'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Νέο σκάνδαλο Μπερλουσκόνι με 17χρονη!!!

«Είμαι ένα χαρωπό άτομο, αγαπώ τη ζωή και τις γυναίκες» δήλωσε ο 74χρονος Μπερλουσκόνι μιλώντας σε ιταλούς δημοσιογράφους που τον ρώτησαν στο περιθώριο της χθεσινής συνόδου του Ευρωπαϊκού
Συμβουλίου στις Βρυξέλλες για το νέο σκάνδαλο, που απασχολεί την ιταλική πολιτική ζωή και αφορά τη σχέση του με την «Ρούμπι», μια ανήλικη Μαροκινή.

 
Τάδε έφη -ποιος άλλος;- Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Ο εκκεντρικός Ιταλός πρωθυπουργός είδε και πάλι το όνομά του να εμπλέκεται σε σεξουαλικό σκάνδαλο και φαίνεται πως είδε την ευκαιρία να ανεβάσει τα πεσμένα του ποσοστά στις δημοσκοπήσεις, με (ακόμα) μία αμφιλεγόμενη δήλωση.


Η 17χρονη αρχικώς κατέθεσε ότι είχε τουλάχιστον τρείς σεξουαλικές επαφές, έναντι αμοιβής, με τον Ιταλό πρωθυπουργό, αλλά σήμερα ανασκεύασε και είπε ότι «απλώς τη βοήθησε χρηματικά, για να μπορέσει να ζήσει"».

Ωστόσο ο κ. Μπερλουσκόνι, που αρνήθηκε ότι είχε ερωτική σχέση με τη 17χρονη, επισήμανε:


«Κανείς δε μπορεί να με κάνει να αλλάξω το στυλ της ζωής μου. Ακολουθώ μια φρικτή ζωή, και μάλιστα κάνω υπεράνθρωπες προσπάθειες να τη συνεχίσω έτσι. 


Εργάζομαι έως τις 2,5 τα ξημερώματα. Μετά κοιμάμαι για επτά ώρες και από καιρού εις καιρό έχω ανάγκη για κανένα σουαρέ, που θα με χαλαρώσει.

Κανείς δεν πρόκειται να μου αλλάξει το στυλ της ζωής μου. Σας εύχομαι να έχετε και εσείς την ίδια ηρεμία, που έχω εγώ, όταν κοιτάζεστε στον καθρέφτη».

Zougla.gr
madata
http://lamogio24.blogspot.com/2010/10/17_30.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου