'' ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! ''

ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ... Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ : protanea@gmail.com


Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Α.Κοντός: "Θα λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη αυτοί που με παρέπεμψαν" ...!!!

Ο πρώην Υπουργός, Αλέκος Κοντός, βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα εξ αφορμής της πολύκροτης υπόθεσης Βατοπεδίου.  
Ο ίδιος υποστηρίζει οτι ουδέποτε παρανόμησε και οτι κάθε του ενέργεια ήταν σύννομη. Παράλληλα σημειώνει οτι όσοι βουλευτές μετείχαν στην Προανακριτική Επιτροπή της Βουλής θα κληθούν να λογοδοτήσουν στην Δικαιοσύνη.

Είναι συνεπώς προφανές οτι ο κ. Κοντός θα προχωρήσει σε μηνύσεις εναντίων των μελών της Προανακριτικής Επιτροπής και θα πρέπει να θεωρηθεί δεδομένο οτι θα τους ζητήσει να άρουν απο μόνοι τους την βουλευτική τους ασυλία προκειμένου να παραστούν ενώπιον του δικαστηρίου!

Παραθέτουμε ολόκληρη την συνέντευξη που παραχώρησε στο newpost.gr ο κ. Αλέκος Κοντός:

Αρχικά είχατε δώσει την εντύπωση- ως βουλευτής Ξάνθης- οτι διαφωνούσατε ριζικά σχετικά με τις πρωτοβουλίες της Μονής Βατοπεδίου. Τι μεσολάβησε και εν τέλη αλλάξατε γνώμη;
Ουδέποτε άλλαξα γνώμη, ήμουν πάντα πολέμιος στις διεκδικήσεις της Μονής, όπως ακόμα και οι ίδιοι οι μοναχοί Εφραίμ και Αρσένιος κατέθεσαν στην Εξεταστική Επιτροπή. Τη στάση μου αυτή, από την οποία ουδέποτε παρέκκλινα, έχω αποδείξει εξ άλλου με όλες τις ενέργειές μου. Από την αρχή πίστεψα ότι οι διεκδικήσεις της Μονής Βατοπεδίου ήταν καταστροφικές για χιλιάδες οικογένειες ακτημόνων της Θράκης και τις οικογένειες των αλιέων της Λίμνης Βιστονίδας και ότι έπρεπε να βρεθεί λύση, έτσι ώστε αφενός μεν η Μονή να μην αποκτήσει κυριότητα στα ακίνητα αυτά κι αφετέρου - όταν πια παρά τις διαμαρτυρίες μας περιήλθαν στην κυριότητά της - να βρεθεί λύση ώστε να προστατευθούν τα συμφέροντα των συμπολιτών μου. Θεωρούσα ότι είχα χρέος να σταθώ στο πλευρό τους και φυσικά να καταβάλω κάθε προσπάθεια ώστε να αποκατασταθεί η ηρεμία στον Τόπο μου, όπου οι κοινωνικές αντιδράσεις των κατοίκων απέναντι στη Μονή ήταν ιδιαίτερα έντονες κι ανησυχητικές. Μετά το 2003, όταν οι επίμαχες εκτάσεις πέρασαν με τις Αποφάσεις των Υπουργών του ΠΑΣΟΚ και του κ. Σωκράτη Ξυνίδη στην κυριότητα της Μονής, δεν είχα άλλη επιλογή, όπως και όλοι οι φορείς της Ξάνθης που συμμετείχαν στον ίδιο αγώνα με εμένα, από το να συμφωνήσουμε με την κεντρική κυβερνητική απόφαση της Νέας Δημοκρατίας για ανταλλαγές, που έδινε λύση στο πρόβλημα της περιοχής μας. Άλλωστε οι εν λόγω Αποφάσεις για τις ανταλλαγές ήταν καθ όλα νόμιμες, βασίζονταν σε Νόμους που ψηφίστηκαν από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και το κυριότερο υλοποιήθηκαν αποκλειστικά με βάση τις εκτιμήσεις που έκανε το μοναδικό αρμόδιο όργανο με βάση το Νόμο, που είναι το Σώμα Ορκωτών Εκτιμητών.

Πέραν αυτού, οι Αποφάσεις αυτές, που δεν ελήφθησαν εν κρυπτώ αλλά δημοσιοποιήθηκαν ακόμα και με σχετικό Δελτίο Τύπου, αντιμετωπίσθηκαν πολύ θετικά από όλους τους φορείς της Θράκης και ιδιαίτερα τους χιλιάδες ακτήμονες αγρότες και τους αλιείες της περιοχής, που θίγονταν από την κατοχύρωση των δικαιωμάτων της Μονής.

Οι συνάδελφοί σας βουλευτές, της Προανακριτικής Επιτροπής, φαίνεται να έχουν διαφορετική εκτίμηση και έκριναν ότι έπρεπε να σας παραπέμψουν. Παρατηρήσαμε, ακόμα, οτι αφήσατε αιχμές για τον τρόπο που λειτούργησαν... ακούστηκε μάλιστα οτι θα φτάσετε μέχρι και σε μήνυση εναντίον τους... 

Η αλήθεια είναι ότι οι βουλευτές της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο την αριθμητική υπεροχή που είχαν στην εν λόγω Επιτροπή, ώστε να κρατήσουν - κατά παράβαση κάθε έννοιας δικαίου και δημοκρατικής λειτουργίας της Προκαταρκτικής - την υπόθεση στην επικαιρότητα όλον αυτό τον καιρό, επιδεικνύοντας προκλητική αδιαφορία για το γεγονός ότι δεν υπήρχε ίχνος στοιχείων εναντίον μου κι εναντίον των συναδέλφων μου πρώην Υπουργών. 

Είναι ξεκάθαρο ότι λειτούργησαν με άνωθεν εντολές, ότι ξεπέρασαν τις «κόκκινες γραμμές» που αφορούν παράτυπές ενέργειες και παράνομες πράξεις και προέβησαν στη σύνταξη ενός πορίσματος, τόσο απροκάλυπτα κατασκευασμένου, ώστε απορρίφθηκε και από δεκάδες συναδέλφους τους, βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, που επέλεξαν να ακολουθήσουν αυτό που τους υπαγόρευε η συνείδησή τους και όχι η κομματική «γραμμή». Η πολιτική σκευωρία που έστησε το ΠΑΣΟΚ στη συγκεκριμένη απόφαση κορυφώθηκε στη συνεδρίαση της Βουλής όπου αποφασίστηκε η παραπομπή μου στο Δικαστικό Συμβούλιο για ένα αδίκημα που δεν έχει καμία σχέση με την υπόθεση (αντί των συνολικά τριών άθλιων κατηγοριών που κατασκεύασαν εναντίον μου).

Σε αυτή τη συνεδρίαση, εάν δε είχαν ληφθεί υπόψη οι επιστολικές ψήφοι που το ΠΑΣΟΚ επέμεινε να προσμετρήσει στην ψηφοφορία ή εάν δεν υπήρχαν τα κόμματα της Αριστεράς, που για τους δικούς τους λόγους λειτούργησαν ως «δεκανίκι» στην κυβερνητική «γραμμή» να παραπεμφθούν πρώην υπουργοί στο Δικαστικό Συμβούλιο, ο κ. Παπανδρέου θα είχε υποστεί μία πολύ μεγάλη ήττα, που θα κλόνιζε όλο το οικοδόμημα των «τηλεδικίων» που έχει στήσει τον τελευταίο χρόνο. Μετά από όλα αυτά βλέπω ως υποχρέωσή απέναντι στον εαυτό μου και την οικογένειά μου, για την τεράστια ψυχική ταλαιπωρία που περάσαμε τα τελευταία χρόνια, το να ασκήσω όλα τα δικαιώματα που μου δίνει το Σύνταγμα και οι Νόμοι της χώρας μου.

Είμαι αποφασισμένος να αποδείξω με κάθε τρόπο την αθωότητά μου και να φέρω αντιμέτωπους με τις ποινικές και ηθικές ευθύνες που τους αναλογούν όλους εκείνους που παραβίασαν το Νόμο σε βάρος μου.
Τι σκοπεύετε να κάνετε απο δω και πέρα; Θα μείνετε στην κεντρική πολική σκηνή; 

Θεωρώ ότι ένας πολιτικός παραμένει σε αυτή όσο οι πολίτες που τον στήριξαν συνεχίζουν να τον περιβάλλουν με την εμπιστοσύνη τους.
Στη Νέα Δημοκρατία θα παραμείνετε, και το ρωτάω με δεδομένη την στήριξή σας στην κ. Μπακογιάννη κατά την διάρκεια των εσωκομματικών εκλογών.

Έντεκα χρόνια πολιτεύομαι με τις αρχές και τις αξίες της Νέας Δημοκρατίας, τις οποίες συνεχίζω να πιστεύω και να υπηρετώ.

http://www.newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου