτεύονται τυχαία από σκίουρους που θάβουν τους καρπούς και ξεχνάνε μετά που τους έχουν βάλει.
* Το κραγιόν περιέχει λέπια ψαριού.
* Τα φιστίκια είναι ένα από τα συστατικά του δυναμίτη.
* Οι αγελάδες βγάζουν περισσότερο γάλα όταν ακούνε μουσική.
* Η εθνική ορχήστρα του Μονακό είναι μεγαλύτερη σε αριθμό από το στρατό του.
* Κάθε χρόνο, ο ήλιος χάνει 360 εκατομμύρια τόνους.
* Τα κάσιους ανήκουν στην οικογένεια των δηλητηριωδών κισσών.
* Τα M&Ms φτιάχτηκαν για να μπορούν οι στρατιώτες να τρώνε σοκολάτα χωρίς να κολλάνε τα χέρια τους
* Τα αναπαραγωγικά όργανα του σαλιγκαριού βρίσκονται στο κεφάλι του.
* Ένα παιδί μέσης ηλικίας 4 ετών, κάνει γύρω στις 400 ερωτήσεις την ημέρα.
* Κάθε χρόνο, τα θύματα γαϊδάρων είναι περισσότερα από τα θύματα αεροπορικών δυστυχημάτων.
* Όσοι πάσχουν από σχιζοφρένεια δεν χασμουριούνται σχεδόν ποτέ
* Το σεξ μεταξύ των φιδιών διαρκεί από 6 μέχρι 12 ώρες
* Τα άλογα, τα κουνέλια και οι αρουραίοι δεν κάνουν εμετό.
* Το ζώο με τον μεγαλύτερο εγκέφαλο, συγκριτικά με το υπόλοιπο σώμα του, είναι το μυρμήγκι.
* Περισσότερα χαρτονομίσματα του παιχνιδιού Monopoly τυπώνονται κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο, συγκριτικά με τα αληθινά χαρτονομίσματα.
* Στην αρχαία Αίγυπτο, όταν πέθαινε μία γάτα, ο ιδιοκτήτης της ήταν υποχρεωμένος να ξυρίσει τα φρύδια του, σε ένδειξη πένθους.
* Τα κουνούπια ελκύονται περισσότερο από τη μυρωδιά των ανθρώπων που έχουν φάει πρόσφατα μπανάνα
* Καθημερινά, κατά μέσο όρο, 12 νεογέννητα βρέφη παραδίδονται σε λάθος γονείς.
* Στην αρχαία Ρώμη, όταν ένας άνδρας κατέθετε στο δικαστήριο, έπρεπε να ορκιστεί στους όρχεις του!....
* Το 50% των θηλυκών πολικών αρκούδων έχουν πέος.
* Η σοκολάτα μπορεί να σκοτώσει τα σκυλιά, καθώς έχει άμεσες επιπτώσεις στον εγκέφαλο και το νευρικό του σύστημα. Οι σκαντζόχοιροι επιπλέουν στο νερό.
* Οι χελώνες μπορούν να αναπνεύσουν από τον πρωκτό τους.
* Όλοι οι άνθρωποι έχουν 4 ρουθούνια.
* Πάνω από 1 δισεκατομμύρια άνθρωποι σκοτώθηκαν από μαρμότες (αγριοπόντικα).
* Οι γαρίδες είναι τα πιο θορυβώδη όντα στον ωκεανό..
* Ο Χίτλερ δεν ήταν χορτοφάγος
* Η ψαλίδα (το ζωύφιο) έχει δύο πέη. Στη Σελήνη, μυρίζει σαν μπαρούτι.
* Κατά μέσο όρο, κάθε χρόνο σκοτώνονται 10 άνθρωποι από τις αυτόματες μηχανές πωλήσεων.
* Η πρώτη νησίδα ασφαλείας σε δρόμο κατασκευάστηκε με δικά του έξοδα από τον Συνταγματάρχη Pierrepoint, έξω από τη λέσχη του στο Λονδίνο. Σκοτώθηκε, στην προσπάθειά του να περάσει τη νησίδα.
* Οι άνθρωποι και τα δελφίνια είναι τα μόνα είδη που κάνουν σεξ για ευχαρίστηση.
* Ο Πάπας Ιωάννης ο 12ος και ο Αττίλας ο Ούνος πέθαναν και οι δύο την ώρα που έκαναν σεξ.
Οι Μογγόλοι ρίχνουν αλάτι στο τσάι τους αντί για ζάχαρη.
* Η Disneyland στις Η.Π.Α. είναι μεγαλύτερη από τις πέντε μικρότερες χώρες του κόσμου μαζί.
* Καθημερινά, στην Ιαπωνία, σημειώνονται κατά μέσο όρο 90 αυτοκτονίες.
* Όλοι οι αριθμοί σε μία ρουλέτα έχουν άθροισμα 666.
* Η κύρια βιβλιοθήκη στο Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα, βουλιάζει κατά μία ίντσα κάθε χρόνο, γιατί όταν χτίστηκε, οι μηχανικοί δεν υπολόγισαν το βάρος όλων των βιβλίων που θα τοποθετούνταν στο κτίριο
* Ορισμένα λιοντάρια ζευγαρώνουν πάνω από 50 φορές την ημέρα.
* Στην Αρχαία Ελλάδα, τα παιδιά των πλουσίων οικογενειών βυθίζονταν σε ελαιόλαδο κατά τη γέννησή τους για να παραμείνουν καραφλά για όλη τους τη ζωή.
* Ο Γκάντι δεν επέτρεψε στη σύζυγό του να πάρει πενικιλίνη για να σώσει τη ζωή της από την πνευμονία, αλλά ο ίδιος πήρε κινίνη για να σωθεί από την ελονοσία.
* Κάθε σταγόνα θαλασσινού νερού περιέχει περίπου 1 δισεκατομμύριο άτομα χρυσού
* Το συνολικό βάρος του παγκόσμιου πληθυσμού των μυρμηγκιών είναι μεγαλύτερο από το συνολικό βάρος του ανθρώπινου πληθυσμού.
* Ο παγκόσμιος πληθυσμός μπορεί να χωρέσει μέσα στα σύνορα του Τέξας.
* Ο αριθμός των εν ζωή ανθρώπων πάνω στη Γη σήμερα είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό όλων των νεκρών ανθρώπων στα χρονικά.
http://apolitistosteki.blogspot.com/
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://rokakias.blogspot.com/
* Για να μπορέσει κάποιος να δει το ουράνιο τόξο, θα πρέπει να
έχει γυρισμένη την πλάτη του στον ήλιο.
* Οι άντρες της φυλής Walibri στην κεντρική Αυστραλία χαιρετιούνται μεταξύ τους πιάνοντας ο ένας το πέος του άλλου και όχι με την κλασσική χειραψία.
* Τα σαρκοβόρα ζώα δεν τρώνε άλλο ζώο το οποίο έχει χτυπηθεί από
αστραπή.
* Τα ιγκουάνα μπορούν να αυτοκτονήσουν.
* Το νερό που πίνουμε έχει ηλικία 3 δις ετών.
* Μόνο δύο θηλυκά θηλαστικά έχουν παρθενικό υμένα: οι άνθρωποι και
τα άλογα.
* Τα μυρμήγκια δεν κοιμούνται ποτέ.
* Τα αντισυλληπτικά χάπια που παίρνουν οι γυναίκες κάνουν και για
τους θηλυκούς γορίλλες.
* Τα πρόβατα που θάβονται από χιονοστιβάδες, μπορούν να επιζήσουν
μέχρι και 2 εβδομάδες.
* Κανείς δεν γνωρίζει που είναι θαμμένος ο Μότσαρτ.
* Οι Εσκιμώοι χρησιμοποιούν ψυγεία για να προστατεύσουν το φαγητό τους από το ψύχος.
* Εκατομμύρια δέντρα φυτεύονται τυχαία από σκίουρους που θάβουν τους καρπούς και ξεχνάνε μετά που τους έχουν βάλει.
* Το κραγιόν περιέχει λέπια ψαριού.
* Τα φιστίκια είναι ένα από τα συστατικά του δυναμίτη.
* Οι αγελάδες βγάζουν περισσότερο γάλα όταν ακούνε μουσική.
* Η εθνική ορχήστρα του Μονακό είναι μεγαλύτερη σε αριθμό από το στρατό του.
* Κάθε χρόνο, ο ήλιος χάνει 360 εκατομμύρια τόνους.
* Τα κάσιους ανήκουν στην οικογένεια των δηλητηριωδών κισσών.
* Τα M&Ms φτιάχτηκαν για να μπορούν οι στρατιώτες να τρώνε σοκολάτα χωρίς να κολλάνε τα χέρια τους
* Τα αναπαραγωγικά όργανα του σαλιγκαριού βρίσκονται στο κεφάλι του.
* Ένα παιδί μέσης ηλικίας 4 ετών, κάνει γύρω στις 400 ερωτήσεις την ημέρα.
* Κάθε χρόνο, τα θύματα γαϊδάρων είναι περισσότερα από τα θύματα αεροπορικών δυστυχημάτων.
* Όσοι πάσχουν από σχιζοφρένεια δεν χασμουριούνται σχεδόν ποτέ
* Το σεξ μεταξύ των φιδιών διαρκεί από 6 μέχρι 12 ώρες
* Τα άλογα, τα κουνέλια και οι αρουραίοι δεν κάνουν εμετό.
* Το ζώο με τον μεγαλύτερο εγκέφαλο, συγκριτικά με το υπόλοιπο σώμα του, είναι το μυρμήγκι.
* Περισσότερα χαρτονομίσματα του παιχνιδιού Monopoly τυπώνονται κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο, συγκριτικά με τα αληθινά χαρτονομίσματα.
* Στην αρχαία Αίγυπτο, όταν πέθαινε μία γάτα, ο ιδιοκτήτης της ήταν υποχρεωμένος να ξυρίσει τα φρύδια του, σε ένδειξη πένθους.
* Τα κουνούπια ελκύονται περισσότερο από τη μυρωδιά των ανθρώπων που έχουν φάει πρόσφατα μπανάνα
* Καθημερινά, κατά μέσο όρο, 12 νεογέννητα βρέφη παραδίδονται σε λάθος γονείς.
* Στην αρχαία Ρώμη, όταν ένας άνδρας κατέθετε στο δικαστήριο, έπρεπε να ορκιστεί στους όρχεις του!....
* Το 50% των θηλυκών πολικών αρκούδων έχουν πέος.
* Η σοκολάτα μπορεί να σκοτώσει τα σκυλιά, καθώς έχει άμεσες επιπτώσεις στον εγκέφαλο και το νευρικό του σύστημα. Οι σκαντζόχοιροι επιπλέουν στο νερό.
* Οι χελώνες μπορούν να αναπνεύσουν από τον πρωκτό τους.
* Όλοι οι άνθρωποι έχουν 4 ρουθούνια.
* Πάνω από 1 δισεκατομμύρια άνθρωποι σκοτώθηκαν από μαρμότες (αγριοπόντικα).
* Οι γαρίδες είναι τα πιο θορυβώδη όντα στον ωκεανό..
* Ο Χίτλερ δεν ήταν χορτοφάγος
* Η ψαλίδα (το ζωύφιο) έχει δύο πέη. Στη Σελήνη, μυρίζει σαν μπαρούτι.
* Κατά μέσο όρο, κάθε χρόνο σκοτώνονται 10 άνθρωποι από τις αυτόματες μηχανές πωλήσεων.
* Η πρώτη νησίδα ασφαλείας σε δρόμο κατασκευάστηκε με δικά του έξοδα από τον Συνταγματάρχη Pierrepoint, έξω από τη λέσχη του στο Λονδίνο. Σκοτώθηκε, στην προσπάθειά του να περάσει τη νησίδα.
* Οι άνθρωποι και τα δελφίνια είναι τα μόνα είδη που κάνουν σεξ για ευχαρίστηση.
* Ο Πάπας Ιωάννης ο 12ος και ο Αττίλας ο Ούνος πέθαναν και οι δύο την ώρα που έκαναν σεξ.
Οι Μογγόλοι ρίχνουν αλάτι στο τσάι τους αντί για ζάχαρη.
* Η Disneyland στις Η.Π.Α. είναι μεγαλύτερη από τις πέντε μικρότερες χώρες του κόσμου μαζί.
* Καθημερινά, στην Ιαπωνία, σημειώνονται κατά μέσο όρο 90 αυτοκτονίες.
* Όλοι οι αριθμοί σε μία ρουλέτα έχουν άθροισμα 666.
* Η κύρια βιβλιοθήκη στο Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα, βουλιάζει κατά μία ίντσα κάθε χρόνο, γιατί όταν χτίστηκε, οι μηχανικοί δεν υπολόγισαν το βάρος όλων των βιβλίων που θα τοποθετούνταν στο κτίριο
* Ορισμένα λιοντάρια ζευγαρώνουν πάνω από 50 φορές την ημέρα.
* Στην Αρχαία Ελλάδα, τα παιδιά των πλουσίων οικογενειών βυθίζονταν σε ελαιόλαδο κατά τη γέννησή τους για να παραμείνουν καραφλά για όλη τους τη ζωή.
* Ο Γκάντι δεν επέτρεψε στη σύζυγό του να πάρει πενικιλίνη για να σώσει τη ζωή της από την πνευμονία, αλλά ο ίδιος πήρε κινίνη για να σωθεί από την ελονοσία.
* Κάθε σταγόνα θαλασσινού νερού περιέχει περίπου 1 δισεκατομμύριο άτομα χρυσού
* Το συνολικό βάρος του παγκόσμιου πληθυσμού των μυρμηγκιών είναι μεγαλύτερο από το συνολικό βάρος του ανθρώπινου πληθυσμού.
* Ο παγκόσμιος πληθυσμός μπορεί να χωρέσει μέσα στα σύνορα του Τέξας.
* Ο αριθμός των εν ζωή ανθρώπων πάνω στη Γη σήμερα είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό όλων των νεκρών ανθρώπων στα χρονικά.
http://apolitistosteki.blogspot.com/
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://rokakias.blogspot.com/
Υιοθετεί την προπαγάνδα των Σκοπίων το opengov.gr !
Είναι ποτέ δυνατόν η ελληνική κυβέρνηση να αναφέρει επισήμως τα Σκόπια ως « Μακεδονία» στην πιο κρίσιμη φάση των συνομιλιών για την ονομασία του γειτονικού κρατιδίου;
Είναι ποτέ δυνατόν η ελληνική κυβέρνηση να τροφοδοτεί την αλυτρωτική προπαγάνδα των Σκοπίων και να υιοθετεί τον όρο «Μακεδονία» για τον γεωγραφικό και πολιτικό προσδιορισμό του γειτονικού κρατιδίου;
Πολλοί θα βιαστούν να απαντήσουν αρνητικά. Και όμως!opengov.gr ( η οποία «δημιουργήθηκε κατόπιν εντολής και με την άμεση επίβλεψη του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου) είναι αποκαλυπτική. Μια ματιά στην επίσημη και προβεβλημένη ιστοσελίδα της ελληνικής κυβέρνησης “Ανοικτή διακυβέρνηση» –
Στην κεντρική σελίδα και ανάμεσα στα link της ιστοσελίδας του πρωθυπουργού ( PrimeMinister.gov.gr) και της κυβέρνησης (Government.gov.gr) έχουν τοποθετήσει αυτό της κυβερνητικής ιστοσελίδας « Χωρίς διαφημιστικές πινακίδες» (illigalsigns.gov.gr).
Στην συγκεκριμένη λοιπόν επίσημη κυβερνητική ιστοσελίδα φιλοξενούνται όχι ένας , αλλά τρεις χάρτες στους οποίους τα Σκόπια όχι μόνο αναφέρονται ως «Μακεδονία», αλλά προς πλήρη εμπέδωση της προπαγάνδας αποκαλούνται και με τον αγγλικό σχετικό όρο «Macedonia» (FYROM).
Δηλαδή μπορεί ο καθένας να βρει την πλήρη υιοθέτηση της προπαγάνδας που χρησιμοποιούν τα Σκόπια ,στην …. επίσημη ιστοσελίδα της ελληνικής κυβέρνησης!
Είναι δυνατόν να υπάρχει σε τέτοιο υψηλό κυβερνητικό επίπεδο , τόση ανευθυνότητα; Τα λόγια περισσεύουν. Αντίθετα οι προβληματισμοί … γιγαντώνονται.
Και όπως έλεγε ο Άγγλος συγγραφέας Samuel Johnson «Όλα τα παράπονα για την αδικία του κόσμου είναι αδικαιολόγητα. Δεν συνάντησα ούτε έναν προικισμένο άνθρωπο που να αδικήθηκε απ’ τη μοίρα του. Για όλες τις αποτυχίες μας φταίμε μόνο εμείς οι ίδιοι ».
Σε απόγνωση η αγορά αυτοκινήτων Ι.Χ.
Σε ανησυχητικό βαθμό οι απολύσεις σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο του αυτοκινήτου. Τι λένε στη zougla.gr οι άνθρωποι που κρατούν το τιμόνι και τις τύχες 100.000 εργαζομένων.
Πριν από δεκαετίες, το αυτοκίνητο ήταν είδος πολυτελείας. Ελάχιστοι διέθεταν αμάξι και ούτε κατά διάνοια δεν υπήρχε δεύτερο ή ακόμα και τρίτο σε κάθε οικογένεια. Τα χρόνια, όμως, πέρασαν και οι ανάγκες έγιναν τόσο μεγάλες, ώστε πλέον αυτό θεωρείται είδος πρώτης ανάγκης. Τα τελευταία χρόνια η αγορά σημείωσε τεράστια άνθηση, με αποκορύφωμα το 2004, όταν η αγορά καινούργιων αυτοκινήτων άγγιξε τις 290.000 οχήματα. Όμως, η άσχημη οικονομική κατάσταση που επικρατεί εδώ και 1,5 χρόνο οδήγησε σε μία πτωτική πορεία τη συγκεκριμένη αγορά, που έφτασε να απειλείται σε μεγάλο βαθμό η βιωσιμότητά της. Εκατοντάδες επιχειρήσεις βρίσκονται «στο κόκκινο». Με 100.000 και πλέον εργαζομένους που δουλεύουν άμεσα ή έμμεσα σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο αυτό, είναι σαν να μιλάμε για ένα κοινωνικό πρόβλημα που ξεκίνησε στα τέλη του 2009 και έχει αρχίσει να διογκώνεται τους τελευταίους μήνες με ανυπολόγιστες συνέπειες.
Η κοροϊδία με τους φόρους…
Εδώ είναι που αρχίζει και περιπλέκεται ακόμα περισσότερο το θέμα. Οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί τον τελευταίο καιρό με επιπλέον φόρους, όπως ΦΠΑ, φόρος πολυτελείας, τεκμήρια, αύξηση της βενζίνης, Ε.Τ.Τ. (ειδικό τέλος ταξινόμησης) κ.ά. έχουν επηρεάσει αρνητικά την ψυχολογία των αγοραστών. Με τόσα «καπέλα», το αυτοκίνητο αποτελεί για πολλούς άπιαστο όνειρο, ενώ όσοι θέλουν να αγοράσουν ένα καινούργιο το σκέφτονται, αφού δεν γνωρίζουν το τι τους περιμένει αύριο. Να θυμίσουμε την περσινή κίνηση της κυβέρνησης, που «κορόιδεψε» χιλιάδες αγοραστές, αφού από τη μία τούς έδωσε κίνητρα να αποκτήσουν αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού με μεγαλύτερη ασφάλεια, και από την άλλη αύξησε ακόμα και στο 100% τα τέλη κυκλοφορίας, γεγονός που οδήγησε ακόμα και τον ίδιο τον πρωθυπουργό, Γ. Παπανδρέου, σε απολογητικές δηλώσεις, λέγοντας ότι η κίνηση αυτή ήταν λανθασμένη!
Μαζικές απολύσεις…
Όλο αυτό το σκηνικό έχει δημιουργήσει πρόβλημα στην αγορά και πολλές αντιπροσωπείες έχουν αρχίσει να βάζουν η μία μετά την άλλη «λουκέτο». Ακόμα και μεγάλοι ντίλερ έκλεισαν, άλλοι έφυγαν για… Βραζιλία (;) μετά τα «κανόνια», και πολλοί βρίσκονται σε αδιέξοδο. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της zougla.gr, ακόμα και εισαγωγικές εταιρείες - κολοσσοί προχωρούν σε μαζικές απολύσεις, μειώσεις μισθών, μειώσεις ημερών εργασίας (!), ενώ σε κάποιες περιπτώσεις παίρνουν από τα στελέχη και τα εταιρικά τους αυτοκίνητα. Η «μπάλα» παίρνει και άλλα επαγγέλματα που δραστηριοποιούνται στον χώρο του αυτοκινήτου και είναι εκατοντάδες με χιλιάδες απασχολούμενους. Την ίδια ώρα έχουν σταματήσει οι επενδύσεις και κανένας (ή ελάχιστοι) δεν σκέφτεται να βάλει έστω και ένα ευρώ για να ενισχύσει την επιχείρησή του, ενώ τα μεγάλα εργοστάσια ούτε κατά διάνοια θέλουν να ακούσουν για την Ελλάδα.
Προτιμούν την Τουρκία
Και ενώ από τη μία, «τα εργοστάσια» δεν θέλουν να ακούν για την Ελλάδα, όπου η γραφειοκρατία κυριαρχεί και οι φόροι αναγκάζουν τους επιχειρηματίες να βάλουν συνέταιρο και το κράτος, η… Τουρκία αποτελεί την καλύτερη και πιο συμφέρουσα λύση. Και αυτό, διότι στη γειτονική χώρα δίνονται κίνητρα, τα σχήματα είναι πιο ευέλικτα και γενικότερα τα όποια χαρτιά χρειάζονται εκδίδονται άμεσα χωρίς… γρηγορόσημο. Έτσι, ολοένα και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες μεταφέρουν εκεί τεράστιες γραμμές παραγωγής, δημιουργώντας χιλιάδες θέσεις εργασίας. Τρανταχτά παραδείγματα τα εργοστάσια γνωστών εταιρειών, όπως Toyota, Isuzu, Peugeot, Honda, Hyundai, Citroen, Mercedes, MAN, Renault, Fiat, Cherry (κινεζική), που παράγουν έως και ένα εκατομμύριο οχήματα τον χρόνο. Η Ελλάδα, βέβαια, απέχει από τέτοιες επενδύσεις, που όμως έχουν γίνει παλαιότερα, όπως το εργοστάσιο της Nissan στον Βόλο, που έβαλε λουκέτο στις 27 Απριλίου του 1995, αλλά και εργοστάσια εταιρειών με ελαστικά, όπως αυτό της Pirelli στην Πάτρα, που έκλεισε το 1991, και αυτό της Goodyear στη Θεσσαλονίκη.
Αλλαγή στα τέλη κυκλοφορίας
Εκτός, όμως, από τις επενδύσεις και τις πωλήσεις, μεγάλο είναι το πρόβλημα και με όσους έχουν στην κατοχή τους αυτοκίνητα! Συγκεκριμένα, μία μέθοδος που χρησιμοποιείται για να ενισχυθούν τα έσοδα του κράτους είναι η αύξηση των τελών κυκλοφορίας. Αυτό συνέβη με τα τέλη κυκλοφορίας του 2010, προκαλώντας την κατακραυγή των πολιτών και κυρίως αυτών που είχαν παλαιά αυτοκίνητα. Σε χιλιάδες περιπτώσεις, τα τέλη κόστιζαν περισσότερα από το αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα χιλιάδες οχήματα να «παρκάρουν» στα πεζοδρόμια όλης της χώρας, αφού οι ιδιοκτήτες τους αδυνατούσαν να τα πληρώσουν. Επίσης, παρατηρείται το φαινόμενο ένα αυτοκίνητο 3.000+ κυβικών που κοστίζει 30.000-35.000 ευρώ να πληρώνει πενταπλάσια τέλη κυκλοφορίας από ένα αυτοκίνητο με 1.600 κ.εκ. και τιμή πάνω από 35.000 ευρώ. Όλο αυτό το σκηνικό έχει βάλει τους κυβερνώντες σε σκέψεις και, όπως φημολογείται, το 2011 τα τέλη κυκλοφορίας θα αλλάξουν. Για τα αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2010, τα τέλη θα επιστρέψουν στα παλιά με μια αύξηση της τάξεως του 10-15%, ενώ για αυτά που θα ταξινομηθούν από την 1η Ιανουαρίου 2011 οι κάτοχοί τους θα πληρώνουν ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων Co2.
Τι γίνεται με την πετρελαιοκίνηση;
Ένα ακόμα ερώτημα αφορά στο θέμα της πετρελαιοκίνησης. Όσοι δεν το γνωρίζουν, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη απαγορεύεται από τον νόμο να κυκλοφορείς με όχημα που φέρει κινητήρα diesel, αν αυτό έχει ελληνικές πινακίδες! Αιτία, όπως τουλάχιστον ακούγεται, είναι η μόλυνση του περιβάλλοντος από μικροσωματίδια που εκπέμπουν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Να σημειώσουμε, όμως, ότι τα αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με τελευταίας τεχνολογίας κινητήρες diesel διαθέτουν ειδικά φίλτρα που συγκρατούν αυτές τις βλαβερές ουσίες. Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι συγκεκριμένοι κινητήρες, αποδεδειγμένα, έχουν λιγότερες φθορές, «καίνε» λιγότερο καύσιμο, έχουν περισσότερη ροπή από τους βενζινοκινητήρες και το καύσιμο είναι πιο φθηνό από τη βενζίνη. Δεν είναι τυχαίο ότι πάνω από το 50% των αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στην Ευρώπη είναι diesel, σε αντίθεση με την Ελλάδα, όπου το ποσοστό αυτό είναι μόλις 3%.
Η βενζίνη στο έλεος του Θεού…
Ένα ακόμα καταναλωτικό αγαθό που είναι -εν έτει 2010- είδος πρώτης ανάγκης και έχει γίνει περιζήτητο, διαρκώς ανεβαίνει. Ο λόγος για τη βενζίνη που έχει ξεπεράσει το 1,5 ευρώ και συνεχώς αυξάνεται, με αποτέλεσμα πολλοί ιδιοκτήτες να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν σε βασικές ανάγκες, όπως για παράδειγμα να πάνε στο σχολείο τα παιδιά τους. Στελέχη της αγοράς θεωρούν πως, αν υπάρξει περαιτέρω αύξηση, αυτή θα είναι καταστροφική για το σύνολο της ελληνικής οικονομίας και όχι μόνο για τον κλάδο του αυτοκινήτου, καθώς η «μπάλα» θα πάρει και όλα τα καταναλωτικά αγαθά.
Η έρευνα της zougla .gr
Η zougla.gr, θέλοντας να διερευνήσει την υπόθεση αυτοκίνητο στην Ελλάδα, μίλησε με όλους τους διευθυντές που εκπροσωπούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ προχώρησε και σε μία έρευνα που δεν έχει ξαναγίνει στη χώρα μας. Όλοι τους μίλησαν για την κρίση, για τους υπεύθυνους που οδήγησαν τον κλάδο σε αυτή την κατρακύλα, ενώ κάνουν και προτάσεις για την ανάκαμψη του κλάδου. Μην ξεχνάμε ότι η πτώση τους τελευταίους μήνες είναι μεγαλύτερη από 50% και οι επιπτώσεις από τις χιλιάδες απολύσεις θα πάρουν τη μορφή χιονοστιβάδας πολύ σύντομα…
Βασικά σημεία για τον κλάδο του αυτοκινήτου
Με βάση απόλυτα αντικειμενικά στοιχεία (ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων), η αγορά αυτοκινήτου γνωρίζει τη μεγαλύτερη κάμψη από κάθε άλλο εμπορικό κλάδο της οικονομίας (Μάιος 2010 ως προς 2009: -54,1%, Μάιος 2010 ως προς το μέσο όρο του μηνός Μαΐου για τα έτη 2004-2009: -53,7%).
Από την αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων προέκυπταν, έως πρόσφατα, έσοδα από τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ πλέον του 1,6 δις ευρώ ετησίως. Για το 2010, τα αντίστοιχα έσοδα έχουν προϋπολογιστεί σε 970 εκατομμύρια ευρώ.
Η «ελεύθερη πτώση» της αγοράς αυτοκινήτου το 2010 οδηγεί σε αντίστοιχη μείωση των εσόδων από τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ, που δεν θα ξεπεράσουν τελικά τα 700 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή θα προκληθεί υστέρηση κατά 300 εκατομμύρια ευρώ, ακόμη και ως προς τα χαμηλά μεγέθη που τέθηκαν στον προϋπολογισμό.
Η Πολιτεία πρέπει, μετά τα φορολογικά μέτρα και στο πλαίσιο μέτρων στήριξης /ανάπτυξης, να συνεργαστεί με τον κλάδο του αυτοκινήτου, αφού από αυτόν πηγάζει σχεδόν το 5% των τακτικών εσόδων του.
Η αγορά αυτοκινήτου ευρύτερα απασχολεί περισσότερα από 90.000 άτομα, ενώ, αν συνυπολογιστούν τα πρατήρια καυσίμων, οι εργαζόμενοι ανέρχονται στις 120.000.
Από έρευνα που διεξήχθη φάνηκε ότι η απασχόληση μειώθηκε σχεδόν 10% από τον Νοέμβριο του 2008 ως τον Μάρτιο του 2010.
Έρευνα της zougla.gr με 25 εκπροσώπους εισαγωγέων αυτοκινήτων
* Στην θεματική αυτή έρευνα της zougla.gr συμμετείχαν οι εκπρόσωποι των εισαγωγέων καινούριων αυτοκινήτων. Δεν ψήφισαν, οι διευθυντές των εταιρειών: Jaguar, Jeep, Subaru, Suzuki και Toyota.
Πριν από δεκαετίες, το αυτοκίνητο ήταν είδος πολυτελείας. Ελάχιστοι διέθεταν αμάξι και ούτε κατά διάνοια δεν υπήρχε δεύτερο ή ακόμα και τρίτο σε κάθε οικογένεια. Τα χρόνια, όμως, πέρασαν και οι ανάγκες έγιναν τόσο μεγάλες, ώστε πλέον αυτό θεωρείται είδος πρώτης ανάγκης. Τα τελευταία χρόνια η αγορά σημείωσε τεράστια άνθηση, με αποκορύφωμα το 2004, όταν η αγορά καινούργιων αυτοκινήτων άγγιξε τις 290.000 οχήματα. Όμως, η άσχημη οικονομική κατάσταση που επικρατεί εδώ και 1,5 χρόνο οδήγησε σε μία πτωτική πορεία τη συγκεκριμένη αγορά, που έφτασε να απειλείται σε μεγάλο βαθμό η βιωσιμότητά της. Εκατοντάδες επιχειρήσεις βρίσκονται «στο κόκκινο». Με 100.000 και πλέον εργαζομένους που δουλεύουν άμεσα ή έμμεσα σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο αυτό, είναι σαν να μιλάμε για ένα κοινωνικό πρόβλημα που ξεκίνησε στα τέλη του 2009 και έχει αρχίσει να διογκώνεται τους τελευταίους μήνες με ανυπολόγιστες συνέπειες.
Η κοροϊδία με τους φόρους…
Εδώ είναι που αρχίζει και περιπλέκεται ακόμα περισσότερο το θέμα. Οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί τον τελευταίο καιρό με επιπλέον φόρους, όπως ΦΠΑ, φόρος πολυτελείας, τεκμήρια, αύξηση της βενζίνης, Ε.Τ.Τ. (ειδικό τέλος ταξινόμησης) κ.ά. έχουν επηρεάσει αρνητικά την ψυχολογία των αγοραστών. Με τόσα «καπέλα», το αυτοκίνητο αποτελεί για πολλούς άπιαστο όνειρο, ενώ όσοι θέλουν να αγοράσουν ένα καινούργιο το σκέφτονται, αφού δεν γνωρίζουν το τι τους περιμένει αύριο. Να θυμίσουμε την περσινή κίνηση της κυβέρνησης, που «κορόιδεψε» χιλιάδες αγοραστές, αφού από τη μία τούς έδωσε κίνητρα να αποκτήσουν αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού με μεγαλύτερη ασφάλεια, και από την άλλη αύξησε ακόμα και στο 100% τα τέλη κυκλοφορίας, γεγονός που οδήγησε ακόμα και τον ίδιο τον πρωθυπουργό, Γ. Παπανδρέου, σε απολογητικές δηλώσεις, λέγοντας ότι η κίνηση αυτή ήταν λανθασμένη!
Μαζικές απολύσεις…
Όλο αυτό το σκηνικό έχει δημιουργήσει πρόβλημα στην αγορά και πολλές αντιπροσωπείες έχουν αρχίσει να βάζουν η μία μετά την άλλη «λουκέτο». Ακόμα και μεγάλοι ντίλερ έκλεισαν, άλλοι έφυγαν για… Βραζιλία (;) μετά τα «κανόνια», και πολλοί βρίσκονται σε αδιέξοδο. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της zougla.gr, ακόμα και εισαγωγικές εταιρείες - κολοσσοί προχωρούν σε μαζικές απολύσεις, μειώσεις μισθών, μειώσεις ημερών εργασίας (!), ενώ σε κάποιες περιπτώσεις παίρνουν από τα στελέχη και τα εταιρικά τους αυτοκίνητα. Η «μπάλα» παίρνει και άλλα επαγγέλματα που δραστηριοποιούνται στον χώρο του αυτοκινήτου και είναι εκατοντάδες με χιλιάδες απασχολούμενους. Την ίδια ώρα έχουν σταματήσει οι επενδύσεις και κανένας (ή ελάχιστοι) δεν σκέφτεται να βάλει έστω και ένα ευρώ για να ενισχύσει την επιχείρησή του, ενώ τα μεγάλα εργοστάσια ούτε κατά διάνοια θέλουν να ακούσουν για την Ελλάδα.
Προτιμούν την Τουρκία
Και ενώ από τη μία, «τα εργοστάσια» δεν θέλουν να ακούν για την Ελλάδα, όπου η γραφειοκρατία κυριαρχεί και οι φόροι αναγκάζουν τους επιχειρηματίες να βάλουν συνέταιρο και το κράτος, η… Τουρκία αποτελεί την καλύτερη και πιο συμφέρουσα λύση. Και αυτό, διότι στη γειτονική χώρα δίνονται κίνητρα, τα σχήματα είναι πιο ευέλικτα και γενικότερα τα όποια χαρτιά χρειάζονται εκδίδονται άμεσα χωρίς… γρηγορόσημο. Έτσι, ολοένα και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες μεταφέρουν εκεί τεράστιες γραμμές παραγωγής, δημιουργώντας χιλιάδες θέσεις εργασίας. Τρανταχτά παραδείγματα τα εργοστάσια γνωστών εταιρειών, όπως Toyota, Isuzu, Peugeot, Honda, Hyundai, Citroen, Mercedes, MAN, Renault, Fiat, Cherry (κινεζική), που παράγουν έως και ένα εκατομμύριο οχήματα τον χρόνο. Η Ελλάδα, βέβαια, απέχει από τέτοιες επενδύσεις, που όμως έχουν γίνει παλαιότερα, όπως το εργοστάσιο της Nissan στον Βόλο, που έβαλε λουκέτο στις 27 Απριλίου του 1995, αλλά και εργοστάσια εταιρειών με ελαστικά, όπως αυτό της Pirelli στην Πάτρα, που έκλεισε το 1991, και αυτό της Goodyear στη Θεσσαλονίκη.
Αλλαγή στα τέλη κυκλοφορίας
Εκτός, όμως, από τις επενδύσεις και τις πωλήσεις, μεγάλο είναι το πρόβλημα και με όσους έχουν στην κατοχή τους αυτοκίνητα! Συγκεκριμένα, μία μέθοδος που χρησιμοποιείται για να ενισχυθούν τα έσοδα του κράτους είναι η αύξηση των τελών κυκλοφορίας. Αυτό συνέβη με τα τέλη κυκλοφορίας του 2010, προκαλώντας την κατακραυγή των πολιτών και κυρίως αυτών που είχαν παλαιά αυτοκίνητα. Σε χιλιάδες περιπτώσεις, τα τέλη κόστιζαν περισσότερα από το αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα χιλιάδες οχήματα να «παρκάρουν» στα πεζοδρόμια όλης της χώρας, αφού οι ιδιοκτήτες τους αδυνατούσαν να τα πληρώσουν. Επίσης, παρατηρείται το φαινόμενο ένα αυτοκίνητο 3.000+ κυβικών που κοστίζει 30.000-35.000 ευρώ να πληρώνει πενταπλάσια τέλη κυκλοφορίας από ένα αυτοκίνητο με 1.600 κ.εκ. και τιμή πάνω από 35.000 ευρώ. Όλο αυτό το σκηνικό έχει βάλει τους κυβερνώντες σε σκέψεις και, όπως φημολογείται, το 2011 τα τέλη κυκλοφορίας θα αλλάξουν. Για τα αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2010, τα τέλη θα επιστρέψουν στα παλιά με μια αύξηση της τάξεως του 10-15%, ενώ για αυτά που θα ταξινομηθούν από την 1η Ιανουαρίου 2011 οι κάτοχοί τους θα πληρώνουν ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων Co2.
Τι γίνεται με την πετρελαιοκίνηση;
Ένα ακόμα ερώτημα αφορά στο θέμα της πετρελαιοκίνησης. Όσοι δεν το γνωρίζουν, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη απαγορεύεται από τον νόμο να κυκλοφορείς με όχημα που φέρει κινητήρα diesel, αν αυτό έχει ελληνικές πινακίδες! Αιτία, όπως τουλάχιστον ακούγεται, είναι η μόλυνση του περιβάλλοντος από μικροσωματίδια που εκπέμπουν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Να σημειώσουμε, όμως, ότι τα αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με τελευταίας τεχνολογίας κινητήρες diesel διαθέτουν ειδικά φίλτρα που συγκρατούν αυτές τις βλαβερές ουσίες. Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι συγκεκριμένοι κινητήρες, αποδεδειγμένα, έχουν λιγότερες φθορές, «καίνε» λιγότερο καύσιμο, έχουν περισσότερη ροπή από τους βενζινοκινητήρες και το καύσιμο είναι πιο φθηνό από τη βενζίνη. Δεν είναι τυχαίο ότι πάνω από το 50% των αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στην Ευρώπη είναι diesel, σε αντίθεση με την Ελλάδα, όπου το ποσοστό αυτό είναι μόλις 3%.
Η βενζίνη στο έλεος του Θεού…
Ένα ακόμα καταναλωτικό αγαθό που είναι -εν έτει 2010- είδος πρώτης ανάγκης και έχει γίνει περιζήτητο, διαρκώς ανεβαίνει. Ο λόγος για τη βενζίνη που έχει ξεπεράσει το 1,5 ευρώ και συνεχώς αυξάνεται, με αποτέλεσμα πολλοί ιδιοκτήτες να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν σε βασικές ανάγκες, όπως για παράδειγμα να πάνε στο σχολείο τα παιδιά τους. Στελέχη της αγοράς θεωρούν πως, αν υπάρξει περαιτέρω αύξηση, αυτή θα είναι καταστροφική για το σύνολο της ελληνικής οικονομίας και όχι μόνο για τον κλάδο του αυτοκινήτου, καθώς η «μπάλα» θα πάρει και όλα τα καταναλωτικά αγαθά.
Η έρευνα της zougla .gr
Η zougla.gr, θέλοντας να διερευνήσει την υπόθεση αυτοκίνητο στην Ελλάδα, μίλησε με όλους τους διευθυντές που εκπροσωπούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ προχώρησε και σε μία έρευνα που δεν έχει ξαναγίνει στη χώρα μας. Όλοι τους μίλησαν για την κρίση, για τους υπεύθυνους που οδήγησαν τον κλάδο σε αυτή την κατρακύλα, ενώ κάνουν και προτάσεις για την ανάκαμψη του κλάδου. Μην ξεχνάμε ότι η πτώση τους τελευταίους μήνες είναι μεγαλύτερη από 50% και οι επιπτώσεις από τις χιλιάδες απολύσεις θα πάρουν τη μορφή χιονοστιβάδας πολύ σύντομα…
Βασικά σημεία για τον κλάδο του αυτοκινήτου
Με βάση απόλυτα αντικειμενικά στοιχεία (ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων), η αγορά αυτοκινήτου γνωρίζει τη μεγαλύτερη κάμψη από κάθε άλλο εμπορικό κλάδο της οικονομίας (Μάιος 2010 ως προς 2009: -54,1%, Μάιος 2010 ως προς το μέσο όρο του μηνός Μαΐου για τα έτη 2004-2009: -53,7%).
Από την αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων προέκυπταν, έως πρόσφατα, έσοδα από τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ πλέον του 1,6 δις ευρώ ετησίως. Για το 2010, τα αντίστοιχα έσοδα έχουν προϋπολογιστεί σε 970 εκατομμύρια ευρώ.
Η «ελεύθερη πτώση» της αγοράς αυτοκινήτου το 2010 οδηγεί σε αντίστοιχη μείωση των εσόδων από τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ, που δεν θα ξεπεράσουν τελικά τα 700 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή θα προκληθεί υστέρηση κατά 300 εκατομμύρια ευρώ, ακόμη και ως προς τα χαμηλά μεγέθη που τέθηκαν στον προϋπολογισμό.
Η Πολιτεία πρέπει, μετά τα φορολογικά μέτρα και στο πλαίσιο μέτρων στήριξης /ανάπτυξης, να συνεργαστεί με τον κλάδο του αυτοκινήτου, αφού από αυτόν πηγάζει σχεδόν το 5% των τακτικών εσόδων του.
Η αγορά αυτοκινήτου ευρύτερα απασχολεί περισσότερα από 90.000 άτομα, ενώ, αν συνυπολογιστούν τα πρατήρια καυσίμων, οι εργαζόμενοι ανέρχονται στις 120.000.
Από έρευνα που διεξήχθη φάνηκε ότι η απασχόληση μειώθηκε σχεδόν 10% από τον Νοέμβριο του 2008 ως τον Μάρτιο του 2010.
Έρευνα της zougla.gr με 25 εκπροσώπους εισαγωγέων αυτοκινήτων
- Πρόβλεψη πωλήσεων καινούριων αυτοκινήτων 2010: 149.780
(Ανώτατη: 165.000, Κατώτατη: 120.000)
Η βενζίνη είναι ακριβή για τα δεδομένα της Ελλάδας; | ΝΑΙ (25) | ΟΧΙ (0) |
Πιστεύετε ότι πρέπει να γίνει άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη; | ΝΑΙ (23) | ΟΧΙ (2) |
Οι φόροι είναι φυσιολογικοί για τα καινούρια αυτοκίνητα; | ΝΑΙ (1) | ΟΧΙ (24) |
Υπάρχει περιθώριο περεταίρω μείωσης τιμής στα καινούρια αυτοκίνητα; | ΝΑΙ (3) | ΟΧΙ (22) |
* Στην θεματική αυτή έρευνα της zougla.gr συμμετείχαν οι εκπρόσωποι των εισαγωγέων καινούριων αυτοκινήτων. Δεν ψήφισαν, οι διευθυντές των εταιρειών: Jaguar, Jeep, Subaru, Suzuki και Toyota.
ΠΗΓΗ: http://www.zougla.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)