Μπορεί οι γυναίκες να μπήκαν αργότερα στο παιχνίδι του διαδικτύου, αλλά, σύμφωνα με έρευνα του comScore, αποτελούν τη δεσπόζουσα ομάδα χρηστών και το βασικό συντελεστή της αύξησης των ηλεκτρονικών αγορών.
Μάλιστα, αναλύοντας τη συμπεριφορά των γυναικών στο διαδίκτυο, οι γυναίκες απαρτίζουν το 46% του παγκόσμιου online πληθυσμού, με τη διαδικτυακή τους συμπεριφορά να αποτελεί τον κυριότερο λόγο διαφοροποίησής τους από τους άνδρες χρήστες.
Έχει παρατηρηθεί ότι περισσότερες γυναίκες απ’ ότι άνδρες σε κάθε μέρος της γης επισκέπτονται ιστοσελίδες κοινωνικού χαρακτήρα και ξοδεύουν...
30% περισσότερο χρόνο κάθε μήνα στις διαδικτυακές τους επισκέψεις. Σε ό,τι αφορά στις προτιμήσεις τους για σκοπούς διασκέδασης, οι γυναίκες αρέσκονται στα στα παιχνίδια puzzle, ενώ βλέπουν πολύ συχνά videos στο YouTube.
Μία ημέρα μηνιαίως στο διαδίκτυο
Σύμφωνα με υπολογισμούς, οι γυναίκες ξοδεύουν 24,8 ώρες κάθε μήνα σερφάροντας στο διαδίκτυο, τη στιγμή που ο αντίστοιχος χρόνος για τους άνδρες ανέρχεται σε 22,9 ώρες. Μεγαλύτερο ρήγμα παρατηρείται σε ό,τι αφορά στην κοινωνικού τύπου διαδικτυακή δραστηριότητα, με το 56% των ενήλικων γυναικών να δηλώνουν πως χρησιμοποιούν το Internet για να έρχονται σε επαφή και να διατηρούν επικοινωνία με άλλα άτομα. Το αντίστοιχο ποσοστό των ανδρών που εμφανίζουν την ίδια συνήθεια ανέρχεται σε 46%.
Τα παραπάνω αποτελέσματα αναφέρονται στις γυναίκες που δραστηριοποιούνται στα πλαίσια κοινωνικών ιστοσελίδων, αφιερώνοντας το 16,3% του χρόνου τους κάθε μήνα, ένα ποσοστό που ολοένα και αυξάνεται, τη στιγμή που οι άνδρες διαθέτουν για την ίδια ασχολία μόνο το 11,7% του χρόνου τους.
Οι μεσήλικες γυναίκες, ηλικίας 45 ετών και άνω, αποτελούν τον αποκλειστικό παράγοντα για τη διεύρυνση της χρήσης των κοινωνικών ιστοσελίδων, με τις γυναίκες ηλικίας 15 έως 24 ετών να εμφανίζονται ως οι πιο τακτικοί και οι πιο πεπειραμένοι χρήστες τέτοιων ιστοσελίδων.
Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στο Facebook, έρευνα του Oxygen Media έδειξε ότι ο νεότερος γυναικείος πληθυσμός χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο ιστότοπο για περισσότερα από 350 λεπτά το μήνα κατά μέσο όρο και ότι περισσότερο από το 1/3 των νεαρών γυναικών ρίχνουν μια ματιά στο Facebook αμέσως μετά το πρωινό τους ξύπνημα!
Βάσει έρευνας ανά χώρα, 9 στις 10 Βορειο-Αμερικανίδες επισκέπτονται κοινωνικές ιστοσελίδες, στοιχείο που τις καθιστά αυτόματα την ομάδα των συχνότερων χρηστών. Επίσης, οι Λατινο-Αμερικανίδες και οι Ευρωπαίες σχεδόν εξισώνονται σε αυτή την κατηγορία με ποσοστά 83.6% και 83.4% αντίστοιχα.
Γυναικεία κυριαρχία στο Twitter!
Η επισκεψιμότητα του Twitter, όπως έδειξε το comScore, είναι οριακά υψηλότερη από τις γυναίκες σε σύγκριση με τους άνδρες, με το γυναικείο πληθυσμό να υπερτερεί στη δημιουργία προσωπικού προφίλ.
Σε αμερικάνικη έρευνα που διεξήχθη τον Απρίλιο του 2010, το comScore ρώτησε άνδρες και γυναίκες, πως οι ίδιοι χρησιμοποιούν το Twitter, με τις απαντήσεις τους να δείχνουν πως οι γυναίκες το χρησιμοποιούν για να βρίσκουν προσφορές, για να δημιουργούν σχέσεις με άλλα πρόσωπα, για να μαθαίνουν τα νέα των διάσημων αγαπημένων τους και για προσωπικούς λόγους, αποστέλλοντας και διαβάζοντας tweets άλλων ατόμων.
Ισότητα στις e-πωλήσεις
Μπορεί τα δύο φύλα να επισκέπτονται στον ίδιο περίπου βαθμό ιστοσελίδες λιανικών πωλήσεων, αλλά οι γυναίκες περνούν 20% περισσότερο χρόνο, κοιτάζοντας τα προϊόντα των συγκεκριμένων ιστοσελίδων. Επομένως, ο διαθέσιμος χρόνος των γυναικών συνεπάγεται την ανάλογη κατανάλωση, με τα στοιχεία να δείχνουν πως προβαίνουν σε αγορές προϊόντων από το διαδίκτυο πιο συχνά απ’ ότι οι άνδρες.
Η διαδικτυακή δραστηριότητα των γυναικών, βάσει στατιστικών στοιχείων και έρευνας, είναι έντονη και καθοριστική. Η γυναικεία προσωπικότητα αποτυπώνεται στο διαδίκτυο, κρατά δυναμικά τα ηνία της δημιουργίας κοινωνικών σχέσεων και παρουσιάζεται γνώστης των ωφελημάτων του Internet προς το σημερινό καταναλωτή.
ΠΗΓΗ: Πηγή: www.techgear.gr
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://rokakias.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου