'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Η Δήμητρα Ματσούκα μετάνιωσε για τα γυμνά !!!!!

Μετανιωμένη είναι σήμερα η Δήμητρα Ματσούκα για τις γυμνές φωτογραφίσεις που είχε κάνει πριν από πολλά χρόνια, γιατί έχουν επισκιάσει τη δουλειά της και έχουν καθορίσει την εικόνα της ως ηθοποιός. 

«Είμαι συνυπεύθυνη για πράγματα που μου συνέβησαν όσον αφορά στο προφίλ μου σε αυτή τη δουλειά.


Έκανα, για παράδειγμα, τρία εξώφυλλα που μόνο κακό μού έκαναν. Ήμουν υποχρεωμένη λόγω συμβολαίων που υπέγραφα με κανάλια και παραγωγούς. 

Ήμουν άτυχη, γιατί πολλές φωτογραφίες, οι οποίες τραβήχτηκαν εν αγνοία μου, μπορεί να μη δημοσιεύτηκαν στα περιοδικά, αλλά διοχετεύτηκαν στο Διαδίκτυο από τα άτομα που δούλευαν στα ατελιέ. 

Λατρεύω το Internet, αλλά (δεν βλέπω) ούτε ένα πλάνο μου από τα ''Ματωμένα Χώματα" ή από τις δουλειές μου στο Εθνικό Θέατρο. 

Μονίμως βλέπω τις φωτογραφίες από αυτά τα περιοδικά» δήλωσε και δεν έχει άδικο.
Τέλος, μίλησε για την εξωτερική της εμφάνιση: 


«Δεν είμαι ο τύπος που θέλει να κυκλοφορεί και να δείχνει ωραία και ερωτεύσιμη. Δεν έχω αυτή την εμμονή. Ούτε με ενδιαφέρει να δείξω ότι είμαι στα πράγματα ή στην επικαιρότητα». 


http://relaxgr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου