'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Πικάντικος έλεγχος!!!

Την οργή της Donna D'errico, προκάλεσε ο έλεγχός της με σκάνερ στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Λος Άντζελες. Καταγγέλλει ότι την διάλεξαν λόγω του γυμνασμένου σώματός της. 

Οι υπάλληλοι κρυφογελούσαν και ψιθύριζαν (Vid)


H εκρηκτική ξανθιά Donna D'Errico, πρωταγωνίστρια του  Baywatch και αγαπημένο κουνελάκι του  Playboy, ισχυρίζεται  ότι αναγκάστηκε να υποβληθεί ένα πλήρες σαρωτή σώματος από την πράκτορες του Διεθνούς  Αεροδρομίου, στο Λος Άντζελες λόγω των... προσόντων της.

Σε δήλωσή της στην AOL News η πρώην ναυαγοσώστρια δήλωσε  "Είναι προσωπική μου πεποίθηση ότι με τράβηξαν στην  άκρη γιατί είμαι ελκυστική" και πρόσθεσε "Ο φίλος μου φαίνεται πολύ περισσότερο για  τρομοκράτης  από ό, τι εγώ. Αυτός όμως και ο γιος μου δεν είχαν κανένα πρόβλημα"

Η Donna D'Errico με τον 17χρονο γιο της Ράιαν και τον φίλο της Ρόι Μπάνκ, πρόεδρο του Merv Griffin Entertainment, ταξίδευαν από το Λος Άντζελες προς το Πίτσμπουργκ όταν κάποιος πράκτορας την επέλεξε να περάσει από το σαρωτή σώματος.

Όταν απορημένη ρώτησε "γιατί διαλέξατε έμενα αυτός απάντησε μονολεκτικά .Γιατί μου κινήσατε τη περιέργεια."

Αυτό όμως που την εξόργισε πιο πολύ είναι ότι οι υπεύθυνοι ασφαλείας καθώς περνούσε από το σκάνερ την έπαιρναν "μάτι" και είχαν γουρλώσει τα μάτια τους βλέποντας τις καμπύλες τις και το στητό της στήθος αναφέρει η ίδια.

"Μετά από  την αναζήτηση, παρατήρησα ότι ο πράκτορας που με είχε τραβήξει από τη γραμμή ήταν χαμογελαστός και ψιθύρισε  με δύο άλλους να ρίξουν μια ματιά. Ήμουν εξοργισμένη."

Από την πλευρά του ο Νίκο Μελέντεζ εκπρόσωπος ασφαλείας του αεροδρομίου είπε  ότι "Οι επιβάτες επιλέγονται τυχαία και όχι επειδή είναι διάσημοι".




http://news247.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου