'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Η Αλεξανδράκη και οι… ανήθικες προτάσεις!!!!!

Πριν από λίγες ημέρες το μοντέλο Δήμητρα Αλεξανδράκη έκανε κάποιες δηλώσεις για τη «βρόμικη» πλευρά που κρύβει το μόντελινγκ, προκαλώντας τις αντιδράσεις ορισμένων κοριτσιών.

Σύμφωνα με το Star, η πρώην παίκτρια του «Next Top Model» ξεκαθάρισε τη θέση της, δηλώνοντας το εξής:
 
«Μίλησα για πράγματα τα οποία συμβαίνουν. Δεν μίλησα σαν κριτής, δεν κατηγόρησα κανέναν, απλά μίλησα για πράγματα τα οποία και υπάρχουν και γίνονται. Δεν τα έβγαλα από το μυαλό μου όλα αυτά... (…) Μίλησα για κάποια προσωπική μου εμπειρία, για κάποιες προτάσεις που μου έγιναν, ανήθικες». Τόνισε όμως: «Δεν κρίνω κανέναν, μην παρεξηγηθώ σε αυτό. Είναι επιλογή του καθενός το τι θα κάνει, εγώ ασχολούμαι μόνο με τον εαυτό μου και θέλω εγώ ό,τι κάνω από εδώ και στο εξής να το κάνω με αξιοπρέπεια».
 
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ:    http://exypno.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου