'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Πάγκαλος: «Δεν θα μου μπει «καπέλο» ο Ραγκούσης»

«Βόμβες» μεγατόνων ρίχνει ο αντιπρόεδρος της Βουλής, Θ. Πάγκαλος, που επιδιώκει να ξεκαθαρίσει ότι κανείς δεν του μπαίνει… «καπέλο».

Το τελευταίο διάστημα ακούγεται έντονα ότι ο κ. Γ. Ραγκούσης θα βρίσκεται «πάνω» από τον κ. Πάγκαλο στην «ιεραρχία» μετά τον ανασχηματισμό. Τι λέει για αυτό ο κ. Πάγκαλος;

« Ο Γ. Ραγκούσης είναι πολύ καλός μου φίλος. Γνωρίζω την οικογένειά του – όχι τον ίδιο γιατί ήταν μικρότερος – γνωρίζω το υπέροχο νησί του και είναι ιδιαίτερη η ευτυχία μου που τον βλέπω να έχει κερδίσει με αυτόν τον επαινετέο τρόπο την κορυφαία θέση του υπουργού Εσωτερικών» λέει ο κ. Πάγκαλος και προσθέτει  «Όχι απλώς συμπαθώ τον Ραγκούση αλλά τον αγαπώ. Βεβαίως με κανέναν τρόπο δεν υπάρχει δυνατότητα να μου μπει «καπέλο»!

«Ξέρετε είναι εξαιρετικά δύσκολο. Μάλιστα οι άλλοι θα πρέπει να ενοχλούνται καμία φορά όταν πέφτει η σκιά μου – και λόγω των διαστάσεων που έχει η σκιά μου, που είναι ανάλογη με τις διαστάσεις που έχω και εγώ», κατέληξε.

Ο κ. Πάγκαλος άφησε αιχμές και για την υπουργό Ανάπτυξης, λέγοντας ότι πρέπει να ξεπεραστούν οι γραφειοκρατίες σε κάποια υπουργεία, ωστόσο την υπερασπίστηκε για την προσπάθεια της.

Δεν «έπιασε» όμως στο στόμα του μόνο τα μέλη του κόμματος του. Ο κ. Πάγκαλος μιλώντας για τον Α. Σαμαρά είπε ότι «προβάλει όλο το πολιτικό προσωπικό της πάλαι ποτέ Πολιτικής Άνοιξης», ενώ χαρακτήρισε «ελαφρύ» πολιτικό τον Α. Τσίπρα, για τον οποίο υπονόησε ότι δεν υπάρχει λόγος να ασχολείται!

Αναφερόμενος στον κ.Φ. Κουβέλη και την κ. Ν. Μπακογιάννη υποστήριξε ότι «η τάση του κ. Κουβέλη εκφράζει περίπου τον μισό Συνασπισμό και επομένως, ένα αντίστοιχο ποσοστό από την εκλογική επιρροή του ΣΥΡΙΖΑ. Ο κ. Κουβέλης θα υπάρξει… Η Ντόρα Μπακογιάννη αποπειράται να κάνει αυτό που χρόνια επιθυμούσε, τη δημιουργία ενός κεντροδεξιού κόμματος μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ… Αφήνεται ένας χώρος στο κέντρο, τον οποίο πιστεύω ότι η κ. Μπακογιάννη θα επιχειρήσει να διεμβολίσει. Οψόμεθα..» καταλήγει.

Πηγή: Real News
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ:   http://www.star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου