'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Το τέλος των internet cafe......

Γράφει ο Μάνος.


Ας υποθέσουμε ότι έχω ένα μικρό internet cafe σε μια γωνιά της Ελλάδας. Ο τζίρος μου έχει πέσει πολύ αλλά καταφέρνω κουτσά στραβά να βγάλω τα προς το ζην. Ας υποθέσουμε ότι σιχαίνομαι τον τζόγο αλλά ξέρω καλά πως ο κλάδος μου χωρίζεται σε αυτούς που θέλουν να έχουν τα μαγαζιά τους όπως είναι και σε αυτούς που περιμένουν την ευκαιρία να τα κάνουν φρουτάδικα.

Εχω πληρώσει τους υπολογιστές μου. Έχω πληρώσει τα προγράμματα που έχω και τα τέλη για τα παιχνίδια. Τώρα προσπαθώ να καταλάβω τι σημαίνει πιστοποιημένο ψυχαγωγικό παιχνίδι το 2010. Μας λένε στο νομοσχέδιο ότι πρέπει να έχω πιστοποιημένα παιχνίδια, να πληρώσω γι' αυτά και να ελέγχομαι από...

κεντρικό σύστημα. Μας λένε ότι θα επιβάλλουν ανώτατο αριθμό υπολογιστών ανά περιοχή! Τι ακριβώς να πιστοποιήσω? Τα παιχνίδια στο facebook και τα flash games που βγαίνουν κάθε μέρα? Ο κάθε υπολογιστής που είναι συνδεδεμένος στο web μπορεί να γίνει παιχνιδομηχανή και αυτό το ξέρουν όλοι.

Αντιμετωπίζουν από την αρχή όλα τα internet cafe σαν κέντρα τζόγου βάζοντας ανώτατο αριθμό υπολογιστών. Δεν θέλω να κάνω το μαγαζί μου φρουτάδικο. Είναι άλλη δουλειά. Άλλο να έχεις 30 μηχανήματα που κάθεται κάποιος να παίξει Lineage ή να δει τα mail του και άλλο να έχεις μαγαζί με 30 φρουτάκια. Επιλογή όμως δεν θα έχει κανένας μας με αυτές τις προτάσεις. Υποχρεωτικά τα περισσότερα internet cafe θα βάλουν τυχερα παιχνίδια για να επιβιώσουν. Αν βεβαία δεν μπουν όλα τα φρουτάκια στα πρακτορεία προπό. Το 2002 πολλά μαγαζιά κλείσανε γιατί τους πήρε η μπάλα μαζί με τους κουλοχέρηδες. Τώρα πάει να γίνει μια από τα ίδια. Από το 2002 μέχρι το 2010 η τεχνολογία πήγε ένα έτος φωτός μπροστά όμως η ιδέες στην Ελλάδα έμειναν στο 1990.

Ας καταλάβουν ότι για άλλη μια φορά μας καταδικάζουν. Βάζουν παιχνίδια και τζόγο στο ίδιο τσουβάλι και αυτό που θα κερδίσει θα είναι ο τζόγος. Ζούμε στη δεκαετία του facebook και των blog και αυτοί μιλάνε για pac-man και ραλλάκια. Αμιγώς ψυχαγωγικά internet cafe δεν θα μπορέσουν να επιβιώσουν με αυτές τις πρακτικές και μόνο τα φρουτάδικα θα μείνουν. Η ασχετοσύνη τους θα τινάξει στον αέρα άλλον έναν κλάδο.


ΠΗΓΗ:   http://epirus-ellas.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου