'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Έλληνας ρεπόρτερ μηνύει τα ΜΑΤ της πορείας του Πολυτεχνείου..!!!

Μήνυση κατά «αγνώστων αστυνομικών υπαλλήλων» κατέθεσε ο φωτορεπόρτερ του Γαλλικού Πρακτορείου Ειδήσεων Αρης Μεσσίνης, ο οποίος επισημαίνει ότι έπεσε θύμα επίθεσης από ενστόλους κατά την διάρκεια της πορείας για την επέτειο του Πολυτεχνείου.
 Όπως υποστηρίζει στην μήνυσή του ο ρεπόρτερ, που είναι μέλος της Ένωσης Ανταποκριτών Ξένου Τύπου, το περιστατικό συνέβη στον Πύργο Αθηνών, λίγο πριν το τέλος της πορείας: «Όταν πήγα να σηκώσω την κάμερά μου, δέχτηκα επίθεση από ένστολο μέλος της διμοιρίας των ΜΑΤ που προσπάθησε να με εκφοβίσει προκειμένου να φύγω και στη συνέχεια με κλότσησε σπάζοντας ένα εξάρτημα του εξοπλισμού, παρ’ ότι είχα γυρίσει για να φύγω».

Περιγράφει ακόμα στο κείμενο της μήνυσής του ο Αρης Μεσσίνης: «Εγώ γύρισα και του είπα: “Τι κάνετε, κύριε; Εγώ δημοσιογράφος είμαι, τη δουλειά μου κάνω”. Όταν το είπα αυτό, σήκωσε την ασπίδα του για να με χτυπήσει στο πρόσωπο, αλλά άπλωσα το χέρι μου για να προστατευθώ και τελικά δέχτηκα ένα δυνατό χτύπημα στο χέρι. Ταυτόχρονα δέχτηκα χτύπημα με κλομπ από άλλο ένστολο (συνάδελφο του πρώτου)».

Ο φωτορεπόρτερ καταγγέλλει ότι επίθεση από άνδρες της ομάδας «Δ» δέχτηκε και λίγο αργότερα, στην οδό Μεσογείων, όταν προσπαθούσε να φωτογραφίσει την σύλληψη ενός πολίτη που τον είχαν στο έδαφος. 

Ο Άρης Μεσσίνης ζητάει την ανεύρεση και ποινική δίωξη όλων των υπευθύνων αστυνομικών στο πλαίσιο του αυτοφώρου, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι έχει προσκομίσει και φωτογραφικό υλικό. 

star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου