'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

"Δεν ξέρω πόσες σφαίρες έριξα, πόσους σκότωσα!"

«Δεν ξέρω πόσες σφαίρες έριξα. Θα μπορούσα να είχα ρίξει εκατό. Η ιδέα και μόνο ότι θα μου άρπαζαν τους κόπους μιας ζωής θόλωσε το μυαλό μου. Θυμάμαι μόνο να ρίχνω... Τους είδα μέσα στα αίματα. Μετά κενό...»

Με αυτά τα λόγια προσπάθησε ο 54χρονος επιχειρηματίας να δικαιολογήσει στους αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Χαλκίδας τους λόγους που τον οδήγησαν να διαπράξει το τριπλό φονικό στην παραλιακή ταβέρνα της Ερέτριας.

Ανακρινόμενος, ο δράστης ισχυρίστηκε στους αστυνομικούς ότι «για όλα έφταιγε η κακιά στιγμή». «Εχω μετανιώσει, αλλά πλέον είναι αργά. Είχαν έρθει για να μου κατασχέσουν τις επιχειρήσεις μου. Ο,τι είχα φτιάξει με τόσους κόπους και θυσίες για να έχουν τα παιδιά μου μια καλύτερη ζωή, θα μου τα έπαιρναν. Κι αυτό ήταν κάτι που δεν μπορούσα να αφήσω να συμβεί» ανέφερε και έπειτα με ιδιαίτερη ψυχραιμία προσπάθησε να ξετυλίξει το κουβάρι της αιματοβαμμένης ιστορίας.

«Με τον έναν εκ των τριών είχα οικονομικές διαφορές. Τα μαγαζιά μου (σ.σ.: ένα πλυντήριο αυτοκινήτων, ένα καφενείο) δεν πήγαιναν καλά. Αναγκάστηκα έτσι να δανειστώ το ποσό των 44.000 ευρώ από τον θείο του ενός θύματος. Ομως δεν μπόρεσα να μαζέψω τα χρήματα για το δάνειο. Οι τόκοι ήταν υπέρογκοι και το ποσό είχε τριπλασιαστεί. Το θύμα εκβίαζε και απειλούσε εμένα και την οικογένειά μου. Μάλιστα είχε εκβιάσει τον γιο μου προκειμένου να υπογράψει επιταγές για το χρέος. Μία από αυτές, ύψους 3.000 ευρώ, έληξε στις 26 Ιουνίου» τόνισε και συνέχισε:

«Είχε βγει διαταγή πληρωμής. Μάλιστα πριν από λίγες ημέρες είχε έρθει στο σπίτι μου δικαστικός κλητήρας και μου είχε δώσει μια κατασχετήρια αναφορά. Θα μου έπαιρναν το σπίτι μου. Τότε είχα πει σε αυτόν που είχε έρθει στο σπίτι μου ότι θα σκότωνα όποιον τολμούσε να μου πάρει την περιουσία μου. Το μεσημέρι της Δευτέρας ένας φίλος με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι τέσσερα άτομα με έψαχναν για να μου κατασχέσουν το αυτοκίνητο. Τρελάθηκα. Κατάλαβα αμέσως ότι ήταν ο συγκεκριμένος άντρας που του χρωστούσα λεφτά μαζί με την παρέα του. Οταν τους είδα να κάθονται στο τραπέζι της ταβέρνας, το χέρι μου άρπαξε το όπλο και άρχισα να πυροβολώ. Δεν θυμάμαι πόσες σφαίρες έριξα. Από ένα σημείο και μετά δεν θυμάμαι πολλά πράγματα».

Οταν οι αστυνομικοί ενημέρωσαν τον δράστη ότι περισυνέλεξαν επτά κάλυκες των 7,65 χιλιοστών από το σημείο, ο 54χρονος τους κοίταξε και ψιθύρισε: «Και εκατό να έριχνα, πάλι θα σας πίστευα. Εκείνη τη στιγμή ήμουν ικανός για όλα. Δεν ήξερα καν πόσους σκότωσα. Ακόμη κι όταν έφυγα από την ταβέρνα δεν ήξερα τι ακριβώς είχα κάνει. Αν τους είχα σκοτώσει ή τραυματίσει. Λυπάμαι για τον χαμό τους, αλλά έπρεπε να προστατεύσω τα παιδιά μου».

Το όπλο του εγκλήματος ήταν ένα πιστόλι Zastava. Οπως ομολόγησε ο 54χρονος, το είχε αγοράσει παράνομα πριν από ένα χρόνο.

Συνοδεία ισχυρής αστυνομικής δύναμης ο δράστης του στυγερού εγκλήματος οδηγήθηκε χθες το πρωί ενώπιον του εισαγγελέα Χαλκίδας, ο οποίος άσκησε εναντίον του ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση, καθώς και για παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία. Ο δικηγόρος του ωστόσο Παναγιώτης Μιχαλόλιας ζήτησε προθεσμία προκειμένου να λάβει γνώση της δικογραφίας και αναμένεται να οδηγηθεί σήμερα στον ανακριτή.

Espressonews.gr
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://eksoapotadontia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου