«Sex Shop Secrets η κρίση της αγοράς είναι για τους άλλους και όχι για τους πελάτες που...
θέλουν να ξεχωρίζουν στον έρωτα...!
Ήρθαν οι καινούργιοι υπερμεγεθυντές πέους... γιατί το μεγαλύτερο είναι και το καλύτερο. Διεγερτικές σταγόνες να της έρθει η όρεξη για πολύ sex. Αντρικά ομοιώματα δερμάτινης σιλικόνης, καλύτερα και από τα αληθινά, γυναικεία ομοιώματα που θα σας κάνουν να μπερδευτείτε.
Διεγερτικά αρώματα με φερορμόνες να τους ή να τις τραβάτε από τη μύτη, δονητές με ζώνη γι αυτούς που θέλουν να δώσουν... κι άλλο! Τηλέφωνο παραγγελιών 6971... κ.λπ.»! Η αγγελία δημοσιεύτηκε σε εφημερίδες της Πάτρας και όπως είναι φυσικό έχει προκαλέσει σάλο!
Πώς, όμως, προέκυψε η σχέση της μικρής αγγελίας με την κρίση και το σεξ; Έρευνα της Εταιρείας Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας έδειξε μείωση κατά 62% στον αριθμό των Ελλήνων που κάνουν σεξ δύο φορές την εβδομάδα και η οποία καταγράφεται τα τελευταία δύο χρόνια.
Ενώ σε ανάλογη έρευνα του 2006 το 29% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι έκαναν σεξ δύο φορές την εβδομάδα, το αντίστοιχο ποσοστό μειώθηκε σε 18% το 2007 και σε μόλις 11% το 2008. Όπως προέκυψε από τις απαντήσεις, ελάχιστοι Έλληνες θεωρούν σήμερα το σεξ σημαντικό στοιχείο της σχέσης τους, αφού το 42% δίνει μεγαλύτερη σημασία στην οικονομική κατάσταση, το 31% στη συναισθηματική και μόνο το 16% στο σεξ. Έξι στους δέκα θεωρούν ως κύριους παράγοντες που επηρεάζουν τη σεξουαλική τους ζωή τα οικονομικά προβλήματα (41%) και το εργασιακό άγχος (21%).
Ποιοι πλήττονται περισσότερο
Το 49% των ελεύθερων επαγγελματιών ικανοποιείται από τη σεξουαλική του ζωή λίγο ή καθόλου. Σε αντιδιαστολή, το αντίστοιχο ποσοστό των δημόσιων υπαλλήλων είναι μόλις 9%. Σε δεινή θέση βρίσκονται και οι επιστήμονες (47%), όπως επίσης και οι εργάτες (35%).
dinatos.blogspot.com
http://neamadata.blogspot.com/2010/10/sex_20.html#ixzz12qhLDFrO
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου