
Η επιτροπή κρίνει ότι η επιβάρυνση πρέπει να περάσει στη χρήση των περισσότερων από 5,5 εκατ. οχήματα, δηλαδή στην κατανάλωση του καυσίμου, χαρακτηρίζοντας το σύστημα αυτό πιο δίκαιο έναντι των τελών κυκλοφορίας που το θεωρεί άδικο και αντικοινωνικό μέτρο.
Το σκεπτικό της επιτροπής είναι ότι πρέπει να καταργηθούν τα τέλη κυκλοφορίας και να αυξηθεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης στα καύσιμα. Ενδεχόμενο που δεν αποκλείεται να εκτινάξει την τιμή της αμόλυβδης ακόμα και στα 2 ευρώ.
Εβαλαν 3, πάνε για 4
Μέχρι σήμερα, ο ειδικός φόρος κατανάλωσης καυσίμων έχει αυξηθεί τρεις φορές από την αρχή του έτους.Τον περασμένο Φεβρουάριο ο ΕΦΚ της αμόλυβδης πήγε στα 530 ευρώ, επιβαρύνοντας κατά περίπου 0,143 ευρώ τη λιανική τιμή και βάζοντας κοντά 1 δισ. ευρώ στα δημόσια ταμεία. Τον Μάρτιο η δεύτερη αύξηση ανέβασε τον φόρο της αμόλυβδης στα 610 ευρώ και τη λιανική τιμή 0,08 ευρώ παραπάνω. Στις αρχές του τρέχοντος μηνός η τρίτη αύξηση ανεβάζει τον φόρο στα 670 ευρώ και τη λιανική τιμή κατά μέσο όρο στα 1,6 ευρώ από 1,3 ευρώ που ήταν προ τριμήνου. Και δεν υπολογίζεται η τελευταία αύξηση του ΦΠΑ που θα ισχύσει από 1ης Ιουλίου, με την οποία θα επιβαρυνθεί κατά 2 με 3 λεπτά η λιανική τιμή πώλησης της αμόλυβδης. Και από τις τρεις αυξήσεις αναμένουν συνολικά έσοδα 2,1 δισ. ευρώ.
ΠΗΓΗ: http://newscity1.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου