'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''
ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com
Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010
Απο λάθος εκτίμηση έγινε η κατολίσθηση στα Τέμπη - Όλες οι παρακαμπτήριες
Λίγους μήνες μετά την εκτέλεση του έργου όπου οι ιθύνοντες διατυμπάνιζαν πως το πέρασμα των Τεμπών είναι πλέον ασφαλές ήρθε άλλη μία πτώση βράχου για να μας θυμίσει το τραγικό περιστατικό με την κατολίσθηση όπου...
ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ
... έχασε τη ζωή του ένας ιταλός μηχανικός.
Ο βράχος έπεσε σε διερχόμενο φορτηγό με αποτέλεσμα να διακοπεί προσωρινά η κυκλοφορία στην Εθνική Οδό. Το περιστατικό σημειώθηκε την παρασκευή στις 14.30 και σύμφωνα με την εταιρία "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίο" οφείλεται στις έντονες βροχοπτώσεις που σημειώνονταν στην περιοχή.
Σήμερα, από το πρωί, ομάδα αλπινιστών έκανε μία πρώτη αυτοψία στο σημείο της κατολίσθησης και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στα γραφεία της εταιρίας, στην Ιτέα, όπου και έγινε σχετική ενημέρωση απο τους αλπινιστές για την κατάσταση που επικρατεί στο συγκεκριμένο σημείο. Ο βράχος έπεσε από μεγάλο υψόμετρο, που υπερβαίνει τα 80 μέτρα σε σημείο που δεν υπάρχει προστατευτικό πλέγμα, γιατί στην περιοχή υπάρχει πυκνή βλάστηση και είχε εκτιμηθεί ότι μπορούσε να αποτρέψει πιθανή κατολίσθηση.
Όπως διευκρίνισε η εταιρία, μετά και την ενημέρωση εκ μέρους των ειδικών, η αρχική εκτίμηση είναι ότι η βραχόπτωση δεν έχει με τις εργασίες στη σήραγγα των Τεμπών, αλλά οφείλεται στις έντονες βροχοπτώσεις των τελευταίων ημερών.
Μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης η ομάδα των αλπινιστών επέστρεψε στο σημείο επιχειρώντας και νέα αναρρίχηση, προκειμένου να διερευνήσει τις δυνατότητες που υπάρχουν για μια πρόχειρη παρέμβαση στην περιοχή, μέχρι να ξεκινήσει η επιχείρηση τοποθέτησης πλεγμάτων.
Η απόφαση για το πότε θα ξεκινήσει αυτή η νέα επιχείρηση, σε ένα μήκος 50 μέτρων περίπου, αναμένεται να λάβει σήμερα αργά το απόγευμα, το υπουργείο Υποδομών.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων δεν θα χρειαστεί πάνω απο μία εβδομάδα προκειμένου να τοποθετηθεί το πλέγμα και δεν αποκλείεται στο διάστημα αυτό να επιτραπεί και η κυκλοφορία των οχημάτων, είτε κανονικά, είτε εκ περιτροπής.
Πάντως, μέχρι αυτή τη στιγμή τα Τέμπη παραμένουν κλειστά, με ορατή την πιθανότητα να ανοίξουν το βράδυ, ενώ η κυκλοφορία διεξάγεται για μεν τα βαρέα οχήματα μέσω Ελασσόνας, για δε τα υπόλοιπα από το επαρχιακό δίκτυο Αγιάς.
Οι εναλλακτικές διαδρομές
Κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Θεσσαλονίκη:
(1). Τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων και τα τουριστικά λεωφορεία , θα εκτρέπονται:
α. Από τον ανισόπεδο κόμβο Νίκαιας [Χ/Θ 346+300 Π.Α.Θ.Ε], προς την περιφερειακή οδό Λάρισας-Τρικάλων και στη συνέχεια μέσω Ε.Ο. Λάρισας –Τρικάλων –Καλαμπάκας-Γρεβενών, θα εισέρχονται στην Εγνατία Οδό.
β . Από τον ανισόπεδο κόμβο Γυρτώνης [Χ/Θ 365+550 Π.Α.Θ.Ε.], όπου θα συνεχίζουν στην Επαρχιακή Οδό Γυρτώνης – Αμπελώνα – Τυρνάβου – Ελασσόνα-Κοζάνης-Εγνατία οδό και θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε., στο ύψος κλειδί Ημαθίας.
(2). Τα Ι.Χ.Ε. και τα φορτηγά έως 3,5 τόνων και τα λεωφορεία ΚΤΕΛ, θα εκτρέπονται από τον κόμβο του Πλατυκάμπου [Χ/Θ 349+396 Π.Α.Θ.Ε.] προς Αγιά και μέσω της Ε.Ο. Λάρισας-Αγιάς-Αγιοκάμπου-Βελίκας-Κόκκινο Νερό-Στόμιο-Ομόλιο, θα εισέρχονται στον Αυτοκινητόδρομο προς Θεσσαλονίκη από δ/ση Στομίου [Χ/Θ 390+700 Π.Α.Θ.Ε.].
Κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Αθήνα:
(1). Τα φορτηγά μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων και τα τουριστικά λεωφορεία θα εκτρέπονται από τον κόμβο Κλειδί Ημαθίας [Χ/Θ 474+500 Π.Α.Θ.Ε.] προς Βέροια (Εγνατία Οδό) – Κοζάνη και από εκεί:
(α). Είτε, μέσω Ε.Ο. Κοζάνης – Ελασσόνας – Τυρνάβου – Αμπελώνα – Γυρτώνης έως τον ανισόπεδο κόμβο Γυρτώνης, θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε.
(β). Είτε, μέσω Ε.Ο. Κοζάνης –Γρεβενών –Καλαμπάκας-Τρικάλων -Λάρισας και εν συνεχεία διά της περιφερειακής οδού Λάρισας-Τρικάλων, θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε. από τον ανισόπεδο κόμβο Νίκαιας.
(2). Όλα τα Ι.Χ.Ε. τα φορτηγά μέχρι 3,5, τόνους και τα λεωφορεία ΚΤΕΛ, που θα προέρχονται από Θεσσαλονίκη, θα εκτρέπονται στο ύψος της Δ/σης Στομίου καιθα ακολουθούν τη διαδρομή Ομόλιο-Στόμιο-Κόκκινο νερό –Βελίκα-Αγιόκαμπο-Αγιά-Κόμβο Πλατυκάμπου-Π.Α.Θ.Ε.
γ. Εξαιρούνται απ’ τις παραπάνω ρυθμίσεις, προκειμένου διευκολύνεται η κοινωνικοοικονομική ζωή των κατοίκων της περιοχής, απ’ την οποία διέρχεται η εναλλακτική διαδρομή του Ανατολικού άξονα(παραλιακή Αγιοκάμπου), καθώς και κατοίκων των Δήμων Κάτω Ολύμπου & Ευρυμενών :
Φορτηγά , για την εξυπηρέτηση αποκλειστικά και μόνο, αναγκώντοπικού ως άνω χαρακτήρα(λ.χ. τροφοδοσία τοπικών επιχειρήσεων, τουριστικών καταλυμάτων κλπ, συλλογή γάλακτος με βυτιοφόρα γαλακτοβιομηχανιών που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, εφοδιασμός κτηνοτροφικών μονάδων με ζωοτροφές κ.ά.).
Αυξάνονται οι θέσεις στους συρμούς του ΟΣΕ
Στο μεταξύ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίμωσε οτι αυξάνει τη χωρητικότητα των συρμών της στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, προκειμένου να εξυπηρετηθεί καλύτερα το επιβατικό κοινό.
Συγκεκριμένα, από την Κυριακή, 17 Οκτωβρίου και μέχρι νεωτέρας ενισχύει καθημερινά τις διαθέσιμες θέσεις με ένα βαγόνι, τα δρομολόγια 500 και 502, Αθήνα-Θεσσαλονίκη και 501 και 503 Θεσσαλονίκη-Αθήνα και με έναν συρμό τα δρομολόγια του Ιντερσίτι 70, Αθήνα-Αλεξανδρούπολη και IC55 Αλεξανδρούπολη-Αθήνα.
Επίσης, σε περιπτώσεις που η επιβατική κίνηση το απαιτεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ενισχύει καθημερινά με έκτακτα δρομολόγια τον προαστιακό Λάρισας-Θεσσαλονίκης
http://sarotiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_4270.html
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου