'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Παγωμένη η νέα γενιά στην κρίση....

Από τη Θεσσαλονίκη και την οργάνωση "ΝΕΟΙ" , μία ακόμη έρευνα που περιγράφει την κρίση και πως επιδρά στους νέους ανθρώπους, που τώρα ξεκινούν να στήσουν τη ζωή τους, να εργαστούν και να αποκτήσουν δική τους στέγη. Κι όλα αυτά με τα περιθώρια επαγγελματικής αποκατάστασης να στενεύουν.

Ήταν αναπόφευκτο και εν πολλοίς αναμενόμενο, ότι η οικονομική κρίση της χώρας, θα έπληττε περισσότερο δύο κοινωνικές ομάδες. Τους απόμαχους της εργασίας, που εξαρτούν τη ζωή τους από τη σύνταξη κάποιου ταμείου που παραπαίει και κόβει δαπάνες και τους νέους, που έχοντας ή όχι ολοκληρώσει σπουδές, μπαίνουν στην αγορά εργασίας ή τουλάχιστον -όπως δείχνουν τα πράγματα- προσπαθούν.
Το αντικείμενο της έρευνας που πραγματοποίησε η οργάνωση ΝΕΟΙ (Νέοι Οργανωμένοι Ευρωπαίοι Ικανοί) είναι φυσικά πως βιώνουν την κρίση οι συνομήλικοί τους, τι επίδραση έχει στη ζωή και τις σχέσεις τους με την οικογένεια και τους φίλους, τις διακοπές, την έξοδο.
Και η επίδραση είναι μεγάλη και μετρήσιμη πλέον, καθώς είναι το πλέον ευάισθητο κοινωνικό σώμα, χωρίς εργασιακή εμπειρία, μικρό εισόδημα από την οικογένεια και σχεδόν όλοι, χωρίς δική τους στέγη. Οι αριθμοί μιλούν:
Σε ποσοστό 33,1% οι νέοι πιστεύουν πως έχουν επηρεαστεί από την οικονομική κρίση στην Ελλάδα και έχουν αλλάξει αρκετά τον τρόπο διάθεσης των χρημάτων τους. Σχεδόν το 30% από όσους συμμετείχαν δηλώνουν ότι έχει μειωθεί σημαντικά το χαρτζιλίκι ή ο μισθός τους. Αυτό έχει ως φυσικό επακόλουθο να μειώνονται και οι έξοδοί τους κατά 24%.
Στην έρευνα συμμετείχαν 1.570 νέοι και νέες ηλικίας 22 - 30 ετών, εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα και με εισόδημα από 600 - 1.200 ευρώ, από το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης.
Με βάση την έρευνα, οι νέοι πλέον αρκούνται σε ένα ή δύο ποτά στις εξόδους τους και σε ποσοστό 26%,δήλωσαν ότι σε μεγάλο βαθμό ελάττωσαν τον προϋπολογισμό για ψυχαγωγία.
Την ίδια εικόνα παρατηρούμε και τις αγορές. Το 62% των νέων δήλωσαν ότι διαθέτουν πλέον λιγότερα χρήματα για τις προσωπικές τους αγορές ενώ σε ποσοστό 52% επηρεάστηκαν και οι καλοκαιρινές διακοπές.
Οι νέοι έχουν αρχίσει να ιεραρχούν τις άμεσες ανάγκες τους ανάλογα με το εισόδημά τους και να διαθέτουν τα χρήματά τους σύμφωνα με αυτές καθώς και να αποταμιεύουν ένα ποσό σε ποσοστό 53,5%.
Σύμφωνα με την έρευνα η κρίση έχει επηρεάσει τους ακόλουθους τομείς:

    - Χαρτζιλίκι: 16%

    - Μισθός: 22%

    - Εύρεση εργασίας: 54%

    - Διατήρηση υπάρχουσας εργασίας: 28%

    - Ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης: 17%

    - Υπάρχοντες οικονομικοί πόροι: 17%


Ο τομέας της εργασίας

Πλέον απαισιόδοξοι εμφανίζονται οι νέοι και σε ότι αφορά στην εξεύρεση εργασίας, όπως είχε αναδείξει και η έρευνα του News247 τον Ιούνιο. Σύμφωνα με το 87% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ο τομέας ευρέσεως εργασίας σήμερα σε σχέση με δέκα χρόνια πριν στην Ελλάδα είναι αυτός που έχει πληγεί πιο πολύ δηλώνει το 87%.
Επίσης πιστεύουν ότι οι νέοι που εργάζονται σε άλλες χώρες του εξωτερικού είναι σε πιο προνομιούχα θέση σε σχέση με τους νέους της Ελλάδας, (46%), ενώ ένα μεγάλο ποσοστό, 38%, θεωρεί ότι η κατάσταση στην αγορά εύρεσης εργασίας για τους νέους είναι το ίδιο με άλλες χώρες.
ΠΗΓΗ:   http://news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου