'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Δεν μπορούν να το κόψουν!!!!!!

Όλοι έχουν αδυναμίες. Άλλοι δεν μπορούν να διακόψουν τη σχέση τους με το ποτό, άλλοι με το τσιγάρο και άλλοι παρά την πίεση των συντρόφων τους, αρνούνται να εγκαταλείψουν τη συνήθειά τους να βλέπουν φανατικά ταινίες με... υπόθεση

Κάποιοι είναι αδύνατον να κόψουν το κάπνισμα, κάποιοι άλλοι είναι εθισμένοι με το πορνό και δεν μπορούν να το κόψουν με τίποτα.
Παρά το γεγονός ότι έχουν μια ευχάριστη σχέση, πολλοί άνδρες στη Βρετανία βλέπουν ακτικά πορνό. Το 2008 τέσσερις στους πέντε άνδρες που ρωτήθηκαν από τη "Σαν", ομολόγησαν ότι βλέπουν τακτικά πορνό στο Διαδίκτυο.
Ακόμη και αν οι γυναίκες τους ζητήσουν να σταματήσουν αυτή τη συνήθεια, φαίνεται ότι... κάποιοι απλά δεν είναι διατεθειμένοι να την εγκαταλείψουν.
Η Λούση είναι μια 22χρονη μαμά, που έχει μια 5χρονη κόρη με το σύντροφό της, Τζέιμς. Όταν τον γνώρισε έβλεπε πορνό ταινίες στον ελεύθερο χρόνο του. πράγμα που κάνει και σήμερα.
O Τζέιμς θεωρεί τη γυναίκα του ντροπαλή.
"Είναι ο λόγος που δεν της αρέσει να βλέπει τέτοιου είδους ταινίες. Έμαθε για τη συνήθεια μου λίγο μετά την γνωριμία μας. Δεν είχα καμία πρόθεση να σταματήσω τον ελεύθερο μου χρόνο να ερεθίζομαι βλέποντας ταινίες πορνό" δηλώνει χαρακτηριστικά.
"Δεν είμαι σεμνότυφος. Αλλά νομίζω ότι το σεξ είναι κάτι που θα πρέπει να είναι ιδιωτικό. Θέλω να απολαμβάνω τις ταινίες μου μόνος" λέει ο Τζέιμς.
Η Λούση από τη πλευρά της νιώθει μειονεκτικά απέναντι στις κοπέλες, πορνοσταρ των ταινιών καθώς τα μεγάλα στήθη τους και οι ζουμερές καμπύλες τους όπως λέει της δημιουργούν ανασφάλεια και την κάνουν να νιώθει άβολα.
"Έχω μιλήσει με τον άνδρα μου. Το ξέρει ότι δεν μου αρέσει να βλέπει πορνό. Του ζήτησα να σταματήσει, αλλά έχω συνειδητοποιήσει ότι δεν πρόκειται να συμβεί κάτι τέτοιο καθώς θεωρεί φυσιολογικό .
Την τελευταία φορά που με έβαλε να δω ένα DVD, είχα κολλήσει το κεφάλι μου κάτω από το πάπλωμα και αρνήθηκα να βγω ώσπου να τελειώσει.
"Μερικά κορίτσια ξέρω ότι παρακολουθούν πορνό και δείχνουν να το απολαμβάνουν, αλλά απλά το κάνουν για να ευχαριστήσουν τους άνδρες τους. Εγώ δεν μπορώ να το κάνω" προσθέτει η απεγνωσμένη Λούση.


Πηγή
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://alepounews.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου