'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Η έμπνευση της κόκας!!!!!

Όσο πιο πολύ το σταρ σύστεμ προωθεί ατάλαντους διάττοντες αστέρες περιορισμένης διάρκειας, τόσο το μάρκετινγκ εργάζεται για να συγκεντρώσει πάνω τους την προσοχή. Παράδειγμα η Gaga και οι δηλώσεις για χρήση ναρκωτικών.

Η 24χρονη εκκεντρική τραγουδίστρια σε συνέντευξή της στο περιοδικό Q δήλωσε με κάθε ειλικρίνεια "Η χρήση ναρκωτικών ουσιών με έκανε να καταλάβω το στυλ μου και τη μουσική που ήθελα να κάνω και έτσι εμπνεύστηκα. Κάποιοι άνθρωποι βρίσκουν την έμπνευση τους σε σκοτεινούς χώρους. Μάλλον είμαι μία από αυτούς".
Η Στέφανι Τζεμανότα, είναι το πραγματικό όνομα της Gaga, επισήμανε "Αυτό που με έκανε πάντοτε διαφορετική είναι το γεγονός πως..., αν και ήμουν υπό την επήρεια ναρκωτικών, έγραφα και μουσική. Δεν έπαιρνα απλώς ναρκωτικά. Οι άλλοι που λένε ότι παίρνουν ναρκωτικά απλά για να δημιουργήσουν, αυτοί είναι ηλίθιοι. Δεν είμαι καμία του πεζοδρομίου που σνιφάρει για να κάνει έρωτα κάθε βραδύ".
Η νεαρή τραγουδίστρια δήλωσε ότι δεν μπορεί να καταλάβει τη συμπεριφορά της μητέρας της όταν βρίσκεται πάνω στη σκηνή και τραγούδα.
"Η μητέρα μου ανησυχούσε, εγώ απλά έπαιρνα ναρκωτικά για αυτό ήμουν έτσι. Ποτέ, όμως, δεν έφτασα στο σημείο της υπερβολικής χρήσης Έβγαινα στη σκηνή με λεοπάρ κορμάκια και μιλούσα δημοσίως για στοματικό έρωτα!!!".
Όλες αυτές οι δηλώσεις μόνο υπερβολικό άτομο δεν θυμίζουν…


Πηγή
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ:      http://alepounews.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου