'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Τι ονειρεύεται να ακούσει ο άντρας από μια γυναίκα!!!!

Tι ονειρεύεται να ακούσει ένας άνδρας από τις γυναίκες..και δεν πρόκειται να ακούσει ποτέ!

1) Αγάπη μου είσαι σίγουρος ότι ήπιες αρκετά; Μήπως πρέπει να πιείς μία μπύρα ακόμη;

2) Αποφάσισα ότι δεν θα φοράω πλέον ρούχα μέσα στο σπίτι.

3) Πάω μιά στιγμή να φτιάξω τη πόρτα που χάλασε.

4) Μα καλά, δεν σε περιμένουν οι φίλοι σου να πάτε για μπύρες και κανένα γκομενάκι; Τί κάθεσαι εδώ;

5) Το ξέρω ότι είναι κάπως σφιχτά τα οπίσθιά μου, αλλά δεν το δοκιμάζουμε άλλη μιά φορά;

6) Είσαι τόσο σέξυ όταν είσαι πιωμένος!

7) Ε, σιγά, και του χρόνου θα έχω γενέθλια, φυσικά και να πάς σήμερα γήπεδο με τα παιδιά.. Το ρωτάς;

Αχ, βαριέμαι, δεν έχω και τίποτα να κάνω, ας σου πάρω μία πιπ@.

9) Αφού αγάπη μου εγώ κερδίζω αρκετά χρήματα, σταμάτα να δουλεύεις!

10) Αχ, μωρό μου, αυτό πρέπει να το δείς, μόλις βγήκε η νοστιμούλα κόρη του γείτονα στο μπαλκόνι, και δεν φοράει σχεδόν τίποτα! Δεν είναι πολύ πρόστυχη;

11) Όχι, όχι, θα το πάω απλά στο συνεργείο, γιατί θέλει λάδια.

12) Λοιπόν, λέω σήμερα να νοικιάσουμε μιά τσόντα, να πάρουμε και ένα κασόνι μπύρες και να φωνάξω και την κολλητή μου που χαλβαδιάζεις τόσο καιρό, να κάνουμε στο σπίτι ένα τρίο.

13) Άσε τώρα τον Άγιο Βαλεντίνο και πάρε μου αμά θές για δώρο ένα διαρκείας για την ομάδα σου.

14) Αγάπη μου ξεκίνησα γιόγκα για να τα καταφέρω να βάζω σωστά τα πόδια μου πίσω από το κεφάλι!

via : Gamato Forum


ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://rc-cafe.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου