'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Ποιον εφοπλιστή ερωτεύτηκε η Νομικού;;;!!

Αγαπημένη μου Δήμητρα,
Οι έρωτες της showbiz με έχουν συγκλονίσει! Οι δεσμοί που λες χρυσή μου των σταρ είναι κάτι σαν το φαστ φούντ και εγώ δεν προλαβαίνω να σου γράφω για τους νέους έρωτες που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια!

Μα γιατί τέτοιος πρόλογος; Γιατί έχω σπαρταριστά νέα για τη Δούκισσα Νομικού. Αν νομίζεις ότι μετά το χωρισμό της με τον Νίνο το κορίτσι τα έβαψε μαύρα τότε κάνεις μεγάλο λάθος Δημητρούλα μου! Όπως διαβάζω στην Espresso βρήκε τον έρωτα στο πρόσωπο εφοπλιστή , γόνου γνωστής οικογένειας! Τι νομίζεις θα είχε ότι και ότι;
Σύμφωνα λοιπόν με τις πληροφορίες η Δούκισσα Νομικού και ο Νικόλας Μαρτίνος ήρθαν κοντά από "προξενιό" κοινής φίλης και όπως είναι λογικό το πρώτο ραντεβού ήρθε σε χρόνο dt!


Και επειδή έσπασα το κεφάλι μου πώς και δεν έχω πετύχει πουθενά τη Δούκισσα Νομικού τελευταία, η αλήθεια είναι ότι τα παιδιά δεν βγαίνουν και πολύ έξω αφού δε θέλουν να τραβήξουν τα βλέμματα και προτιμούν να την αράζουν στο σπίτι του στο Καβούρι παρακαλώ (εμ αυτό θα πει εφοπλιστής καλή μου τι γουρλώνεις το μάτι).

Εμ δεν της κακόπεσε καθόλου της Δούκισσας που λες που βρήκε τέτοιο παλικάρι που όχι μόνο το ...φυσάει αλλά φυσάει και γενικά! Άντε μπράβο στα παιδιά , φτου φτου σκόρδα!


Πάντως μετά την Νταΐάννα Ιγροπούλου, η Δούκισσα Νομικού , σημαίνει ότι το αγαπημένο του άσμα είναι: "Από δίμετρο σε δίμετρο μοντέλο θα πετάω"!

Υ.Γ. Πολύ το χάρηκα χρυσή μου για το κορίτσι, γιατί μετά το Νίνο νόμιζα ότι είχε πέσει σε κατάθλιψη , αφού δεν είχε πάρει τίποτα αυτάκι μου! Αλλά τώρα ησύχασα γιατί ξέρω ότι είναι σε καλά χέρια...





womenonly.gr
sarotiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου