'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Πονηρά Μηνύματα Κινητών….!!!!!!!

Παρακάτω σας παρουσιάζω μια συλλογή από μερικά πονηρά μηνυματάκια! Για να στείλετε στα αμόρε σας…
Με τέτοια ζεστη θα σας χρειαστούν…

Σύντομα.. και μια άλλη καυστική συλλογή!
Απολαύστε τα…

Ήταν νύχτα & τα μάτια της έλαμπαν στο σκοτάδι.
Έσκυψα και άνοιξα τα πόδια της. Ταράχτηκε.
Άγγιξα τις ρώγες της. Ένιωθα υπέροχα.
Ήταν η πρώτη φορά που άρμεγα αγελάδα!

***

Θέλω να σε χαϊδέψω, θέλω να σε τρίψω,
θέλω να χώσω το δάχτυλό μου μέσα σου,
θέλω να σε ρουφήξω.
Α! Ρε μύτη, όταν κρυώνεις είσαι μπελάς!

***
Σήμερα είδα δυστυχώς πόσο μικρό τον έχω.
Δεν πρόλαβα να τον χαϊδέψω λίγο κι αυτός χάθηκε απ την χούφτα μου.
Τι γελάς? Έχεις μεγαλύτερο μισθό?
***
Εχθές το βράδυ σε έψαχνα απελπισμένα.
Ήθελα να σε νοιώσω πάνω στο γυμνό κορμί μου,
αλλά έπρεπε να πέσω στο κρεβάτι χωρίς εσένα.
Που ήσουνα λοιπόν ηλίθια πυτζάμα?

***
Θέλω να το κάνουμε μαζί!
Η αδρεναλίνη ν’ ανέβει στα ύψη!
Τα κορμιά μας να νοιώσουν την ηδονή!
Το καλύτερο πήδημα της ζωής μας!
Θέλω να κάνουμε bungee jumping
***
Κάπιει λέναι ότη τω λείγω σεκς κάνυ κακό στα μάτηα
Αν βλέπις ορθωγραφηκά λάθι σ’ αφτό το μείνημα τώτε
μάλων να το αυξείσης!

***
Χθες το βράδυ πάλι δε με άφησες να κοιμηθώ.
Σε ένοιωθα στον ύπνο μου, η παρουσία σου
ήταν βασανιστική, άσε τα σημάδια σου!
Αύριο όμως θα σε σκοτώσω παλιοκούνουπο
***
Γιατί το σουτιέν είναι το σύμβολο της δημοκρατίας;
Γιατί χωρίζει την αριστερά από την δεξιά,
συγκρατεί τις μάζες, ελκύει το λαό
και ξεσηκώνει τα πλήθη!

***
Η COSMOTE σας ενημερώνει για την νέα γραμμή sex.
Αν θέλετε να γλείψετε πατήστε το 1.
Αν θέλετε να σας γλύψουν πατήστε 2.
Αν θέλετε και τα δύο πατήστε 69
***


Αν το δεξί σου πόδι ήταν το Πάσχα
& το αριστερό σου πόδι ήταν τα Χριστούγεννα,
θα με άφηνες να περάσω λίγες μέρες
ανάμεσα στις γιορτές;
***
Η σαρκική επιθυμία δεν σχετίζεται με την ψυχική:
Σαρκική είναι η επιθυμία μου για σένα!
Σε θέλω, σε ποθώ, θέλω να σε γευτώ!
Πότε θα έρθει το Πάσχα αρνάκι μου ψητό?

***
Μου είπε να ανοίξω περισσότερο. Άνοιξα.
Πονούσα πολύ και φοβόμουνα.
Μόλις το έβγαλε έτρεξε λίγο αίμα.
Ήταν η πρώτη φορά που έβγαλα δόντι!
***
Πάντα ήξερα ότι όποτε ήθελα άναβες.
Σ’ έπαιζα στα χείλη μου
και έμπαινες με τρόπο μοναδικό.
Πάντα όμως τελείωνες γρήγορα!
Γιατί ρε καταραμένο τσιγάρο;

***
Οι δυο μας μόνοι στην παραλία,
διψούσα για το παχύρευστο άσπρο υγρό σου,
σε πήρα στα χέρια μου και σ’ έπαιξα,
αλλά εσύ είχες τελειώσει.
Καταραμένο αντιηλιακό!
***
Φούσκωνε ερεθιστικά μέσα από το στενό του τζιν.
Σε κοίταξε πονηρά, ήξερε ότι την ήθελες.
Έχωσες το χέρι την έβγαλες έξω,
την έβαλες στο στόμα σου.
Κόλαση η TRIDENT!

***
Μου αρέσει να βάζω τα χείλη μου μέσα στην τρύπα σου
και να ρουφάω απολαυστικά τα υγρά σου,
καθώς χύνονται στο στόμα μου.
Αχ, μη μου τελειώνεις κόκα κόλα!
***
Σε περίμενα! Ήρθες, ξεντύθυκα με εξουθένωσες,
έκανες το κορμί μου να ανάψει, να ιδρώσει
και εγώ παρακαλούσα να τελειώσεις!
Καταραμένε καύσωνα!

***
Ήταν 20 πόντους όταν μπήκε στο στόμα σου,
το άσπρο υγρό σου έκαψε το στόμα και το λαιμό,
και λίγες τρίχες έμειναν στα δόντια σου.
Άτιμη οδοντόβουρτσα!
***
Άλλο λίγο και μπήκε! Δεν πάει άλλο!
Έχει μπει το μισό και πονάω! Με πεθαίνει!
Μήπως να τη ρουφήξω; Ωχ! Σφήνωσε!
Δεν πάει ούτε πάνω ούτε κάτω!
Αχ! Δεν ξαναβάζω τόσο στενό παντελόνι!

***
To sex είναι σαν τα μαθηματικά.
Προσθέτεις το κρεβάτι,αφαιρείς τα ρούχα,
διαιρείς τα πόδια και πολλαπλασιάζεις.
Είσαι να λύσουμε καμιά άσκηση;
***
Φαντάζομαι εσένα κι εμένα μέσα σε ένα ζεστό νερό να λιώνεις
και να γλυστράς πάνω μου αφήνοντας ένα υπέροχο άρωμα.
Δυστυχώς όμως σ’ έχασα γλυκό μου… σαπουνάκι!

***
Εγώ σε γλείφω κι εσύ λιώνεις σε κρατώ και με λερώνεις.
Σε ρουφώ μ’αποθεώνεις και στο στόμα μου τελειώνεις!
Η «ΕΒΓΑ» σας εύχεται καλό καλοκαίρι!
***
Θέλω να το βάλω στο στόμα μου, να το γλείψω,
να το παίξω στα χείλια μου, να νιώθω τη γλυκιά του γεύση
καθώς το δαγκώνω βασανιστικά.
Θέλω παγωτό σοκολάτα, έχεις;

***
Σε έγλυφα σε ρούφαγα με πόθο και μανία
και ξαφνικά τελείωσες κι έκλαιγα μ’απορία.
Τα υγρά σου σκούπιζα με λύπη από την μούρη,
γιατί τελείωσες άτιμο γλυφοτζούρι;
***
Αν θες να πάμε μαζί στον Παράδεισο,
αν θες τα κορμιά μας να καούν στις φλόγες της Κόλοσης,
τότε κλείσε δύο θέσεις με την American Airlin
es!

***

Μα που πήγε το μυαλό σας?

Σύντομα.. και μια άλλη καυστική συλλογή!

ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ: http://pswnio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου