'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Μπάστα:"Ο Ταχτσίδης χάραξε τη λέξη "καριόλα" στο αυτοκίνητό μου!"

Η Σάσα Μπάστα κατηγορεί τον Παναγιώτη Ταχτσίδη ότι τα ξημερώματα της Παρασκευής χάραξε τη λέξη "καριόλα" στο αυτοκίνητό της! "Το αυτοκίνητό μου έχει πάθει μεγάλη ζημιά" λέει η Σάσα Μπάστα. "O άνθρωπος αυτός μου είχε κάνει 50 κλήσεις στο κινητό μου μέσα σε μία ώρα. Επειδή δεν απάντησα, μου κατέστρεψε το Smart. 

Το έχει χαράξει παντού". Η Σάσα μάλιστα τον κατηγορεί ότι, αφού της χάραξε το αμάξι, πήγε στην πόρτα του σπιτιού της και της έγραψε τον ίδιο χαρακτηρισμό χρησιμοποιώντας αντί για μαρκαδόρο, μια... μπανάνα!Το επόμενο πρωί η 21χρονη τραγουδίστρια πήγε στο Αστυνομικό τμήμα Γλυφάδας και κατέθεσε μήνυση και ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του- η μήνυση μάλιστα αφορούσε το τροχαίο ατύχημα που είχαν στις 31 Ιανουαρίου, καθώς ο 19χρονος ποδοσφαιριστής, που αυτή τη περίοδο υπηρετεί τη στρατιωτική του θητεία, οδηγούσε χωρίς δίπλωμα, με αποτέλεσμα εκείνη να τον κατηγορεί τώρα ότι έθεσε τη ζωή της σε κίνδυνο.

Νίκος Γεωργιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου