
Τα επόμενα βήματα
Ο ανάδοχος, που θα αναλάβει την εκπόνηση της μελέτης σκοπιμότητας και βιωσιμότητας της γραμμής του τραμ στα Γιάννινα, καλείται μέσα σε ένα χρονικό διάστημα, που εκτιμάται ότι δεν θα είναι μεγαλύτερο από ένα χρόνο, να αποδείξει αν το τραμ θα είναι βιώσιμο με βάση τα κυκλοφοριακά δεδομένα της περιοχής και άλλες, οικονομικές κυρίως, παραμέτρους.Το μόνο που έχει γίνει γνωστό μέχρι τώρα είναι πως η κατεύθυνση που έχει δοθεί, είναι το τραμ να ξεκινάει από την περιοχή της Πεδινής και να καταλήγει στη βιομηχανική περιοχή Ιωαννίνων.Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, πως τα δεδομένα δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξα, καθώς και σε άλλες περιοχές που έγιναν μελέτες βιωσιμότητας και σκοπιμότητας για τραμ (Ηράκλειο και Πάτρα), μόλις και μετά βίας το τραμ κρίθηκε βιώσιμο.Το αν θα κατασκευαστεί τραμ στα Γιάννινα μάλλον είναι περισσότερο θέμα πολιτικής βούλησης και χρηματοδότησης. Μοναδική επιλογή στον ορίζοντα είναι η εξασφάλιση των απαραίτητων κονδυλίων μέσω του ΕΣΠΑ, διαφορετικά θα μείνει ένα μακρινό όνειρο.
Και άλλες 12 μελέτες
Η υπόθεση του Τραμ μπορεί να κεντρίζει το ενδιαφέρον των πολιτών του νομού, όμως δεν είναι το μοναδικό σημαντικό σχέδιο για τα Ιωάννινα. Στην ίδια πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, η περιφέρεια Ηπείρου έχει περιλάβει και άλλες 12 μελέτες, οι οποίες σχετίζονται με ισάριθμα σημαντικά project. Μεταξύ αυτών, όπως έχει γίνει γνωστό, είναι και η χωροθέτηση νέων χώρων οργανωμένης υποδοχής βιομηχανικών αλλά και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, η διαχείριση ζωικών υποπροϊόντων & λυμάτων πτηνοκτηνοτροφικών μονάδων, η αποτύπωση του ενεργειακού χάρτη, η εκπόνηση επιχειρησιακού σχεδίου για την πράσινη ανάπτυξη κι η εκτίμηση των χωρικών επιπτώσεων του οδικού άξονα δυτικής χώρας.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ
ΠΗΓΗ: http://epirusgate.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου