'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Τα γράμματα στον Άγιο Βασίλη: Τα παιδιά άλλαξαν!!!!!!

Φέτος τα Χριστούγεννα τα παιδιά μεγάλωσαν απότομα. Στέλνουν γράμματα στη λογική του μνημονίου με παραλήπτη τον Άγιο Βασίλη. Κάνουν ευχές και του ζητούν ίσως - για πρώτη φορά - να βγάλει από το σάκο του δώρα και για τους μεγάλους.

Ζητούν το αυτονόητο. Δουλειά για τους γονείς τους, αφού η ανεργία που έπληξε χιλιάδες νοικοκυριά δεν άφησε ανέπαφες ούτε τις παιδικές ψυχές. Ο Μιχαήλ - Άγγελος από τους Αμπελοκήπους αναφέρει στο γράμμα του: «Ξέρω τι θέλω για δώρο - φέτος, μία δουλειά για τη μαμά μου και λίγα χρήματα για να ζούμε αξιοπρεπώς!», ενώ ο οκτάχρονος Βλάσσης γράφει: «Μπορείς να βρεις στη μαμά μου μία δουλειά για να πληρώνει το ενοίκιο;».


Καταστηματάρχες, που έβαλαν λουκέτο, ιδιωτικοί υπάλληλοι και συμβασιούχοι, οι οποίοι έμειναν χωρίς δουλειά, καλούνται να εξηγήσουν στα παιδιά τι αλλάζει στην καθημερινότητά τους την εποχή του Δ.Ν.Τ.. Αγωνιούν όμως - μέσα σε αυτή την κατάσταση - και για το πως να τους εξηγήσουν το τι πραγματικά συμβαίνει αλλά και πως να μην τραυματίσουν την αισιοδοξία και την αθωότητα των παιδιών τους. Πώς να κρυφτούν, όμως, από εκείνα που τους βλέπουν διαρκώς προβληματισμένους, να σημειώνουν νούμερα σε ένα τεφτέρι;


Όπως λέει η επτάχρονη Μαρία, «ακούω κάθε μέρα ότι δεν υπάρχουν χρήματα. Ο κόσμος πεινάει και υποφέρει», ενώ η εννιάχρονη Ερατώ προσθέτει: «Οι γονείς μου δεν έχουν δουλειά και ξέρω ότι δεν μπορούν να μου προσφέρουν όσα θα ’θελα. Γι’ αυτό δεν τους ζητάω πολλά πράγματα».


Όμως, όπως φαίνεται από τα γράμματά τους που δημοσιεύονται σε ειδικό αφιέρωμα της εφημερίδας VETO, όποια δώρα και να βρουν κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο τα παιδιά έχουν ήδη χάσει τη ξεγνοιασιά τους.


«Καταλαβαίνουμε ότι ίσως δεν είμαστε οι μόνοι που περνάμε δύσκολα, αλλά είμαστε παιδιά και δεν μπορούμε να βοηθήσουμε τον πατέρα μας» λέει η εντεκάχρονη Δήμητρα, τη στιγμή που η εννιάχρονη Ιωάννα ολοκληρώνει το γράμμα της με τα εξής λόγια: «Εύχομαι να βγάλω αρκετά λεφτά από τα κάλαντα και να βοηθήσω την οικογένειά μου».



Όταν ο Άγιος Βασίλης «μεταμορφώνεται» σε... Ο.Α.Ε.Δ.

Μαρία
7 ετών, Πατήσια


Γεια σου, Αϊ Βασίλη μου. Σκέφτομαι φέτος εάν θα έρθεις. Ακούω κάθε μερα ότι δεν υπάρχουν χρήματα. Ο κόσμος πεινάει και υποφέρει. Αν λοιπόν έρθεις, θέλω να μου φέρεις μερικά αυτοκόλλητα της Patty και το γκλιτεράιζερ της Barbie. Τέλος, θέλω να σου ζητήσω μια χάρη για τους γονείς μου. Θέλω η μαμά να γυρίσει στη δουλειά της στο ΚΕΠΥΟ και ο μπαμπάς να έχει πάντα δουλειά.


Με αγάπη, Μαρία Κ.


-
Η κυρία Φωτεινή Τ. μητέρα της Μαρίας, τα τελευταία τέσσερα χρόνια ήταν συμβασιούχος στο υπουργείο Οικονομικών. Έχει δύο παιδιά, την επτάχρονη Μαρία και την πεντάχρονη Έφη.

Μιχαήλ - Άγγελος
13 ετών, Αμπελόκηποι

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,


Σου γράφω αυτό το γράμμα όχι για να σου ζητήσω ένα μεγαλόπρεπο δώρο όπως τα πλουσιόπαιδα των όλο λόγια πολιτικών, αλλά για να σου εκφράσω τα προβλήματα και τις ανησυχίες μου για την οικονομία και τα προβλήματα

των παιδιών τα φετινά Χριστούγεννα!

Άγιε μου, έχω μία απορία. Γιατί να μην μπορώ σ’ αυτή τη χώρα που ζούμε και με αυτόν τον… πρωθυπουργό που έχουμε να πάρω ένα αξιοπρεπές δώρο όπως τις παλιές εποχές; Θα σου πω εγώ γιατί. Γιατί έτσι όπως έχουμε καταντήσει, ούτε... να φορέσουμε δεν θα έχουμε σε λίγο καιρό. Αλλά εγώ ξέρω τι θέλω για δώρο φέτος, μία δουλειά για τη μαμά μου και λίγα χρήματα για να ζούμε αξιοπρεπώς!


Ναι, αυτό!


Ευχαριστώ!


Α, και, άγιέ μου, σου εύχομαι να μην είσαι και εσύ άστεγος σαν τους περισσότερους Έλληνες,


Ευχαριστώ πολύ, Μιχαήλ-Αγγελος


Βλάσσης
8 ετών, Κορωπί

Αγαπημένε μου Αϊ Βασίλη, χαίρομαι που μου φέρνεις δώρα, όμως πρέπει να φέρνεις και στους μεγάλους. Μπορείς να βρεις στη μαμά μου μία δουλειά για να πληρώνει το ενοίκιο;


Με αγάπη, Βλάσσης


Εύα
11 ετών, Αιγάλεω

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη


Με λένε Εύα Π. Φέτος τα Χριστούγεννα δεν θέλω να σου ζητήσω να μου φέρεις για δώρο κάποια κούκλα ή κάποιο άλλο παιχνίδι, αλλά κάτι διαφορετικό. Θέλω να δώσεις υγεία, χαρά, ευτυχία και ελπίδα σε όλο τον κόσμο. Επίσης στις δύσκολες ημέρες που διανύουμε, βλέποντας και ακούγοντας καθημερινά για την αγωνία του κόσμου για το αύριο, θέλω να δώσεις ελπίδα και να κάνεις αυτούς που έχασαν τις δουλειές τους να τις ξαναβρούν. Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι καλύτερη, με ανθρώπους χαρούμενους, υγιείς και δημιουργικούς.


Με αγάπη, Εύα


- Η κυρία Έμμυ Σ., μητέρα της Εύας, τα τελευταία τέσσερα χρόνια ήταν συμβασιούχος στο υπουργείο Οικονομικών. Έχει δύο παιδιά, την 11χρονη Εύα και το 14χρονο Αθανάσιο.

Άλλα συγκλονιστικά γράμματα παιδιών μπορείτε να διαβάσετε στο ειδικό αφιέρωμα της εφημερίδας VETO



… Και η απάντηση από την Καισαρεία

Χριστουγεννιάτικα γράμματα με αποστολέα τον Αϊ Βασίλη και παραλήπτη το γιο, την κόρη ή το βαφτιστήρι σας, φτάνουν στο κατώφλι του σπιτιού απλώς με ένα κλικ!

Μία πρωτότυπη υπηρεσία προσφέρει εν μέσω οικονομικής κρίσης ο ιστότοπος
www.letterfromsantaclaus.gr, υποστηρίζοντας πως η πλειοψηφία των ενηλίκων επιθυμεί να κρατήσει ζωντανή την πίστη των παιδιών στο γενειόφορο άγιο.

Όπως εξηγεί ο εμπνευστής του, Κώστας Μπισκίνης, οι Έλληνες γονείς έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν γράμματα, τα οποία είναι προσωποποιημένα και κάνουν τους λιλιπούτειους παραλήπτες να νιώσουν περήφανοι καθότι τους θυμήθηκε ο αξιαγάπητος άγιος.


«...Σκέφθηκα να δημιουργήσω μία ιστοσελίδα με διάφορα προσχέδια γραμμάτων στα οποία προστίθενται συγκεκριμένες πληροφορίες ανάλογα με το κάθε παιδί», λέει στο VΕΤΟ, ο κ. Μπισκίνης.


Όσο για το κόστος, δεν είναι αποτρεπτικό, καθώς εάν το γράμμα αποσταλεί μέσω ταχυδρομείου κοστίζει 8,5 ευρώ, ενώ φθάνει τα 14 ευρώ εάν προτιμήσετε τον κούριερ.



zougla.gr
madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου