'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Μια δημοσίευση την έκανε διάσημη...!!

Ο λόγος για ένα κορίτσι από την κίνα που απεγνωσμένα έψαχνε να βρει έναν φίλο. Στις 8 Μαρτίου άφησε ένα σημείωμα σε έναν πίνακα ανακοινώσεων του πανεπιστημίου  που έλεγε:

“Το όνομά μου είναι Zhang Mengqian, είμαι φοιτήτρια και νομίζω ότι είμαι ελκυστική, αλλά περίεργος δεν μπορώ να βρω έναν φίλο. 


Ωστόσο πιστεύω στο πεπρωμένο. Εάν κι εσύ πιστεύεις, σε παρακαλώ να έρθεις έξω από την φοιτητική εστία και να με φωνάζεις με το όνομα μου μεταξύ 12:30 και 12:50 στις 11 Μαρτίου. Εγώ θα σε παρατηρήσω κρυφά μέσα από το κτήριο και εάν είσαι ο τύπος μου, θα έρθω κάτω για να σε συναντήσω.”

Δυστυχώς όμως για την Zhang Mengqian, το πανεπιστήμιο έχει αναλογία ανδρών και γυναικών φοιτητών 25:1, με αποτέλεσμα να την περιμένει μια παράξενη έκπληξη στις 11 Μαρτίου.

 


Πηγή...

http://www.roufianos.com/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου