'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

Βάγια Σεραφείμ για πρωθυπουργός της Ελλάδας!!!!!!!!!

H Βάγια είναι φοιτήτρια στο Πολιτικό Τμήμα της Νομικής στη Θεσσαλονίκη και μια παρουσία που, άμα την εμφανίσει, κολάζει τον αντρικό πληθυσμό της πόλης. Πού να τη δείτε τώρα που σφίγγουν οι ζέστες σε καμιά παραλία! Το κορίτσι λοιπόν αυτό, το οποίο έχει βλέψεις να γίνει πολιτικός στην Ελλάδα και γιατί όχι πρωθυπουργός μια μέρα, παραχώρησε συνέντευξη στο yupi. Για δαβάστε...

Για πες μας λίγα λόγια για το έργο…
Είμαι από τη Δράμα, αλλά τα δύο τελευταία χρόνια μένω Θεσσαλονίκη γιατί φοιτώ στο Αριστοτέλειο, στο Πολιτικό Τμήμα της Νομικής. Παράλληλα, παρακολουθώ και μαθήματα υποκριτικής σε μια σχολή θεάτρου. Αν μπορέσω κάποια στιγμή ν’ ασχοληθώ με την ηθοποιία, θα είναι σίγουρα από τα πιο τρελά μου όνειρα.

Τι είπαν γνωστοί και φίλοι για τη φωτογράφιση;

Τους το φυλάω για έκπληξη και, πέρα από κάποιους πολύ στενούς φίλους, δεν το ξέρει κανείς. Αυτοί που το ξέρουν το θεώρησαν αναμενόμενο με την τρέλα που έχω για τη φωτογραφία. Ψοφάω να στήνομαι στο φακό!. Γενικά άκουσα καλά λόγια για την απόφαση να φωτογραφηθώ, να δω τώρα τι θα ακούσω και όταν δημοσιευτεί.

Τι πρέπει να κάνει κάποιος για να σε προσεγγίσει;

Το παιχνίδι του φλερτ είναι πολύ σημαντικό για μένα. Θέλω να είναι έξυπνο και επίμονο χωρίς να αγγίζει τα όρια του ενοχλητικού. Θέλω αυτός που είναι απέναντί μου και ιδρώνει να...
με γνωρίσει να μου το δείξει με άμεσο, αλλά και πρωτότυπο τρόπο.

Θυμάσαι κάποια έξυπνη ατάκα που σου έχουν πει;

Θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα. Περνούσα έξω από μια οικοδομή και ήταν τρεις εργάτες που προφανώς έκαναν διάλειμμα εκείνη την ώρα. Την ώρα που περνάω λέει ο ένας «σηκωθείτε, αγόρια, περνάει τσολιάς και τι τσολιάς!». Έκλαιγα από τα γέλια.

Έχεις χαστουκίσει ποτέ άντρα;

Έχω χαστουκίσει… Με είχε βγάλει εκτός εαυτού.
Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρείς σε έναν άντρα;
Αρχικά, την εμφάνισή του. Αν είναι ωραίος και στις προδιαγραφές μου, προχωράω στα δάχτυλά του. Μ’ αρέσουν τα όμορφα και μακριά δάχτυλα. Να περιποιείστε πάντα τα άκρα σας, αγόρια!

Σε χαίρεται κανείς αυτή την εποχή;

Μοναχούλα θα απολαύσω το φετινό καλοκαιράκι… Περνώ και μόνη μου καλά!

Θα πήγαινες ποτέ με τον καλύτερο φίλο κάποιου πρώην σου για να τον εκδικηθείς;

Έχω πάει. Αλλά όχι για να τον εκδικηθώ, αλλά επειδή μου άρεσε ο φίλος του. Άλλωστε, εγώ θα έπρεπε να σκεφτώ ότι πάω με το φίλο του; Ή μήπως αυτός θα έπρεπε να σκεφτεί πριν πάει με την κοπέλα του καλύτερού του φίλου;

Φοβερή δικαιολογία! Έχεις κερατώσει;

Όχι, αν είμαι με κάποιον που με καλύπτει συναισθηματικά, ερωτικά και με γεμίζει με το να είμαι μαζί του, γιατί να τον κερατώσω; Όλες μου οι σχέσεις είχαν διάρκεια και ήταν μακροχρόνιες, αν σου λέει κάτι αυτό! Δεν ξενοκοιτάω, θα κεράτωνα μόνο στην περίπτωση που μάθαινα ότι μου την έχει κάνει και εκείνος. Οφθαλμόν αντί οφθαλμού δεν λένε;

Τελικά οι γυναίκες είναι πουτάνες ή όχι;
Τι λόγια είναι αυτά, δεν ντρέπεσαι; Πέρα από την πλάκα, φυσικά και όχι. Σε καμία γυναίκα δεν ταιριάζει αυτός ο χαρακτηρισμός. Η καθεμιά έχει τη δική της μοναδική προσωπικότητα, συνεπώς και τις δικές της επιλογές. Μήπως εσάς τους άντρες σας αρέσει να βλέπετε μια γυναίκα με αυτόν το ρόλο; Ε, αγόρια;

Είναι αποδεκτό το one night stand για μια γυναίκα;

Εγώ θα μιλήσω για μένα. Ως Βάγια προτιμώ να έχω κάτι σταθερό για να λειτουργώ πιο άνετα και ελεύθερα στον έρωτα. Όταν είμαι σε σχέση, μ' αρέσει να είμαι εκδηλωτική και να δοκιμάζω καινούργια πράγματα. Με το σύντροφό μου πάντα! Αλλά, αν ήμουν ελεύθερη, ίσως και να έκανα one night stand με κάποιον που θα με γοήτευε επικίνδυνα. Πολύ επικίνδυνα, όμως!

Υπάρχει κάτι που σε έχει ξενερώσει στο σεξ, αλλά δεν το έχεις πει στο σύντροφό σου;

Ευτυχώς δεν μου έχει τύχει κάτι μέχρι στιγμής. Αλλά, γενικά, τα λέω ευθέως, έξω από τα δόντια. Δεν θα κωλώσω.

Αγαπημένη στάση ευχαρίστησης;

Γιατί μου το κάνεις αυτό;

Γιατί πρέπει.

Δεν σου λέω όσο και να επιμένεις! Δεν είναι καλό να γνωρίζεις πολλά… Απλώς φαντάσου!

Τα είχες ποτέ με γκόμενο που δεν του έκανε κούκου;

Όχι, σίγουρα είναι μειονέκτημα, αλλά δίπλα μου όλα ανασταίνονται!

Αγαπάτε περισσότερο το στοματικό από το πρωκτικό; Δεν ξέρω από αυτά, γι’ αυτό ρωτάω…

Τι με ρωτάς, παιδί μου; Δεν ξέρω, η καθεμία με τις επιλογές της!

Σε ποιο δημόσιο χώρο θα ήθελες πολύ να κάνεις σεξ, αλλά δεν το έχεις δοκιμάσει;

Οπουδήποτε, αρκεί να το ήθελε και ο σύντροφός μου.

Θα έπαιζες σε τσόντα άμα σου έδιναν πολλά λεφτά;

Φυσικά και όχι! Όσα και να μου προσέφεραν, άλλο φωτογράφιση και άλλο πρωταγωνιστής σε τσόντα! Υπάρχει μια διαφορά, δεν νομίζεις;

Πηγή: http://www.enimerwsi.com
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ:   http://rokakias.blogspot.com

1 σχόλιο: