'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Τι λένε οι γυναίκες ... και τι εννοούν !!!!


Άλλα λέω άλλα κάνω κι άλλα εννοώ, όπως λέει και το άσμα. Έ, κάπως έτσι είναι και οι γυναίκες. Μαθέ λοιπόν τι λένε, τι κάνουν και τελικά τι εννοούν.

Πριν τη σχέση

Είναι κλασικές ατάκες που λένε στα πρώτα ραντεβού και δεν πρέπει να τις περάσεις στο ντούκου. Είπαμε ότι όλα κρύβουν ένα βαθύτερο νόημα.

Είστε έξω για ποτάκι και ξαφνικά σου λέει "Νομίζω ότι έχω πιεί πολύ". Σού φέξε αγόρι μου. Θέλει με άλλα λόγια να σου πει "Είναι η τυχερή σου μέρα φίλε θα σου κάτσω".



Κάθεστε και πίνετε το ποτάκι σας χαλαρά και το μάτι σου πέφτει πάνω στην γκόμενα στο διπλανό τραπέζι. “Ωραία γκόμενα, αλλά λίγο λαϊκή . Εδώ φίλε μου ετοιμάζεται η παντόφλα. Αν μπορούσε θα στο έλεγε ξεκάθαρα “Η γκόμενα είναι ξέκωλο κι αν συνεχίσεις να την κοιτάς θα σε λούσω με τη βότκα“.

Συζητάτε λοιπόν για τη ζωή σας και σε ρωτάει “Μένεις μόνος ;“. Όχι δεν κοιτάει την τσέπη σου και την ανεξαρτησία σου απλά θέλει να ξέρει από τώρα αν θα τρέχετε σε δασάκια, ξενοδοχεία, χαράδρες κτλ.

Μέσα στη σχέση


Εδώ λοιπόν θ’ ακούσεις τα καλύτερα. Κι επειδή θα τ’ ακούς συχνά, πάρε μια γεύση από τώρα και μάθε τα νεράκι. Που ξέρεις μπορεί να γίνεις ο πρώτος άντρας πάνω στη γη που θ’ ανακαλύψει επιτέλους αυτό που θέλουν οι γυναίκες.

Ετοιμάζει το φαγητό, εσύ πεινάς σαν λύκος και σου λέει “Σε 5 λεπτά αγάπη μου τρώμε“. Είναι λοιπόν σαν τα δικά σου 5 λεπτά όταν σε ρωτάει σε πόση ώρα τελειώνει το ποδόσφαιρο. Το ‘πιασες;

Κυριακή πρωί πίνεις χαλαρά το καφεδάκι σου και ακούς “Πρέπει να μιλήσουμε“. Ε, όπως το άκουσες ετοιμάσου και να τ’ ακούσεις. Πολύ απλά σημαίνει “Έχω να σου κάνω παράπονα “.

Στην πρώτη σας επέτειο γυρνάς σπίτι με λουλούδια στο χέρι. Της εξηγείς ότι δεν πρόλαβες να της ψωνίσεις κάτι, δύσκολη μέρα στο γραφείο αλλά δεν της ξέχασες. Και τότε λέει το κλασικό “Η χειρονομία είναι αυτή που μετράει όχι το δώρο “. “Σκοπεύεις να την βγάλεις με ένα τριαντάφυλλο, τσιφούτη; “. Ναι- ναι αυτό εννοεί.

Τσακώνεστε για πολλοστή φορά επειδή άφησες τις κάλτσες σου στο πάτωμα και σου πετάει μόνο μια λέξη “Ωραία“. Μια λέξη όμως που κρύβει πολλές περισσότερες. Με λίγα λόγια σου λέει “Ξέρω ότι έχω δίκιο αλλά δεν αντέχω ν’ ακούω άλλο τις ηλίθιες δικαιολογίες σου“.

Συζητάτε για τη σεξουαλική σας και ζωή και σου λέει “Το σεξ μαζί σου είναι τρυφερό και γλυκό“. Την πάτησες. Δεν θέλει απλά να σε προσβάλει. Αν μπορούσε θα σου έλεγε “Προτιμώ να κάνω μπουγάδα ή να επισκεφτώ τη θεία Μαρίκα“.

Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω“. Πόσες, μα πόσες φορές το έχεις ακούσει; Και η ερμηνεία του είναι μια. “Εσύ φταις κι απλά περιμένω να το παραδεχτείς“.

Δεν με πειράζει να πας στο γήπεδο την ημέρα των γενεθλίων μου“. Βλέπεις έτυχε ο τελικός κυπέλου να πέσει στα γενέθλιά της. Αυτό λοιπόν δεν σημαίνει κάτι άλλο απλά δεν είπε ολόκληρη τη φράση. Και η συνέχεια“ …αλλά αν σου κάτσω σε λιγότερο από τρίμηνο σφύρα μου“.

Συζητάτε για τη δουλεία της κι έχεις βαρεθεί ν’ ακούς για τον προϊστάμενο της. Με απορία την ρωτάς τι τύπος είναι αυτός. “Ένας στριμμένος γέρος είναι μωρέ “. Ψέματα! Και η αλήθεια; “Είναι ένας γοητευτικός αυτοδημιούργητος 45αρης με Porsche και δεν τον φτάνεις ούτε στο μικρό του δαχτυλάκι “. Αλλά που να τολμήσει να το πει.

Βλέπεις ποδόσφαιρο και ξαφνικά σε ρωτάει “Αυτός ο Κακά, σε ποιά ομάδα παίζει;“. Μην χαίρεσαι. Δεν αγάπησε ξαφνικά το ποδόσφαιρο και θα σταματήσει να σε ζαλίζει. Κι εδώ έχει συνέχεια η φράση “… μου είπαν τα κορίτσια ότι είναι φοβερός γκόμενος και θέλω να το εξακριβώσω“.
Ξενέρωσες; “Μωρό μου, μου είπαν τα παιδιά ότι θα πάνε σινεμά. Πάμε μαζί τους;“. Νομίζεις ότι θα καταφέρεις να δεις και τους φίλους σου και να γλιτώσεις την γκρίνια της ότι δεν βγαίνετε έξω. Και σου λέει “Ναι οκ. Οι φίλοι σου είναι συμπαθητικά παιδιά “. Δεν θέλει με τίποτα να έρθει. “Είναι ανώριμοι, γουρούνια, δεν έχουν χιούμορ κι απορώ πως τους κάνεις ακόμα παρέα“. Έτσι σκέφτονται οι γυναίκες.

Θα βγω με τις φίλες μου να συζητήσουμε, θα βαρεθείς εάν έρθεις“. Μην την περιμένεις σπίτι πριν τις 4. Δεν θέλει να ζηλεύεις αλλιώς θα σου λεγε “Θα βγω με τις φίλες μου να ξεσαλώσουμε, γίνουμε λιώμα και να φλερτάρουμε στο φουλ“.

Κι όταν εσύ βγεις με τους φίλους σου θα σε ρωτήσει την επόμενη μέρα “Πέρασες ωραία χτες; “. Κι επειδή ξέρει ότι φυσικά και πέρασες καλά με τους κολλητούς σου, θέλει απλά να σου πει “Ζηλεύω, ζηλεύω, ζηλεύω“.

 

 http://www.men24.gr/html/ent/960/ent.103960.asp

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου