'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Νόμιζε ότι τον κεράτωνε... και έγινε της κακομοίρας!!!!!

Μόνο ερωτικό καβγαδάκι δεν μπορούσε να αποκαλέσει κανείς αυτό που έγινε στο κέντρο της Πάτρας επί της οδούς Κορίνθου στις δύο και μισή το μεσημέρι της περασμένης Δευτέρας.

Ένα ζευγάρι είχε σηκώσει το κέντρο της Πάτρας με...
τις φωνές!


Ο λόγος ήταν το κινητό της κοπέλας με τα... ύποπτα τηλεφωνήματα που δεν πέρασαν απαρατήρητα από τον σύντροφό της. Εκείνος της ζήτησε το λόγο γι' αυτά και όταν εκείνη δεν του έδωσε μια ικανοποιητική εξήγηση, της το πήρε. Και αυτό που ακολούθησε ήταν για... γέλια και για κλάματα. Άρχισε να τον σπρώχνει και να κλαίει με λυγμούς ουρλιάζοντας: «Φέρε μου πίσω το κινητό μου, το κινητό μου, δώστο μου, ρε!». Και όταν ήρθαν μερικοί για να τους χωρίσουν, άρχισε να παρακαλεί μια κυρία να την βοηθήσει: «Σας παρακαλώ, βοηθήστε με, δεν μου δίνει το κινητό μου, πάρτε με στο μαγαζί σας μέσα».

Ο νεαρός είχε μείνει άφωνος ειδικά όταν άρχισαν όλοι να τον επιπλήττουν και να του φωνάζουν. Ο ίδιος κάποια στιγμή δεν άντεξε και τους απάντησε: «Δεν είμαι κλέφτης, η κοπέλα μου είναι και μιλάει με κάτι τύπους στο τηλέφωνο συνέχεια».


Τελικά το θέμα έληξε και συνέχισαν χωριστά. Όσο για τον νεαρό ήταν αναψοκοκκινισμένος και ευτυχώς χωρίς κανένα σημάδι από την εξοργισμένη κοπέλα του γιατί «κερατάς και δαρμένος πάει πολύ»!


dinatos
http://alepounews.blogspot.com/2010/10/blog-post_3981.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου