'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Η Όλγα Φαρμάκη σου βάζει διαγώνισμα: Πως να πλησιάσεις μια γυναίκα!!!

Δεν είναι όλοι οι άντρες ίδιοι, αλλά οι περισσότεροι, όταν πλησιάζουμε μια γυναίκα, τα ίδια λάθη κάνουμε.

Σενάριο 1:

Όλο το βράδυ σε κοιτά και σου χαμογελά. Λίγο πριν φύγεις από το κλαμπ, σε πλησιάζει τη στιγμή που φοράς το παλτό σου. Σκύβει και σου λέει στο αφτί: «Αυτό που φοράς είναι υπέροχο – αλλά θα ήταν πιο ωραίο πεταμένο στο κρεβάτι μου».
Όλγα: «Ήδη έχεις κερδίσει πόντους γιατί ξεκίνησες με σωστή τακτική. Εννοείται ότι η επαφή με τα μάτια και το χαμόγελο είναι απαραίτητο πρώτο βήμα σε κάθε απόπειρα να προσεγγίσεις όχι μόνο εμένα, αλλά και οποιαδήποτε γυναίκα. Αλλά, για στάσου, βρήκες το θάρρος και ήρθες μέχρι το αφτί μου για να πεις κάτι τόσο ευθύ; Πλάκα κάνεις; Χαλάρωσε, δεν γίνεται με τη μία να μιλάς για ρούχα πεταμένα στο πάτωμα. Κάνε πρώτα το ρούχο να βρεθεί στο δωμάτιό σου και μετά βλέπουμε. Δίνω μπόνους πάντως στο θράσος του. Λίγο.
Βαθμός: F(ail)

Σενάριο 2:

Κάθεσαι στο μπαρ και έχεις καταλάβει ότι σε κοιτάει ο τύπος απέναντι. Ξαφνικά όμως ο κολλητός του έρχεται δίπλα και σου λέει: «Ο κολλητός μου έχει πάθει πλάκα μαζί σου τόση ώρα, αλλά φοβάται να έρθει να σ’ το πει. Έλα στην παρέα μας για ένα ποτό».
Όλγα: «Δέχομαι πολλά ελαφρυντικά σε αυτό το σενάριο. Μπορεί το αγόρι να ντρέπεται, αλλά και πάλι είναι κρίμα να στέλνει το φίλο του, γιατί έτσι ρισκάρει και μπορεί να καταλήξω να πίνω το ποτό μόνο μαζί του. Πάντως, εντάξει, σε τέτοιες περιπτώσεις αφήνει η γυναίκα λίγο περιθώριο στον τύπο γιατί –πού ξέρεις;- όταν ξεπεράσει τις ντροπές να είναι καλή περίπτωση. Μόνο μη μου πει «Έλα να βγάλουμε μια φωτογραφία με το φίλο μου». Τότε το φλερτ απέτυχε.
Βαθμός: C+ (Pass με προϋποθέσεις)

Σενάριο 3:

Έρχεται και με τρόπο αφήνει ένα χαρτάκι ή την business card του κάτω από τα χέρια σου και φεύγει. Παλιό και κλασικό. Πετυχαίνει ακόμη;
Όλγα: «Έτσι ξερά, χωρίς ένα γεια, χωρίς έστω να γράφει επάνω κάτι έξυπνο; Αυτός κόβεται πριν καλά καλά ξεκινήσει η εξέταση. Στην τελική, χίλιες φορές να έρθει και να μου πει τη μεγαλύτερη χαζομάρα παρά τίποτα και να έχει από πάνω την απαίτηση από εμένα να τον πάρω και τηλέφωνο. Όχι, ο τύπος θα μείνει στην ίδια τάξη».

Βαθμός: F(ail)

Από το yupi.gr
http://www.dailyfucks.gr/?p=3560

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου