'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Κερδίστε την εύνοια του προϊσταμένου σας!!!!!

Θέλετε πραγματικά να μάθετε πως θα τον κατακτήσετε;

Σε αντίθεση με αυτά που πιστεύει ο πολύς κόσμος, αυτήν την σχέση δεν  θα την πετύχετε στολίζοντάς τον με κολακείες και προσπαθώντας να γίνετε –ντε και καλά - οι καλύτεροι φίλοι. Θα πρέπει απλά, να καταλάβετε τι είναι αυτό ακριβώς που σκέπτεται και τον ενοχλεί κι έπειτα να προσπαθήσετε να το αποφύγετε.

Ακολουθήστε τις συμβουλές μας και θα υποχρεώσετε τον προϊστάμενό σας να αναγνωρίσει ότι είστε ένα πραγματικό αστέρι!

1. Μην του κάνετε ερωτήσεις που μπορείτε να τις απαντήσετε
«Πρέπει να μου κάνουν εκατό ερωτήσεις την ημέρα - η πλειοψηφία είναι ερωτήσεις στις οποίες μόνοι τους μπορούν να απαντήσουν. Απλά είναι τεμπέληδες»
Φυσικά αισθάνεστε ανακούφιση όταν ρωτάτε τον προϊστάμενό σας για κάτι, που δεν είσαστε σίγουρη ή αισθάνεστε ότι χρειάζεστε την έγκρισή του, αλλά την επόμενη φορά, πριν τον ρωτήσετε αναρωτηθείτε: «Θα είναι σε θέση να απαντήσει σ’ αυτό που ρωτάω, καλύτερα από μένα;» Στις περισσότερες περιπτώσεις, μάλλον όχι! Ξέρετε τη δουλειά σας καλύτερα από οποιαδήποτε άλλο, σκεφτείτε πάλι το θέμα που σας απασχολεί προσεκτικά και από την αρχή.
 

2. Λύσεις, όχι προβλήματα
«Με ενοχλεί όταν έρχονται διαρκώς με προβλήματα και περιμένουν από μένα να βρω μια λύση»
Μην πηγαίνετε στον προϊστάμενό σας με ένα πρόβλημα, εάν δεν έχετε πρώτα σκεφτεί τουλάχιστον για 10 λεπτά τις πιθανές λύσεις. Θα εντυπωσιάσετε τον προϊστάμενό σας, εάν του πάτε ένα δυσνόητο ζήτημα κι έπειτα του προτείνετε τρόπους για την λύση του.

3. Μην απολογείστε
«Μου αρέσει να συνεργάζομαι με ανθρώπους, που αναλαμβάνουν την ευθύνη για τα λάθη τους.»
Υπάρχει ένας σωστός τρόπος να γίνει αυτό. Ξεκινώντας με το να ζητάτε συγγνώμη έρχεστε αμέσως σε αδύναμη θέση. Την επόμενη φορά που θα κάνετε ένα λάθος, δοκιμάστε αυτό: «Σκέφτομαι ότι αυτό το πρόγραμμα θα μπορούσε να είναι καλύτερο» ή «έψαξα πάλι το θέμα και σκέφτομαι ότι έπρεπε να το έχω κάνει διαφορετικά.» ή «την επόμενη φορά…» Ο προϊστάμενός σας θα εντυπωσιαστεί και θα εστιάσει σ’ αυτό που έχετε μάθει και όχι στο λάθος που έχετε κάνει.

4. Μην λειτουργείται συναισθηματικά
«Τρελαίνομαι με μερικά e-mails, που στέλνονται από τους ανθρώπους στην ομάδα μου»
Μην στείλετε ποτέ ένα mail ή μην κάνετε οποιαδήποτε επικοινωνία με κάποιον που συνεργάζεστε, σε μια στιγμή θυμού ή απογοήτευσης. Αντισταθείτε στον πειρασμό για να απαντήσετε αμέσως. Γράψτε αν θέλετε αμέσως την απάντησή σας, αλλά μην την στείλετε. Περιμένετε τουλάχιστον μισή ώρα, κατόπιν ξαναδιαβάστε το αρχικό κείμενο της απάντησής σας. Εννέα φορές στις δέκα, θα έχετε ηρεμήσει και θα μπορείτε να στείλετε μια πιο εποικοδομητική απάντηση. Ο προϊστάμενός σας έτσι, θα θαυμάσει τη διπλωματία σας.
 

5. Υπερβείτε τα στενά πλαίσια της δουλειάς σας
Αυτό που περισσότερο με εκνευρίζει, είναι οι άνθρωποι που λένε:
«δεν είναι δική μου δουλειά αυτό!» Όλοι καλούμαστε να κάνουμε πράγματα, που δεν είναι στα αυστηρά όρια της δουλειάς μας.
Αρπάξτε τις νέες προκλήσεις. Μερικές φορές, ο καλύτερος τρόπος για να φανεί η επιδεξιότητά σας, είναι με το να δοκιμαστείτε σε νέα πράγματα. Δεν είναι κακό να μάθετε κάτι νέο στη δουλειά σας και ο προϊστάμενός σας θα εντυπωσιαστεί από «το ομαδικό σας πνεύμα». Είναι σίγουρο ότι θα θυμάται ότι  προθυμοποιηθήκατε για να βοηθήσετε.

6. Μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη του
«Όταν οι άνθρωποι μου στέλνουν ένα μήνυμα, λέγοντας ότι είναι πάρα πολύ άρρωστοι για να έρθουν στη δουλειά, είναι προφανές ότι με κοροϊδεύουν»
Υπάρχει ο σωστός και ο λάθος τρόπος για να εμφανίσετε την αδιαθεσία σας. Στέλνοντας ένα e-mail ή ένα μήνυμα σε κάποιον τρίτον, δείχνει ότι λετε μάλλον ψέματα. Την επόμενη φορά, καλέστε τον προϊστάμενό σας απευθείας.

7. Παρακολουθείτε τα αποτελέσματα
«Μου αρέσει όταν κάποιος από την ομάδα μου, έχει ασχοληθεί πάλι και έχει ξανασκεφτεί μια ενέργεια που έχω κάνει»
Η επικοινωνία λειτουργεί και με τους δύο τρόπους και όλοι ανταποκρινόμαστε καλά στην θετική ανάδραση. Εάν υπάρχει κάτι που έκανε ο προϊστάμενός σας και συμφωνείτε, να του το πείτε. Είναι πολύ απλό να του πείτε «Μου άρεσε η θέση σας σ’ εκείνο το meeting» θα τον κάνετε να προβληματιστεί και να σκεφτεί για τις επιπτώσεις των ενεργειών του για σας. Το θετικό feedback θα ενισχύσει τη συμπεριφορά του και θα βελτιώσει την εργασιακή σας σχέση με τον προϊστάμενό σας.

8. Μην είστε το επίκεντρο
«Υπάρχει πάντα ένα άτομο που διαρκώς παραπονιέται για όλα. Μου τη δίνει στα νεύρα τόσο σε μένα, όσο και στους υπόλοιπους»
Όλοι μας κατά καιρούς, έχουμε νεύρα και ανάποδες στιγμές πάνω στα προβλήματα της δουλειάς, αλλά οι συνάδελφοι και ο προϊστάμενός μας θα παρατηρήσουν εάν είστε πάντα ο υποκινητής. Όπως ο βοσκός που φώναζε στους συγχωριανούς του: «Λύκος!». Πώς ο προϊστάμενός σας, θα μπορεί πάντα να ξέρει πότε υπάρχει ένα πραγματικό πρόβλημα; Ο προϊστάμενός σας, θα σας σεβαστεί περισσότερο εάν έχει την άποψη ότι λειτουργείτε αρμονικά στην αλληλεγγύη της ομάδας.
9. Να είστε δυναμικές
«Προσέχω τους ανθρώπους που ακολουθούν πραγματικά τις ιδέες τους»

Όλοι έχουμε κάποιες προτάσεις, σχετικά με το πώς θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε τα πράγματα στη δουλειά μας ή ιδέες για νέα προγράμματα.
Δεν θα έχουν καμία τύχη, εάν στείλετε στον προϊστάμενό σας έναν κατάλογο αυτών των ιδεών, είναι πολύ πιθανό ότι καμία από αυτές δεν θα υιοθετηθεί, εκτός εάν εσείς, επιλέξετε να πάρετε την πρωτοβουλία υλοποίησής τους και την ευθύνη. Επιλέξτε μια ή δύο από αυτές τις ιδέες σας και δουλέψτε γι’ αυτές. Ο προϊστάμενός σας όχι μόνο θα θαυμάσει την καινοτόμο σκέψη σας, αλλά και την πρωτοβουλία που έχετε πάρει για να τις υλοποιήσετε.

ΠΗΓΗ:   http://fe-mail.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου