'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Katy Perry: "Παίρνω δέκα με τόνο στο κρεβάτι"!!!!!

Για τις ικανότητές της, όχι στο τραγούδι αλλά στο κρεβάτι, μίλησε η Katy Perry σε συνέντευξή της στο περιοδικό Now. 

Μάλιστα, αν και μας έχει συνηθίσει σε... ταπεινές δηλώσεις αυτή τη φορά χωρίς κανέναν ενδοιασμό λέει ότι στο σεξουαλικό τομέα παίρνει άριστα δέκα!

Πιο αναλυτικά, η τραγουδίστρια πιστεύει πως αν τη βαθμολογούσε ο σύντροφός της στις σεξουαλικές της επιδόσεις θα τις έβαζε χωρίς δισταγμό δέκα!

"
Όπως λέει και ένα γνωστό τραγούδι, στο δρόμο είμαι τεμπέλα, στο κρεβάτι ένα φρικιό. Δεν μπορώ να βαθμολογήσω τον εαυτό μου αλλά αν ρωτούσατε τον Russell σίγουρα θα σας έλεγε πως θα μου έβαζε δέκα στα δέκα", είπε η Perry.

"
Δεν μου έχει αποκρύψει τίποτα από το παρελθόν του ωστόσο τώρα κοιτάμε το μέλλον. Έχει απατήσει τις προηγούμενες συντρόφους του και γνωρίζει πόσο καλά περνά μαζί μου οπότε δεν πρόκειται να κάνει κάτι το οποίος θα χαλάσει αυτό που έχουμε. Το εμπιστεύομαι απόλυτα", προσέθεσε η τραγουδίστρια η οποία πριν από λίγες μέρες παντρεύτηκε το γνωστό ηθοποιό.

Το είδαμε εδώ: www.cosmo.gr

 http://www.blogotsarka.gr/?p=70520

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου