'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Στη φυλακή η μάνα που εξέδιδε την 12χρονη κόρη της...!!!!

Τον δρόμο για τις φυλακές πήρε η μητέρα της 12χρονης, η οποία κατηγορείται ότι εξέδιδε την κόρη της σε έναν 66χρονο συνταξιούχο με αντάλλαγμα λίγα ευρώ και μερικά τσιγάρα! 

Η 46χρονη κατά τη διάρκεια της απολογίας της στην ανακρίτρια ισχυρίστηκε ότι δεν έχει δει ποτέ στη ζωή της τον ηλικιωμένο και πως προφανώς η κόρη της διέφυγε της προσοχής της καθώς έχει να προσέχει συνολικά εννέα παιδιά! Τα λόγια της όμως δεν φαίνεται να έπεισαν την ανακρίτρια, η οποία διέταξε την προσωρινή κράτησή της.

Την ίδια στιγμή, ο συνταξιούχος που συνελήφθη επ' αυτοφώρω να ασελγεί στη 12χρονη αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους και με χρηματική εγγύηση ύψους 10.000 ευρώ. Ο κατηγορούμενος απολογήθηκε χθες ενώπιον της ανακρίτριας καταθέτοντας απολογητικό υπόμνημα, καθώς λόγω τραχειοτομής δεν μπορεί να μιλήσει: «Διατηρούσα ερωτικές σχέσεις έναντι αμοιβής με την 23χρονη αδερφή της ανήλικης, αλλά σε καμία περίπτωση με το παιδί. Αυτή είχε τον ρόλο μεταφορέα των αντικειμένων που αγόραζα για τη μητέρα της και την αδερφή της» ισχυρίστηκε.


Σοκ προκαλούν, όμως, όσα είπε στην απολογία του το 12χρονο κορίτσι: «Μια φορά ο κυρ Νίκος (σ.σ.: ο 66χρονος) με οδήγησε σε ένα χωράφι και μου είπε να κάνουμε σεξ. Εγώ του είπα ότι δεν ξέρω τι θα πει αυτό και για να μου εξηγήσει, μου έδειξε με τα δάχτυλα των χεριών του. Μετά μου είπε να κατεβάσω το παντελόνι και το εσώρουχό μου, αλλά αρνήθηκα. Τελικά με χάιδεψε στο στήθος και με αγκάλιασε» είπε η 12χρονη περιγράφοντας ένα από τα ραντεβού της με τον 66χρονο. Για τη νύχτα της σύλληψης είπε:


«Μου ζήτησε να μπω στο αυτοκίνητο για να με πάει να μου αγοράσει πράγματα. Πήγαμε σε ένα σούπερ μάρκετ και μου αγόρασε τσιγάρα, σποράκια και βότκα. Μετά με πήγε στο πάρκινγκ του νοσοκομείου, όπου μου ζήτησε να κατεβάσω το παντελόνι μου. Εγώ του είπα ότι κρυώνω και τότε εκείνος έσκυψε να με φιλήσει στο στόμα, αλλά τότε ήρθαν οι αστυνομικοί».


Το παιδί σώθηκε χάρη στην παρατηρητικότητα ενός αστυνομικού της Τροχαίας, γείτονα της οικογένειας, ο οποίος αντιλήφθηκε ύποπτες κινήσεις και αποφάσισε να παρακολουθήσει τον συνταξιούχο: «Παραμονή Πρωτοχρονιάς είδα το όχημά του να παρκάρει κάτω από το σπίτι μου και σχεδόν αμέσως να βγαίνει η 12χρονη και να πηγαίνει προς το αυτοκίνητο.


Αποφάσισα να τους παρακολουθήσω με το αυτοκίνητό μου. Πήγαν στο πάρκινγκ του νοσοκομείου και αμέσως κάλεσα συναδέλφους μου. Πλησιάσαμε το όχημα, τον βγάλαμε έξω και είδαμε ότι το παντελόνι του ήταν ξεκούμπωτο. Με νοήματα δήλωσε ότι θα ήταν συνεργάσιμος, ενώ παράλληλα φασκελωνόταν».


Espressonews.gr
http://www.ierosagon.org/2011/01/12.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου