'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Τέλος στις υπερχρεώσεις..!!

Με νέο κανονισμό από την Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών, υποχρεώνονται οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, να διακόπτουν την παροχή σε κινητά τέτοιων υπηρεσιών, κυρίως όταν αφορά παιδιά ή να θέτουν οροφή χρεώσεων προστατεύοντας τους γονείς από τους φουσκωμένους λογαριασμούς
Σε τροποποιήσεις του Κώδικα Δεοντολογίας προχώρησε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), προκειμένου να προστατευτούν οι καταναλωτές από τις τσουχτερές χρεώσεις SMS και κυρίως οι ανήλικοι χρήστες κινητής τηλεφωνίας, που λόγω άγνοιας πέφτουν θύματα εξαπάτησης των εταιριών τηλεπικοινωνίας από τη χρήση υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης.

Παραδείγματα ΥΠΠ είναι: ψηφοφορίες είτε μέσω κλήσεων σε 901 ή μέσω αποστολής SMS σε σύντομους κωδικούς (π.χ. ψηφοφορία για Eurovision), διαγωνισμοί, αγορά (downloading) ringtones, logos, videos, παιχνιδιών μέσω SMS, τεχνική υποστήριξη, συνομιλία μέσω τηλεφώνου ή SMS (chat), αστρολογία, χαρτομαντεία, παιχνίδια από την τηλεόραση στα οποία συμμετέχουν οι χρήστες μέσω τηλεφώνου, υπηρεσίες ενηλίκων, υπηρεσίες πληροφόρησης (π.χ. καιρός).

Σύμφωνα λοιπόν με τις νέες ρυθμίσεις, ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει από τον πάροχο του δικτύου, στο οποίο είναι συνδρομητής τη φραγή της πρόσβασής του σε όλες τις εν λόγω υπηρεσίες και ο πάροχος υποχρεούται να ικανοποιήσει το αίτημα. Με αυτόν τον τρόπο οι γονείς μπορούν να θέσουν φραγή στις υπηρεσίες των κινητών των παιδιών τους, που λόγω απειρίας και άγνοιας είναι τα κύρια θύματα τέτοιων υπηρεσιών. Φυσικά η προστασία δεν περιορίζεται μόνο στους ανηλίκους. Επεκτείνεται και σε όσους δεν επιθυμούν γενικά να λαμβάνουν τέτοιου είδους υπηρεσίες.
Ο κώδικας θέτει πλέον οροφή στις χρεώσεις. Το μηνιαίο κόστος μιας συγκεκριμένης υπηρεσία πολυμεσικής πληροφόρησης με συνδρομή για έναν καταναλωτή δεν μπορεί να ξεπερνά τα 20 ευρώ.

Η ιστοσελίδα μέσω της οποίας πραγματοποιείται η εγγραφή του χρήστη σε υπηρεσία με συνδρομή, πρέπει να περιέχει τη δυνατότητα επιλογής (κενό tick box), δίπλα στην οποία θα αναγράφεται «Έχω λάβει γνώση των όρων χρήσης και αποδέχομαι να ενεργοποιήσω τη συνδρομητική υπηρεσία και την οποία υποχρεωτικά ο χρήστης θα πρέπει να επιλέγει πριν του επιτραπεί να προχωρήσει στην εγγραφή.

Σε περίπτωση που με την εγγραφή του καταναλωτή σε μια νέα ΥΠΠ με συνδρομή η συνολική μηνιαία αξία των συνδρομών του στον πάροχο ΥΠΠ πρόκειται να υπερβεί τα 20 ευρώ, θα αποστέλλεται ατελές ενημερωτικό μήνυμα και θα ζητείται η ρητή συγκατάθεσή του.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου