'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τρίτη 4 Μαΐου 2010

ΕΝΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ!

Καθώς σηκωνόμουνα απο το κρεββάτι,μεσημέρι πια και σκεφτόμουν το επόμενο άρθο μου,άρχισα να αναριωτιέμαι για τους προηγούμενους Πρωθυπουργούς της Ελλάδας.Όταν πέρασε απο το μυαλό μου το όνομα Κ.Καραμανλής άρχισα να ρωτάω τον ευατό μου πού βρίσκετα αυτό το αγόρι;Τί κανει;Γιατί έχει τόσο καιρό να δώσει σημεία ζωης;Γιατί την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια;Ουσιαστικά κολλάει η φράση:Νύχτα έφυγε!Πού είναι;Όλες αυτές οι ερωτήσεις δεν είχαν απάντηση.Ο πρώην Πρωθυπουργός...
την έκανε με ελαφρά για την σπιταρόνα του και κάθετε μέσα απολαμβάνοντας τα λεφτά του με την γυναίκα και τα δύο παιδιά του।Περνάει τις ελεύθερες ώρες του παίζοντας playstation και ποιό συγκεκριμένα το παιχνίδι God of War 3,βλέπει τηλεόραση και γελάει με όσα βλέπει να εκτυλίσσονται στην Ελληνική τηλεόραση.Αλλά εγώ έχω να πω το εξής:Γιατί δεν βγαίνει και να πει υπεύθυνα και αντρίκια στον Ελληνικό λαό:Ναι κύριοι τα φάγανε τα λεφτά οι δικοί μου με τα γνωστά σκάνδαλα,Βατοπέδι,Ομόλογα,ΔΕΗ,ΟΤΕ,Ολυμπιακή,Simens και οτι κανένας δεν τιμωρηθείκε!Δεν έχει όμως τα κότσια!Τα φάγανε και τώρα την κάνανε αλλα Γαλλικά.Αυτό είναι που μου αρέσει στην Ελλάδα είναι ότι αυτοί που κάνουν εγλήματα κατά της χώρας μας δεν θα πανε ποτέ μέσα!Ελπίζω οτι η νέα Κυβέρνηση θα το διορθώσει αυτό μιά και καλή!Γιατί άμα δεν το κάνει και αυτό το φαινόμενο συνεχιστεί είμαι σίγουρος οτι ο κόσμος θα σας πετάξει έξω απο την Βούλή.Βάλτε μυαλό να δούμε πώς θα σωθεί η Ελλάδα και να μην γίνουμε οι πουτάνες της Ε.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου