'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Αιμιλία Πούκα !!! [Μέρος 2]

- Ποιο ανδρικό παράπτωμα δεν θα συγχωρούσες ποτέ;
- Την απιστία.

- Θα παρατούσες την καριέρα σου για να κάνεις οικογένεια;
- Φυσικά και ναι. Αρκεί να μπορούσε να προσφέρει στα παιδιά μας και σε εμένα.

- Τι είναι σημαντικότερο σε μια σχέση; Η συντροφικότητα ή το παθιασμένο σεξ;
- Παθιασμένο σεξ .

- Τι είναι αυτό που δεν θα έκανες ποτέ προκειμένου να πετύχεις τον στόχο σου;
- Να προδώσω ένα αγαπημένο μου πρόσωπο.

- Κάνεις σκληρή δίαιτα για αυτό το κορμί ή είσαι από αυτές που ισχυρίζονται ότι είναι τόσο τυχερές που έχουν έναν λαμπρό μεταβολισμό και τρώνε τα πάντα;
- Είμαι τόσο τυχερή που τρώω τα πάντα.

- Έρωτας ή λογική;
- Λογική.

- Νιώθεις άβολα όταν σε “γδύνουν” με τα μάτια;
- Μερικές φορές ναι.

- Ανακαλύπτεις ότι μοιράζεσαι -χωρίς να το θέλεις φυσικά- τον ίδιο γκόμενο με την κολλητή σου. Τι κάνεις;
- Τον χαρίζω στην κολλητή μου.Δεν μου κάνει κανένας από τους δυο.




Διαβάστε το πρώτο μέρος της συνέντευξης

Η φωτογράφιση έγινε στο ξενοδοχείο Ανδρομέδα στην Θεσσαλονίκη.

Δείτε το πρώτο μέρος της φωτογράφισης

http://maior.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου