'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Λήστεψαν ανήμπορο ζευγάρι ηλικιωμένων-Ο γιος πάλεψε με τους ληστές

- Ντροπή! Η γιαγιά είναι κατάκοιτη  και ο παππούς ανάπηρος.
 
- Τι είπε αποκλειστικά στο LamiaReport ο 45χρονος γιος τους που πάλεψε με τους ληστές

Μεσσοποταμία Σπερχειάδας, ένα χωριό στη δυτική Φθιώτιδα αφημένο στην τύχη του, όπως και όλα τα χωριά όπου ζουν κυρίως ηλικιωμένοι, χωρίς αστυνόμευση.

Χθες στις 2 μετά το μεσημέρι, οι γείτονες ειδοποίησαν τον 45χρονο γιο ότι στο σπίτι των γονιών του έχουν μπει 2 ύποπτοι.

Οι γονείς του είναι 80 ετών, η μητέρα του κατάκοιτη και ο πατέρας του ανάπηρος με ένα χέρι.

Διαβάστε πως περιέγραψε το γεγονός ο γιος στο LamiaReport:


<<Φτάνω τρέχοντας στο σπίτι και ανοίγοντας την πόρτα βλέπω τους 2 ληστές. Ο ένας ήταν σκυμμένος πάνω από τον πατέρα μου και ο άλλος έψαχνε τα συρτάρια. Άρπαξα αμέσως τον πρώτο και αρχίσαμε να παλεύουμε. Τοτε ήρθε ο άλλος και με χτύπησε από πίσω στο κεφάλι και έπεσα κάτω χτυπώντας στη σόμπα το χέρι μου και το πόδι μου.

 
Μέχρι να σηκωθώ είχαν φύγει με 600 ευρώ που είχαν βρει και ένα χρυσό σταυρό. Οι γείτονες μου είπαν ότι πιο πάνω είχαν αφήσει ένα πορτοκαλί αυτοκίνητο. Ήταν ηλικίας 25 με 30 ετών, έμοιαζαν με γύφτους και μιλούσαν σπαστά ελληνικά. Είχαν μάλιστα μαζί τους και τσάντες με πορτοκάλια και λεμόνια για να μπαίνουν στα σπίτια τάχα να τα πουλήσουν. Ευτυχώς δεν πρόλαβαν να κάνουν κακό στους γονείς μου.>>





http://www.lamiareport.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου