'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

“Η ταυτότητά μου στα χέρια τρομοκράτη;”

Ποιος μπορούσε να φανταστεί ότι «κυκλοφορεί» μια δεύτερη ταυτότητα με τα προσωπικά του στοιχεία, η οποία έχει "πέσει" στα χέρια των συλληφθέντων που διώκονται για την συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση....

Το newsbomb.gr επικοινώνησε με ένα από τα θύματα πλαστογράφησης της ταυτότητάς του.

Ο Π.Α ξαφνιάστηκε, μόλις του αναφέραμε τα στοιχεία που βρίσκονται στην κατοχή της αστυνομίας και τα οποία είναι ίδια με αυτά που αναγράφει η δική του ταυτότητα, καθώς δεν γνώριζε τίποτα.

«Είναι αναπάντεχο, δεν μπορώ να πιστέψω ότι μπορεί να έχει συμβεί κάτι τέτοιο και να το μαθαίνω από εσάς και όχι από την αστυνομία», μας είπε εμφανώς ενοχλημένος από το γεγονός.

Στην συνομιλία που είχαμε μαζί του μας μετέφερε την αγωνία του για το που μπορεί να έχει χρησιμοποιηθεί το όνομά του αλλά και τα προσωπικά του στοιχεία.

«Έπεσα από τα σύννεφα»
Ένας ακόμη πολίτης που είδε τα στοιχεία του αναρτημένα μίλησε στο newsbomb, χωρίς όμως να θέλει να δημοσιευτούν τα προσωπικά του στοιχεία.

«Είδα όλα τα στοιχεία μου δημοσιευμένα, μόνο η φωτογραφία μου έλειπε. Έχω πέσει από τα σύννεφα. Μίλησα με την δικηγόρο μου για να δω ποιες ενέργειες πρέπει να κάνω, μιας και δεν έχω καμία ενημέρωση από την αστυνομία. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα αλλάξω ταυτότητα άμεσα, εκτός αν δεν μου το επιτρέψουν».

Οι εξελίξεις και τα νέα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας για την υπόθεση της τρομοκρατίας, φέρνουν απλούς πολίτες προ εκπλήξεως, αφού τα προσωπικά τους στοιχεία έχουν δημοσιευτεί και από ότι φαίνεται χωρίς καν να έχουν κάποια ενημέρωση από την αστυνομία.

Στην κατοχή των συλληφθέντων βρέθηκαν προσωπικά στοιχεία ατόμων, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για την κατάρτιση πλαστών εγγράφων, ώστε να μπορούν να ενοικιάζουν κρησφύγετα της τρομοκρατικής οργάνωσης και γενικότερα να τα χρησιμοποιούν για τις οικονομικές τους συναλλαγές.

Κανείς μέχρι στιγμής δεν γνωρίζει αν με τα ονόματα αυτά έχουν εκδοθεί δάνεια ή πιστωτικές κάρτες εν αγνοία των πολιτών.

Συντάκτης:Άρτεμις Σκορδίλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου