'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Ανακάλυψε το μυστικό της αιώνιας νεότητας!!!

Η ηλικία για τους περισσότερους είναι απλά ένας αριθμός, ειδικά για τον Τομ Κρουζ, όπως ο ίδιος έχει δηλώσει. Τον περασμένο μήνα ο ηθοποιός έκλεισε τα 48, αλλά παραδέχθηκε πως έχει ανακαλύψει το μυστικό της αιώνιας νεότητας.

«Λατρεύω και τα τρία παιδιά μου, αλλά η Σούρι είναι η πηγή της ενέργειας μου» δήλωσε ο Κρουζ σε συνέντευξη του στο Γερμανικό περιοδικό «Bild» για την 4χρονη κόρη του, και συμπλήρωσε, «παίζω συνέχεια μαζί της στο τραμπολίνο σαν μικρό παιδί».

Ο Κρουζ, ο οποίος είναι πατέρας του 15χρονου Κόνορ και της 17χρονης Ιζαμπέλας εξήγησε πως δεν φοβάται το να μεγαλώσει, «Προς το παρόν είμαι ακόμα καλύτερος από τα παιδιά μου στο μπάσκετ. Ξέρω πως μία από τις επόμενες μέρες θα με νικήσουν αλλά θα είμαι περήφανος!»

Τι δώρα όμως του έκαναν τα μέλη της οικογένειας του για τα γενέθλια του; «Αν θυμάμαι καλά η μητέρα μου μαγείρεψε για μένα κοτόπουλο με πράσινα φασόλια, η Κέιτ μου χάρισε την ταινία «The Great Escape» ενώ τα παιδιά μου έφτιαξαν ζωγραφιές, φωτογραφίες και ένα βίντεο.

ΠΗΓΗ:    http://www.yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου