'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

"Δεν κατεβαίνω για να γίνω ούτε πλούσιος ούτε διάσημος"!!!

Φοβερή......επιλογή  Κακλαμάνη!!!η Αθήνα σώθηκε!άσε που τον .....πήρε από Καρατζαφέρη!!

«Δε θέλω να γίνω Πρόεδρος της Δημοκρατίας» λέει και ξεκαθαρίζει ότι δεν τον ενδιαφέρουν οι τίτλοι, μιλώντας για τους λόγους που τον οδήγησαν στο ν’ ασχοληθεί με τα δημοτικά δρώμενα της Αθήνας. «Θέλω να προσφέρω στην πόλη μου» εξηγεί μιλώντας στο «Θέμα» ο κ. Ηλίας Ψινάκης.
Σχετικά με τους λόγους που τον οδήγησαν να ασχοληθεί με το Δήμο της Αθήνας είπε:
«Θα εμπλακώ σε αυτήν την περιπέτεια γιατί μου ζητήθηκε από τον κύριο Κακλαμάνη, κάτι πολύ συγκεκριμένο. Να βοηθήσω στην προώθηση της εικόνας της Αθήνας στην Ελλάδα και το εξωτερικό

που, όπως ξέρετε, αυτή την περίοδο δεν είναι η καλύτερη. Σε αυτόν τον τομέα είμαι καλός. Δε με ενδιαφέρουν οι τίτλοι, δε με ενδιαφέρει να γίνω υπουργός, πρωθυπουργός ή Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Αυτό που μπορώ να κάνω καλά με αυτό θέλω –και νομίζω ότι πρέπει- να ασχοληθώ.
Σχετικά με τις αναμενόμενες αντιδράσεις των συνυποψηφίων του δήλωσε:
«Αν υπάρξουν αντιδράσεις, θα προέρχονται από ανθρώπους που είναι είτε διαπλεκόμενοι είτε με σχέδιο να εξυπηρετήσουν συμφέροντα. Όπως σας είπα, εγώ δέχτηκα πρόταση συμμετοχής μου όχι για να γίνω πλούσιος ή διάσημος, αλλά για να βοηθήσω την πόλη μου και κατ’ επέκταση τη χώρα μου σε ένα τομέα όπου έχω ικανότητες. Νομίζω ότι αυτό πρέπει να κάνουμε όλοι μας σε αυτή την κρίσιμη φάση.»  



http://gkatzios.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου