'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Καταδίκη για κατασκοπεία υπέρ της Τουρκίας.. Ο νεαρός κουμουνιστής μουσουλμάνος από το Σιδηροχώρι του Έβρου,που στρατολόγησαν Τούρκοι πράκτορες

Σε 4 χρόνια φυλάκιση καταδικάστηκε νεαρός μουσουλμάνος από το Σιδηροχώρι του Έβρου, γιατί συνελήφθη με φωτογραφίες στρατιωτικών εγκαταστάσεων στον Έβρο και στη Σαμοθράκη.

Ο Μεχμέτ Μοσταντζή, όπως ονομάζεται, πριν από έναν χρόνο είχε γίνει αντιληπτός από τον σκοπό ενός στρατοπέδου στη Σαμοθράκη να φωτογραφίζει απόρρητες εγκαταστάσεις.

Στη δίκη ισχυρίστηκε ότι τον στρατολόγησαν Τούρκοι πράκτορες, απειλώντας τον με πιστόλι, ενώ συχνά τον επισκέπτονταν στο φωτογραφείο του στη Μάκρη, για να παραλαμβάνουν το υλικό του.

«Ήξεραν όλη τη ζωή μου, τι έχω και τι δεν έχω. Ότι ήμουν σε μια φοιτητική παράταξη του κουμουνιστικού κόμματος σαν νεολαίος φοιτητής. Δεν ήθελα να μπλέξω σε τέτοια πράγματα, αλλά δεν μπορούσα να αρνηθώ» είπε στην απολογία του. «Ήξερα ότι θα με εύρισκαν, όπου κι αν πήγαινα. Δέχθηκα, μου έδωσαν μια κάρτα τουρκικού τηλεφώνου, για να γίνονται οι επικοινωνίες μας, ενώ με επισκεπτόταν και στο μαγαζί μου. Μου ζήτησαν να τραβήξω τα γύρω από την Αλεξανδρούπολη στρατόπεδα, όπου υπήρχαν κεραίες, να φαίνεται από τον χάρτη του google air η γωνία λήψης των φωτογραφιών για λόγους στρατηγικής, να φαίνεται τι έχουν μέσα και να περιγράφεται η θέση τους» είπε στο δικαστήριο ο Μεχμέτ Μοσταντζή.

Η επικοινωνία γινόταν και μέσω τουρκικού κινητού που του είχαν προμηθεύσει οι Τούρκοι πράκτορες. Η δράση του, όπως ομολόγησε, ήταν συστηματική από την περίοδο 20-11-2008 έως και 26-07-2009 που συνελήφθη.

Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Κομοτηνής τον καταδίκασε για παραβίαση μυστικών της Πολιτείας και προδοτική κατασκοπεία υπέρ της Τουρκίας.

Σχόλιο...και κάποιοι κοιμούνται ακόμα....

ΠΗΓΗ: http://eglimatikotita.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. This paragraph offers clear idea for the new visitors of
    blogging, that truly how to do blogging.
    Feel free to visit my webpage check 3 credit scores

    ΑπάντησηΔιαγραφή