'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Έλληνες παπαράτσι με κότσια [ποιοι είναι;]


Πεδίο της δημοσιογραφικής τους μάχης είναι τα θέατρα, τα εστιατόρια, τα κλαμπ κ.ο.κ. Ποιων; Των ρεπόρτερ του STAR, που είναι οι σπεσιαλίστες του ρεπορτάζ της σόουμπιζ και απαντούν με χιούμορ για το... κυνήγι των διασήμων!


Κατερίνα Σουλιώτη: Για το ρεπορτάζ φίλησα μια γαλοπούλαΗλικία: 35 ετών.
Σπουδές: Απόφοιτος της δημοσιογραφικής σχολής του 




ΑNT-1.Μετά την αποφοίτηση, δούλεψα καλλιτεχνικό ρεπορτάζ στο κανάλι «Τele-City» και στην εκπομπή της Μαρίας Μπεκατώρου. Δεν ξέρω εάν είναι επιτυχία αυτό που θα πω, αλλά εμένα με κάνει και νιώθω χαρούμενη. Η συνέντευξη της Αννας Βίσση το 2005, τότε που απέφευγε πάρα πολύ τα μέσα ενημέρωσης και με πίστεψε και μου έδωσε αποκλειστικότητα. Επίσης, ο Σάκης Ρουβάς που κάθε φορά με πιστεύει σαν ρεπόρτερ και παρά την κόντρα μας στη Γιουροβίζιον για το σκισμένο μπλουζάκι, μου δίνει την ευκαιρία για αποκλειστικά ρεπορτάζ. Το ίδιο η Δέσποινα Βανδή και η Ελενα Παπαρίζου, αλλά και ο Γιώργος Καπουτζίδης, που μου έχει προσφέρει πολλά αποκλειστικά ρεπορτάζ την περίοδο του «Παρά Πέντε». Τους κυνηγάω πολύ, η αλήθεια είναι σε σημείο να μην μπορούν άλλο να με αντέξουν, έρχομαι και σε κόντρα μαζί τους, όμως τελικά βλέπουν τον κόπο μου και το αναγνωρίζουν. Και εγώ αναγνωρίζω όμως ότι είναι σταρ και αξίζουν το τρέξιμο!
Εχω γλιστρήσει και παραλίγο να φάω τούμπα στο αεροδρόμιο για να κυνηγήσω τη Δέσποινα Βανδή και τον Ντέμη Νικολαΐδη. Εχω φάει τούμπα όταν έτρεχα να προλάβω την Τζένιφερ Λόπεζ και με σήκωσε ο Μαρκ Αντονι. Θεϊκή στιγμή, μετά την τούμπα, πήγα να λιποθυμήσω! Εχω φιλήσει στο στόμα ένα κοτόπουλο της Γιουροβίζιον, τον Ντάστιν... θα τον θυμάστε, τη γαλοπούλα! Ο Νορβηγός Αλεξάντερ Ρίμπακ με έβλεπε και φούντωνε, όσο μιλούσα εγώ για τον Σάκη, έχω χάσει αεροπλάνο και έχω φύγει με το επόμενο, κλείνοντας την πτήση μου η Ελενα Παπαρίζου και άλλα πολλά, αλλά μου αρέσουν!!! Χωρίς ευτράπελα δεν λέει το καλλιτεχνικό ρεπορτάζ. Πολλοί με βρίζουν, δεν τους αρέσει το στιλάκι μου. ΟΚ, πάσο, δουλειά μου είναι και σέβομαι την άποψή τους! Αυτά έχει το ρεπορτάζ!
Κατερίνα Σουλιώτη
Κατερίνα Σουλιώτη
Δεν πιστεύω ότι μοιράζονται τα ρεπορτάζ. Πιστεύω ότι πρέπει να μιλάς συνέχεια στα τηλέφωνα και να κυνηγάς τα ρεπορτάζ. Δεν υπάρχει ειδικότητα, υπάρχει αγάπη σε αυτό που θα κάνεις. Τη Γιουροβίζιον δεν την αγαπούσα, όταν όμως την έμαθα, την αγάπησα. Είναι μοναδικό γεγονός για εμένα, φαντασμαγορικό και έχει από όλα, ίντριγκα, θέαμα, κόντρες, δάκρυα και παρατράγουδα.
Υπάρχουν άτομα της σόουμπιζ που έχουν ενοχληθεί από τα ρεπορτάζ ή άτομα που σας παρακαλάνε να τους κάνετε θέμα;
Ναι, υπάρχουν, αλλά δεν θα ήθελα να μπω σε λεπτομέρειες. Είναι κομμάτι της δουλειάς. Πιστεύω ότι ο ένας έχει ανάγκη τον άλλον! Αλλά δεν πρέπει να ξεπερνιούνται τα όρια.

Αγάθη και Βαλεντίνη Ράντη: Γίναμε σκιά σε Μανωλίδου - ΠασχάληΓεννήθηκαν στην Καρδίτσα στις 26 Ιανουαρίου 1980.
Σπουδές: Τεχνολόγοι Γεωπόνοι ΤΕΙ Ηρακλείου Κρήτης.
Βαλεντίνη: Ο καθένας είναι χρεωμένος με συγκεκριμένα θέματα που τα παρακολουθεί. Αυτό το διάστημα π.χ. είμαι «χρεωμένη» με την Ευγενία Μανωλίδου (Master Chef). Παρακολουθούσα τη δικαστική διαμάχη Κούγια - Βατίδου, καθώς και τις εξελίξεις στην υπόθεση Βοσκόπουλου.
Αγάθη: Τα ρεπορτάζ μοιράζονται ανάλογα με τα θέματα της επικαιρότητας κάθε φορά. Παρακολουθώ την υπόθεση Πασχάλη, τα καλλιστεία, το ριάλιτι χορού και πολλές φορές καλύπτω και γάμους επωνύμων.
Βαλεντίνη - Αγάθη: Για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα (που δεν είναι άλλο από το να έχεις μία δήλωση ή ένα πλάνο του προσώπου που εκείνη τη χρονική στιγμή αναζητάς) στo πλαίσιo του ρεπορτάζ, μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις και κάποιες φορές. Υπάρχουν άτομα της σόουμπιζ που έχουν ενοχληθεί από τα ρεπορτάζ και σας έχουν πάρει τηλέφωνο και υπάρχουν άτομα που σας παρακαλάνε να τους κάνετε θέμα; Υπάρχουν και οι δυο περιπτώσεις. Είναι μέσα στη «φύση» του επαγγέλματός μας άλλωστε. Παίζει ρόλο όμως ο τρόπος με τον οποίο θα προσεγγίσεις κάθε φορά και ένα θέμα και ένα πρόσωπο.

Νίκος Τσιλιμπουνιδάκης: Ολοι παρακαλάνε να τους δείξουμε ωραίουςΗλικία: 35 χρόνων
Σπουδές: Ιδιωτική Σχολή Δημοσιογραφίας και σεμινάρια επικοινωνίας - ψυχολογίας στα ΜΜΕ
(Αν ξεκίναγε τώρα θα πήγαινε στη Σχολή του κ. Μαλέλη).
Επιτυχία δεν είναι ό,τι κάνει νούμερα. Επιτυχία είναι όταν κάνεις τη δουλειά σου καλά, να σε βλέπει ο κόσμος στον δρόμο και να λέει «μπράβο». Αυτό είναι επιτυχία. Και το καλύτερο θέμα είναι πάντα το επόμενο, ό,τι αποκλειστικό και να έχεις κάνει.
Στηνόμαστε οπουδήποτε μπορούμε να βγάλουμε θέμα. Εχω χαρεί τα καραούλια που έχω κάνει για ξένους σταρ (Τζένιφερ Λόπες, Σακίρα, Μπιγιονσέ, Κέβιν Σπέισι, Κάλβιν Κλάιν, Αρμάνι και τώρα Lady Gaga). Εδώ και τρεις μέρες την κυνηγάω από Κρήτη - Σαντορίνη και από Σαντορίνη όπου αλλού πάει εντός Ελλάδος. Στην αρχή θεώρησα ότι είναι το πιο δύσκολο θέμα που έχω αναλάβει. Τελικά όμως όλα θέλουν και κόπο και τρόπο. Στημένος τέσσερις μέρες με τη Lady Gaga, με τη βοήθεια και της Μαρίας Γιαχνάκη καταφέραμε να κάνουμε τόσο κοντινά πλάνα που ούτε σε βιντεοκλίπ δεν της έχουν κάνει. Αρα χρειάζονται τέσσερα κάπα: καραούλι, κρυφτό, κυνηγητό, κούραση.
Συνέχεια ενοχλούνται κάποιοι όταν δεν τους κάνεις τα χατίρια τους. Πρέπει να καταλάβουν ότι δεν κάνουμε τις δημόσιες σχέσεις τους και ασχολούμαστε επειδή ο κόσμος το ζητάει. Υπάρχουν σε κάποιους καλλιτέχνες άνθρωποι γύρω τους που τους χαλάνε την εικόνα χωρίς οι καλλιτέχνες να το ξέρουν. Προσπαθούν να γίνουν βασιλικότεροι του βασιλέως. Κάποιες φορές με επιτυχία και κάποιες φορές όχι, επειδή δεν τους αφήνουμε. Υπάρχει καλλιτέχνης που υποτίθεται ότι ενοχλήθηκε για θέμα μου, χωρίς αυτός να το ξέρει. Απλά οι γύρω απ’ αυτόν προσπάθησαν να με απειλήσουν ότι δεν θα ξαναέχω θέμα και τους απάντησα: «Τότε θα πηδήξω τη μάντρα και θα μπω στο σπίτι του». Και μου έδωσαν το θέμα.Ολοι «παρακαλάνε» να τους δείξουμε πιο ωραίους απ’ ό,τι είναι. Ακόμα και όταν αυτοί «το παίζουν» ότι δεν θέλουν να τους τραβήξουμε. Οταν δεν τους «δείχνεις» όπως αυτοί θέλουν ενοχλούνται, βάζουν τους μάνατζερ να σε πάρουν τηλέφωνο και να σου το παίξουν ιστορία. Οσα καλά και να κάνεις για κάποιον καλλιτέχνη, κάποια στιγμή θα σου βγάλει παράπονο.
Ολα μου τα ευτράπελα, αλλά και τα ευτράπελα άλλων που τους έτυχα εγώ μπροστά θα υπάρχουν σε ένα βιβλίο που ετοιμάζω «Λεύκωμα: 6 χρόνια ταξίδια με το Star» με ονόματα. ?Εκανα καραούλι στον Κάλβιν Κλάιν στη Μύκονο, μπήκα μέσα στο ξενοδοχείο που έμενε να δω γιατί καθυστερούσε να βγει, ενώ ήταν το αμάξι του έξω. Οταν βρέθηκα μπροστά στο μπαλκόνι της σουίτας του, τον είδα γυμνό να παριστάνει το άγαλμα .

Χρήστος Κανελλόπουλος: Ειδικότητά μου είναι «Τηλεσουρής»Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1965. Είναι γέννημα θρέμμα Κυψελιώτης.
Σπουδές: Πολιτικές Επιστήμες στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.



Υπήρξε ιδρυτικό στέλεχος της μουσικοθεατρικής ομάδας Σπείρα-Σπείρα του Σταμάτη Κραουνάκη. Eχει γράψει πολλά τραγούδια και μερικά θεατρικά έργα.


Ως γνωστόν η δημοσιογραφική επιτυχία έγκειται στην αποκλειστικότητα. Για μένα όμως επιτυχία είναι κάθε πετυχημένο στιχάκι που μου κάθεται, χαρίζει λίγο γέλιο στους τηλεθεατές και με κάνει κι εμένα να χαμογελάω όταν το γράφω.
Εκαστος εφ’ ω ετάχθη. Η δική μου ειδικότητα πάντως είναι «τηλεσουρής».
Σπανίως. Ομως γράφω τα στιχάκια μου ξαπλωμένος πάνω σ’ ένα ντεπόζιτο, επειδή είμαι καπνιστής και το κάπνισμα απαγορεύεται πλέον στους κλειστούς χώρους.
Προς το παρόν δεν έχει ενοχληθεί κανείς από τα στιχάκια μου. Τουλάχιστον δεν έχει φτάσει κάτι τέτοιο στ’ αυτιά μου. Ούτε μ’ έχει παρακαλέσει κανείς γκλαμουράτος να του γράψω ποιηματάκι εξαιρετικά αφιερωμένο. Αυτό το κάνουν μόνο οι φίλοι μου.
Δεν μου έχει τύχει κανένα ευτράπελο.

Ελγκα Νταϊφά: Πάμε όπου απαιτεί το θέμαΓεννήθηκε στην Αθήνα.
Σπουδές: Ιστορία και μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου στα ΜΜΕ και στον Πολιτισμό.

Στην περίπτωση των δημοσιογράφων η επιτυχία είναι συνώνυμη με την αποκλειστικότητα, έτσι και για μένα οι συνεντεύξεις από μεγάλους σταρ του Χόλιγουντ, όπως από την Τζόντι Φόστερ, την Τζ. Ρόπμπερτς, τον Ρ. Ρέντφορντ, τον Χ. Τζάκμαν. Επίσης συνέντευξη από τον πρώην δεσμοφύλακα των φυλακών υψίστης ασφαλείας του Γκουαντάναμο με εγ­κλεί­στους πρόσωπα που οι Αμερικανοί θεωρούν τρομοκράτες. Εκείνος αποφάσισε να αλλάξει ζωή να παραιτηθεί και να γίνει «η φωνή» των φυλακισμένων.
Η ζωή έχει όρια, όπως και το ρεπορτάζ, και αυτά τα βάζει η αγωγή και η παιδεία του κάθε δημοσιογράφου, αλλά και το Μέσο που δουλεύει. Τα θέματά μου έως τώρα βαδίζουν σύμφωνα με την αισθητική μου και είμαι υπερήφανη για αυτά. Κανείς δεν με έχει παρακαλέσει να γίνει θέμα και κανείς δεν μου έχει παραπονεθεί ότι τον έχω κάνει ανά-θεμα...
Αν το ρεπορτάζ το απαιτεί και ο αρχισυντάκτης το ζητήσει, τότε θα βρεθώ εκεί που συμβαίνει το θέμα. Για μας, που δεν είμαστε πολεμικοί ανταποκριτές, το πεδίο της δημοσιογραφικής μάχης μας είναι τα κλαμπ, τα θέατρα, τα σπίτια, τα εστιατόρια...

Ιορδάνης Παπακυριακού: Το τηλεφώνημα Ψινάκη...Γεννήθηκε στην Αθήνα
Ηλικία: 31
Σπουδές: Marketing & Δημόσιες Σχέσεις.

Υπάρχουν άνθρωποι που τηλεφωνούν και μου αποκαλύπτουν με όλες τις λεπτομέρειες πού θα πάνε για φαγητό, τι θα φάνε, πώς θα κάθονται για να τους τραβήξουμε την... καλή τους πλευρά αν πάμε για ρεπορτάζ και όταν πάμε, βάζουν τους ιδιοκτήτες και τους μπράβους να μας σπρώξουν για να... το παίξουν μπροστά στις κάμερες! Υπάρχουν και άνθρωποι που τους κάνεις τυχαία συνέντευξη και σε εκπλήσσουν ευχάριστα με τη συμπεριφορά τους.
Δεν θα ξεχάσω ότι πριν από λίγες ημέρες και ενώ είχα ρεπό το τηλέφωνο μου χτύπησε στις 2.30 τα ξημερώματα από τον Ηλία Ψινάκη που ήθελε να μου θυμίσει ότι το πρωί θα ανακοινωνόταν η υποψηφιότητά του στις επικείμενες δημοτικές εκλογές.
Οσο γι’ αυτό που έγινε... on air; Βρισκόμενος σε κοσμική εκδήλωση και πλησιάζοντας την Ευγενία Μανωλίδου, που ερχόταν κρατώντας από το χέρι τον σύζυγό της Αδωνι Γεωργιάδη, την ώρα που ετοιμαζόμουν να της υποβάλω την πρώτη ερώτησή μου, έβγαλε την τσίχλα που μασούσε από το στόμα της, πήγε να την πετάξει κάτω και τελικά την έδωσε στο χέρι στον σύζυγό της, ο οποίος την έβαλε στη χούφτα του!!! Και όλα αυτά μπροστά στα έκπληκτα μάτια μου και στην κάμερα του Star.

Δέσποινα Μαλέλη: Τα θέματά μου δεν έχουν ενοχλήσειΗλικία: 24 χρόνων
Σπουδές: Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο

Δυστυχώς, τα καραούλια που κάνουμε είναι πολλά και πολύωρα και δεν γίνονται πάντα κάτω από υποφερτές συνθήκες. Μπορεί να βρέχει και να ξεροσταλιάζεις στο κρύο, μπορεί κάποιοι να βάζουν σεκιουριτάδες να μας διώχνουν - γιατί οι ίδιοι προφανώς φοβούνται να μας αντιμετωπίσουν είμαστε επικίνδυνοι, βλέπεις τους τρομάζουμε.
Ποτέ κανένας δεν με πήρε τηλέφωνο να μου πει πως έχει ενοχληθεί από κάποιο θέμα που έκανα. Οταν ένα θέμα το επιμελούμαι εγώ, φροντίζω να είναι αξιοπρεπές και να μη θίγει τον συνεντευξιαζόμενο. Ακόμα κι όταν μου λένε πως πρέπει να έχει ειρωνικό τόνο, το κάνω με χιούμορ και φροντίζω να μην είναι πολύ εριστικό. Σαφέστατα υπάρχουν άτομα που μας παρακαλάνε να τους κάνουμε θέμα, είτε ευθέως είτε εμμέσως - τραβάτε με κι ας κλαίω δηλαδή. Χαρακτηριστική περίπτωση που πραγματικά μου έκανε εντύπωση ήταν ένα άτομο που ψοφούσε για δημοσιότητα και έκανε το παν για να είναι μπροστά στις κάμερες και να μιλάει στα μικρόφωνα, και το ίδιο άτομο μία φορά που πήγα καραούλι έξω από το σπίτι του, απαίτησε να φύγουμε επειδή κουράστηκε να το πολιορκούν οι κάμερες... 

Υπάρχει ο πασχαλιολόγος, ο μενεγακιολόγος, αλλά είναι μερικοί συνάδελφοι που πραγματικά ανταποκρίνονται το ίδιο καλά σε οποιοδήποτε θέμα κι αν τους δώσεις.

Πηγη : www.e-go.gr
TNSite

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου