'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Ηλίας Ψινάκης στο DOWN TOWN: «Σιγά μην παραιτηθώ»!!!!

Η συνέντευξη που θα συζητηθεί πολύ!

Στις φήμες αλλά και στις κατηγορίες που έχει ακούσει τις τελευταίες μέρες μετά τις εκλογές απαντά ο Ηλίας Ψινάκης, μέσα από τη συνέντευξη που θα δημοσιευτεί την Πέμπτη στο DOWN TOWN.

«Γνωρίζω ότι η πολιτική είναι ένα παιχνίδι που παίζεται χωρίς κανόνες» λέει ο Ηλίας Ψινάκης αλλά και προκαλεί όποιον έχει κάτι να του πει να του το πει μπροστά του, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «υπάρχουν άνθρωποι που με γουστάρουν και άνθρωποι που δεν με γουστάρουν. Το να πετάει ο καθένας την παπαριά του είναι και εύκολο και τζάμπα.και αναξιοπρεπές. Έχω δώσει το δικαίωμα σε οποιονδήποτε να λέει ό,τι θέλει πίσω από την πλάτη μου – και ανώνυμα και επώνυμα. Όποιος, όμως, έχει κάτι να μου πει και είναι μάγκας να έρθει να το πει μπροστά μου.».


Στην αποκαλυπτική συνέντευξή του στο DOWN TOWN ο Ηλίας Ψινάκης ομολογεί ότι παρά τα χτυπήματα δεν μετάνιωσε καθόλου για τη συμμετοχή του στις δημοτικές εκλογές, σεβόμενος όλους όσοι τον ψήφισαν. Σε όλους αυτούς μάλιστα που διαδίδουν πως σκοπεύει να παραιτηθεί απαντά «σιγά μην παραιτηθώ. Τι είμαι, κότα;»!


Στην συνέντευξη που παραχώρησε στο Γιάννη Χατζηγεωργίου για το εβδομαδιαίο περιοδικό ο Ηλίας Ψινάκης εξηγεί ακόμα γιατί αποφάσισε να ασχοληθεί με την πολιτική, γιατί δεν φεύγει από την Ελλάδα αλλά εκφράζει και τη γνώμη του για τους πολιτικούς λέγοντας ότι «δεν εκτιμώ τους πολιτικούς, για να μην πω τίποτα χειρότερο –εκτός εξαιρέσεων βέβαια– γιατί αυτοί έφεραν τη χώρα μας στα χάλια που είναι. Γενικά, η εικόνα μου για την πολιτική δεν είναι η καλύτερη, για να το θέσω κομψά.»


Αλλά περισσότερα θα διαβάσετε στο DOWN TOWN που κυκλοφορεί αύριο και που είναι σίγουρο πως θα συζητηθεί πολύ!


newsit.gr
http://www.ierosagon.org/2010/11/down-town.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου