'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Τα 38 είδη οργασμών...!!!!!!!!!

1. Γεωγραφικός : Εδώ ! Εδώ ! Ή Εκεί ! Εκεί !


2. Θρησκευτικός ; Θεέ μου !!!


- 3. Αυτοκτονίας : Πεθαίνω !!!!!!


- 4. Δολοφονίας : Αν σταματήσεις σε σκότωσα !!!


- 5. Θετικός : Ναι ! Ναι ! Ναι ! Ναι ! Ναι !...





- 6. Αρνητικός : Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι !





- 7. Στιγμιαίος : Τώρα ! τώρα ! τώρα !





- 8. Επίπονος : Ωχχχ ! αχχχχχχ ! Ωχχχ !





- 9. Οργασμός του τρόπου 1 : Πιο γρήγορα ! Πιο γρήγορα !





- 10. Οργασμός του τρόπου 2 Πιο δυνατά ! Πιο δυνατά !




- 11. Επεξηγηματικός : Έτσι ! Έτσι ! Έτσι !





- 12. Επιβεβαιωτικός : Αυτό είναι ! Αυτό είναι !





- 13. Μαραθώνιος : Φτάνω !! Φτάνω !!





- 14. Τελειωτικός : Τελειώνω !! Τελειώνω !!





- 15. Οργασμός της αγελάδας : Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ





- 16. Οργασμός της πάπιας : Α-παπα παπα-παπα !!





- 17. Οιδιπόδειος : Τι σου κάνω, μάνα μου !






- 18. Πατρικός : Παιδί μου !!!





- 19. Ο οργασμός του μαμάκια : Μάνα μου, ώχου, μάνα μου !!





- 20. Ο οργασμός του ανοιχτοχέρη : Πάρτα !!!





- 21. Ο οργασμός της Νατάσας : Αχ Κώστα-Κώστα





- 22. Ο οργασμός του κάμπινγκ : …..( για να μην σ’ ακούσουν από τις διπλανές σκηνές )





- 23. Οργασμός παντρεμένων : Το ταβάνι θέλει βάψιμο Κώστααα !





- 24. Οργασμός της μοδίστρας : Σκίσε με !





- 25. Οργασμός του πλεονέκτη : Κι άλλο !! Κι άλλο !!





- 26. Οργασμός της θρησκευόμενης : ?η-Γιώργη μου !! Καβαλάρη μου !!!





- 27.Οργασμός του γιατρού : Πάρτα, μωρή άρρωστη !!





- 28. Οργασμός της βρεφονηπιοκόμου : Μωράκι μου,..Μωράκι μου !!





- 29. Οργασμός του ανασφαλή : Σ’ αρέσει ; Ε ; Σ’ αρέσει ;





- 30. Οργασμός του περίεργου : Τι σου κάνω ; Πες, τι σου κάνω ;





- 31. Οργασμός της ψυχρής : Λιώνω !!!





- 32. Οργασμός της ψεύτρας : Τελείωσες καρδούλα μου ; Αχ, αχ κι εγώ





- 33. Οργασμός του ψυχιάτρου : Με τρελαίνεις !!


- 34. Οργασμός του G.P.S. : Πιο πάνω.πιο πάνω.πιο δεξιά.Εκεί, εκεί ανάμεσα !!





- 35. Οργασμός της ανοργασμικής : Τελείωσε ς ; Μπορούμε τώρα να συζητήσουμε λίγο σοβαρά για τη σχέση μας ;





- 36. Βλάχικος οργασμός : Οη,Οη, μάνα μ’ !!!





- 37. Κρητικός οργασμός : Ωφού !!Ίντα μου κάνεις και με κουζουλαίνεις.





- 38. Της παρθένας : Μη! Μη! Μη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου