'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Πως το πάχος επιδρά στην ψυχολογία μιας γυναίκας ;

Είμαι 26 χρονών

Τα τελευταία 3 περίπου χρόνια αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα παραπανίσιων κιλών. Μπορεί απλά διαβάζοντας το, να σκέφτεται κάποιος 'οκ, και τι έγινε? Κάνε δίαιτα'. Δεν είναι όμως τόσο απλά τα πράγματα, όσον αφορά το πως επδρά αυτό το πράγμα...
....
στην ψυχολογία του ατόμου, όταν ξαφνικά απο 56 κιλά, βρισκεσαι μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα με πολλά...πολλά παραπάνω κιλά!

Τα κιλά ήρθαν σε μία ομολογουμένως πολύ περίεργη φάση της ζωής μου, και απο ψυχολογικούς, αλλά και απο παθολογικούς λόγους, κυρίως όμως απο ψυχολογικούς. Προσπαθούσα να ξεπεράσω τα προβλήματα μου και να βγω απο τη στεναχώρια μου ξεσπώντας στο φαγητό...χωρίς να το καταλαβαίνω. Στην αρχή δεν συνειδητοποιούσα τίποτα...

Κάποια στιγμή όμως άρχισα να μη χωράω στα ρούχα μου. Αυτό με 'έριξε' ακόμα περισσότερο. Αντί να κάνω κάτι για να το διορθώσω, 'βυθιζόμουνα' ακόμα περισσότερο.
Αρχισα να κλείνομαι μέσα στο σπίτι και να μην θέλω να δω και να μιλήσω σε κανέναν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ντρεπόμουν τόσο πολύ για τον εαυτό μου...Απέφευγα ακόμα και να κοιταχτώ στον καθρέφτη.

Και δεν είχα κανέναν δίπλα μου, καμία υποστήρηξη...Το μόνο που άκουγα απο κάποιους ήταν, 'Πως εχεις γίνει έτσι?' και αυτό ηχούσε στα αφτιά μου για ώρες...μέρες...εβδομάδες ολόκληρες. Έπεφτα ακόμα περισσότερο.

Κάποια στιγμή είπα στον εαυτό μου οτι πρέπει να κάνω κάτι. Αλλά και πάλι...
Ξεκινούσα κάποιο πρόγραμμα διατροφής και μετά απο λίγες μέρες τα παρατούσα. Δεν είχα την ψυχολογική διάθεση να βάλω τον εαυτό μου σε μία τέτοια διαδικασία.

Ώσπου ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Το πήρα απόφαση και είπα οτι δεν πάει άλλο! Θέλω να ξαναβρώ τον παλιό καλό εαυτό μου!! Άλλαξα τελείως τρόπο σκέψης, το πήρα πεισματικά και πήρα την απόφαση να πάω σε κάποιον ειδικό. Ξεκίνησα πρόγραμμα διατροφής, το οποίο πάει καλά, πολύ καλά! Και ξέρω οτι θα τα καταφέρω!

Το θέμα τελικά είναι οτι δεν χρειάζονται πολλές θυσίες, ούτε μεγάλη εσωτερική δύναμη.
Μόνο πραγματική θέληση και πείσμα! Να πάρεις την απόφαση και να κάνεις αυτό που πρέπει, όχι μόνο για τον εαυτό σου, αλλά και για αυτούς που αγαπάς...


 http://stakarfia.blogspot.com/2010/10/blog-post_4415.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου