'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Του χίμηξε για μια θέση πάρκινγκ!!!!

Χάλια τα νεύρα της Pink, χάλια... Η διάσημη τραγουδίστρια, η οποία είναι έγκυος, αρπάχτηκε άγρια με άγνωστο άνδρα για μια θέση πάρκινγκ! 

"Ήμουν έτοιμη να τον σκοτώσω", είπε η τραγουδίστρια και απέδωσε τα νεύρα στην... εγκυμοσύνη της! 

Και ακόμα είναι στους πρώτους μήνες, οπότε φανταστείτε τι έχει να γίνει μετά...

Η γνωστή τραγουδίστρια είχε βγει για ψώνια και, όπως είπε σε συνέντευξή της, ένας άνδρας της φέρθηκε με αγένεια για μια θέση στάθμευσης.


"Ήμουν στο σούπερ μάρκετ και τη στιγμή που πήγα να βάλω τα πράγματα στο αμάξι ήρθε ένας τύπος από πίσω με το αμάξι του. 

Ήθελε να παρκάρει στη θέση μου και μου κόρναρε επίμονα... Δεν ξέρω τι με έπιασε, όμως, γύρισα και τον έβρισα επειδή με άγχωσε!", είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε:

"Τσαντίστηκε κι αυτός αλλά... όταν κατάλαβε ποια ήμουν μαζεύτηκε. Πήγα στο αμάξι του και έκανε ότι δεν με είδε, ενώ μετά προσποιήθηκε ότι δεν μιλά αγγλικά. Νομίζω ότι κατάλαβε ότι ήμουν έτοιμη να τον σκοτώσω! Το καημένο το παιδί που με βοηθούσε με τα ψώνια ήθελε να εξαφανιστεί από προσώπου γης".


Πηγή:nooz.gr
http://alepounews.blogspot.com/2010/11/blog-post_7102.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου